LMT - Slikta attieksme pret klientiem
Gribu sūdzēties par LMT sadarbību ar klientiem. Gandrīz neuzklausa, nevar sarunāt samaksas datumu, mēnēša sākumā atsutā rēķinu iepriekš, un ja tu nokave drusciņ (patstavigais klients) atslēdz visus sakarus, pat ja iepriekš pazvanī un pabridinī par kavēšanu. Un tagad vispar telefonu atsledza. Negrīb klausīt klientus. Neiesāku LMT vairs ne vienam.
Комментарии (3)
Idinjsh nav speejiigs samaksaat un visi citi vainiigi.
atslegts pakalpojums kka galigi nesader kopa ar to,ka tikai druscin nokavets maksajums! :D
nevienu tavi solījumi vai brīdinājumi neinteresē, ja nav naudas laikā maksāt, pērc priekšapmaksas sim karti un lieto. Nebūsi nevienam neko parādā. Ne, bet visi grib servisu, grib pa lēto, bet paši nevīžo pat laikā rēķinu apmaksāt. Nu un kas ka tu esi sens klients? Tagad visiem tev pakaļa jālaiza.