www.sudzibas.lv LMT Slikta apkalpošana

LMT - Slikta apkalpošana

Klientu apkalpošana zvanot uz LMT info par rēķiniem ir zem jebkuras kritikas.. Zvanu vakardien savu vecāku vārdā, abi jau večuku gados un neko daudz nesaprot no maksājumiem caur internetbanku, zvans bija saistībā ar to, ka Covid19 krīzes sākumā salons bija ciet un vecāki nevarēja doties uz salonu apmaksāt rēķinu ar pasi tāpēc to darīju es no savas internetbankas maksājuma mērķi norādot līguma numuru, jo citas info tādas kā klienta Nr tur nav norādīts. Zvanu, lai noskaidrotu, kā un kur lai noskaidroju klienta Nr, man atbild, ka līgumā ir norādīts rēķina saņemšanas veids mans Lmt, kas nozīme ka klients saņem rēķinu e-pasta. Norādu operatoram, ka līguma tālākajā punktā minēts, ka klientam e-pasta nav.. Vaicāju, kur tad tiek sūtīts rēķins uz ko man atbildi sniegt nevar, jo atkal jau norāda, ka es nevaru nosaukt klienta nr. Absurds ir tajā, ka šo klienta numuru mani vecāki nav saņēmuši nekad, jo nekad nav saņēmusi rēķinu, jo pavisam vienkārši večukiem nav e-pasta. Viņi vienkārši ar pasi vienmēr apmaksājuši rēķinu salonā ar līgumā minēto summu ~20€ un saglabā katru čeku. Labi, neko darīt maksājums tomēr jāveic bet tā kā nav iespēju uzzināt klienta nr, tāpēc maksāju un pie maksājuma mērķa norādu līguma nr, jo tā ir vienīgā info, kas norādīta līgumā. Samaksāju vienu mēnesi, samaksāju otru un hops, vecākiem tiek atslēgts tv un internets.. Paldies dievam, ka tad kad atslēdza pakalpojumus salons bija jau atvērts.. Dodamies turp noskaidrot, kas vainas.. Izrādās maksājums nav pieņemts, jo norādītais info esot nepilnīgs. (atkārtoju, ka norādīju līguma nr, jo citas info līgumā nav) meitenes salona ļoti draudzīgas un laipnas izprintē rēķinu, kur varam apskatīt klienta nr un veikt maksājumu. Bet rēķins negaidīti liels no 20€ jau izaudzis uz 60€. Atkal dodamies uz salonu un noskaidrojam ko darīt, ieteikums bija uztaisīt ekrānšāviņu ar veiktiem maksājumiem caur ibanku un nosūtīt tos uz e-pastu, lai visu varētu sakārtot. Sacīts darīts, e-pasts nosūtīts bet summa rēķinam nesamazinās. Zvanu uz zvanu centru vecāku vietā, mēģinu kaut ko noskaidrot, bet atbildi man nesniedz, jo nevaru nosaukt rēķina numuru un klientu apkalpošanas speciālists norāda, ka klients pats vainīgs, ka nebija padomājis, ka ja nu mainīsies maksājuma paradumi tad būs vajadzīgs klienta nr ko norādīt maksājuma mērķī. Atkal jau Saka, lai dodamies uz salonu un piereģistrējam e-pastu, lai tālāk var nosūtīt epsatā rēķinus, atkal atkārtoju, ka klientam e-pasta nav. Darbinieks Saka, klients pats vainīgs. Sviests.. Jo abi vecāki vienmēr maksājumus veica laicīgi un vienmēr to darīja salonā ar pasi. Nekad nebija vajadzīgs e-pasts. Uzskatu, ka klients nav vainīgs, ka apstākli spiež mainīt maksājuma veidu, jo salons reāli ir ciet. Pienāk atkal nākamā diena, braucu pie vecākiem pakaļ rēķina numuram un zvanu atkal. Šoreiz paceļ kundze un jautā klienta NR un personas kodu. Rēķina numuru vairs nevajag nu jau vajag klienta NR.. Nosaucu klienta NR un personas kodu, bet šoreiz man info par rēķinu nesniegšot, jo zvanu no cita NR nevis no tā, kas norādīts līgumā. Skaidroju kundzei, ka veco NR vairs neviens neizmanto, jo tā bija ZZ priekšapmaksas karte un tagad vecāki izmanto bites pieslēgumu. Uz ko man atkal atbild, ka nekā nevar palīdzēt un info nesniegšot. Secinājums ir tāds, ka, katrs no darbiniekiem prasa citu info identifikācijai. Viens grib rēķina NR un vaino klientu, par to ka rēķina numuru nezina, otrs Saka, ka vajag klienta NR un personas kodu un tikai pēc tam kad personas kods un klienta nr jau telefoniski nosaukts atkal jau atsaka skaidrojumu. Vārdu sakot, kāda jēga no tā, ka tiek norādīts NR uz ko zvanīt neskaidrību gadījumā, ja palīdzība netiek sniegta un darbinieki nav ieinteresēti situāciju atrisināt? Pēc šīs situācijas pilnīgi noteikti varu teikt, ka darbinieki ir neizpalīdzīgi, nelaipni un neprofesionāli, jo šāda veida pingpongs sūtot klientu no vienas vietas uz citu, lai vienkārši varētu noskaidrot kas noticis ar viņa maksājumu ir nežēlīgi. Īpaši tagad, kad večukiem ir ieteicams palikt mājās un censties visu noskaidrot attālināti, lai nebūtu jāriskē ar savam tāpat jau švakajām veselībām. Bēdīgi...

21.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

M

Комментарии (4)

A aigars vegis 08.03.2020
jau otro nedēļu ar šausmām skatos Tv un mēģinu lietot datoru ,pietam maksājot par pakalpojumu

Lmt televīzija tikpat kā nerāda-visu laiku raustās ,datorā dēļ sliktā interneta nevar pat pastu izlasīt

Sudzibas.lv Admin 03.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I Indra Gržibovska 15.05.2020
Dārgi pakalpojumi

Jo ilgāk sadarbojas ar LMT, jo vairāk ir jāmaksā. Slikts pārklājums.

Sudzibas.lv Admin 03.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы