LMT - Sliktākais serviss, kādu esmu saņēmusi
Izmantoju LMT tarifu ""Sarunas nedēļai", par kuru jāmaksā 1,42 eur nedēļā, mēnesī aptuveni 6.00 eur, 1.septembrī saņēmu īsziņu par to, ka jāpapildina konts. Tai pašā dienā pārskaitīju LMT 6.00 eur. 5.septembrī saņēmu vēl vienu īsziņu, ka kontā atlicis mazāk kā 0,7 eur. Lai nepazustu sakari, tai pašā dienā pārskaitīju vēl 6.00 eur. Pārbaudīju kontu, atlikums bija 0,3 eur. Zvanīju uz LMT. Man laipni palūdza nosūtīt vēstuli uz [slēpt]@info.lv, pievienojot bankas maksājumus. To arī izdarīju. Man atsūtīja atbildi, ka iesniegums tiks izskatīts 3 darba dienu laikā. Nevienam nevarēju piezvanīt. Neviens no LMT ar mani nesazinājās. Pat VID bankas maksājuma kopijas uzskata par pierādījumu samaksai, bet LMT, tā vietā atjaunotu man sakarus un pēc tam skaidrotu, kur tā nauda pie viņiem noklīdusi, vienkārši ignorē. Līdz šīm ar tik sliktu attieksmi pret klientu nevienā iestādē neesmu sastapusies. Pāreju pie cita operatora. Vēl nezinu, vai atgūšu savus 12.00 eur?
Комментарии (1)
Varbūt vajag paskatīties sarunu izrakstus, nevis neattaisnoti ļerkstēt?
Drīzāk sainstalējusi kaukādus sūdus kas zvana uz maksas nummuriem.