LMT - šausmīgā attieksme
Biju LMT kliente aptuveni 14 gadus, visus rēķinus esmu vienmēr apmaksājusi bez kavējumiem, kā arī lielu vērību nekad neesmu pievērsusi minūtēs maksai, jo rēķini pārāk lieli nav bijuši. Kādu brīdi atpakaļ zvanīja no cita operātora, centās pārvilināt, es tomēr atteicos, jo ļoti patika LMT apkalpošana, līdz brīdim kad patiešam griezos ar lūgumu pie LMT par darījumu, viens esošs telefona pieslēgums uz uzņēmumu, viens jauns pieslēgums un telefons uz nomaksu, kā arī divus telefonus pārslēgt no privāt personas uz uzņēmumu un tad kopā uzņēmumā būtu 4 pieslēgumi. Kad aizbraucu uz galveno LMT ēku, mani apkalpoja klientu speciāliste Jolanta L. kurai izstāstīju visu ko vēlos, viņa atbildēja, ka nekādu problēmu nav to visu var izdarīt, noslēdza visus līgumus iedeva jaunu numuru un es devos tajā pašā ēkā iegādāties telefonu, kā arī šeit visu noformēja un tad pēkšņi pēc divu stundu formēšanām man saka, ka diemžēl mēs Jums nevaram izsniegt šo telefonu. Es jautāju, kāpēc? Man atbild Jums ir parāds. Es saku, man nav parāda pret LMT. Nu jā nav, bet vienalga izsniegt viņi nevarot, lai ejot pie klientu speciālista. Es atkal gāju pie klientu spec. Jolantas un jautāju, kādēļ Jūs man iedevāt numuru, ja es nevaru saņemt telefonu, es taču Jums prasīju vai varēšu iegādāties uz nomaksu jaunu telefonu, jūs atbildējāt, kā jā, viņa rausta plecus nezin ko atbildēt. Lūdzu, lai pasauc vadītāju. Kad atnāca vadītāja vārdā Jasinoviča Elita, es izstāstīju visu situāciju un jau stāstot sapratu, ka vadītāja vai nesaprot neko vai viņai ir pilnīgi vienalga, viņa man neko nepaskaidrojot atbildēja, ka diemžēl man nevar palīdzēt jo ir pārtērēts kautkāds limits. Uz jautājumu vai es kā kliente ar aptuveni 140 latu rēķinu mēnesī esmu LMT uzņēmumam pavisam neinteresanta, vadītāja raustīja plecus, smaidīja un atbildēja, ka, ja es tik ļoti gribot to telefonu lai aizejot uz lielveikalu un nopērkot. Es pat nezināju vairāk ko teikt. Sazvanīju Tele2, aizbraucu, man visu noformēja, saņēmu telefonu kuru vēlējos, bez nekādiem liekiem jautājumiem, viss mierīgi noritēja. Paliku protams, kā kliente gan LMT, gan Tele2. Kad saņēmu LMT rēķinu tad viss murgs atkal turpinājās, rēķinā visas 6. līmeņa atlaides bija anulētas, kad zvanīju uz LMT man atbildēja, ka es esot slēgusi līgumu un veikusi izmaiņas, kaut vai es nekādas izmaiņas nelūdzu, jo esmu izvēlējusies kas man ir izdevīgāk, nevis neizdevīgāk, protams pēc kādu divu stundu ilgas skaidrošanās pa LMT maksas telefonu, jo bezmaksas vienkārši nav iespējams sazvanīt, man apsolīja atrēķināt nākošajā mēnesī. LMT pat šeit ir izdomājis, kā apkrāpt savus klientus, gribi risināt savas problēmas, maksā. Pēdējā laikā cik esmu zvanījusi uz LMT operātores vienmēr lūdz uzgaidīt, ka viņas noskaidros un pazūd uz kādām piecām minūtēm un tā uz katru tavu jautājumu.
Tagad esmu tikai Tele2 kliente, par apkalpošanu esmu ļoti apmierināta, visu kas manam uzņēmumam bija nepieciešams saņēmu.
LMT vadība! Šī nav Tele2 reklāma, uzjautājiet LMT vadītājai Elitai Jasinovičai Ropažu ielā, domāju, ka viņa mani atcerās, jo LMT ēkā pavadīju kādas trīs stundas skaidrojoties un kā arī solīju, ka ievietošu internetā sūdzību, kā pāriešu pie cita operātora, bet vadītāja turpināja tikai smaidīt, mans secinājums, ka LMT ir vienkārši vienalga, ko raksta par viņiem internetā un ka viņi šajā sīvajā konkurencē zaudē klientus.
Ņemot vērā Jūsu salīdzinoši dargās cenas, Jūsu apkalpošana šājā grūtajā priekš biznesa laikā ir zem nulles un Jūsu personāls ir nekompetents problēmu risināšanā.
Domāju, kā jebkurā biznesā, svarīgākais ir apmierināts klients.
Jūsu bijusī kliente,
Ineta
Комментарии (12)
Pilnīgi piekrītu.LMT Lielākie krāpnieki.NEIESAISTIETIES AR LMT!
Pilnīgi piekrītu šai sūdzībai!
Ar mani arī sanāca interesantas lietas LMT!
Gribēju mainīt pieslēgumu.LMT ir pieslēgums, kuru viņi nereklamē "Mūsējie4", bet reklamē tikai "Mūsējie". Gribēju nomainīt uz "Mūsējie4", paņēmu līdzi draugu, kuram ir šāds pieslēgums un neskatoties uz to šī pati klientu apkalpošanas speciāliste Jolanta man acīs skatīdamās teica, ka šāda pieslēguma nav! Es gan sevišķi strīdēties nesāku, bet noliku fakta priekšā, šī vienalga stāv uz savu! Nu nav un nav. Pateicu, ka iešu prom, jo esmu LMT klients jau 11 gadus un praktiski nekādu atlaižu nav. Neviens operators Latvijā jau vairs neņem maksu par numura noteicēju, izņemot LMT. Jau galīgi kaunu zaudējuši! Tā arī pateicu, ka iešu uz Tele2.
Vēl nebiju līdz mājām ticis, kad bija zvans no LMT ar jautājumu, kāpēc gribot iet prom. Runāja ar mani vīrietis, es šim izskaidroju, kas un kā, ka šī Jolanta atklāti melo klientam un attieksme zem katras kritikas.Šis vīrietis man piedāvāja pieslēgt pieslēgumu "Mūsējie4" tas ir apmēram tas pats, kas Tele2 "Meteorīts4". Es piekritu. Protams, es viņam pateicu vai tiešām jāiet uz tik radikāliem mēriem, lai tiktu pie kārotā pieslēguma? Nezinu, kāpēc LMT tā ļoti slēpj šo pieslēgumu?
Когда я першел из LMT в Tele2 мои счета сократились на 55%! эти воры опкрадывали меня целых 8 лет.
Klients - paskaidro, ko īsti ietver tarifu plāns Mūsējie 4 (atšķirībā no Mūsējie)??? Cik minūtes, kādos tīklos, kas ar sms, utt.???
Ja es tev piekrītu par visiem 100 %, es arī biju LMT kliente 6. gadus, attieksme briesmīga, rēķini nenormāli, tagad esmu BITE kliente un rēķini stipri pat uz pusi zemāki, nemūžam neiešu uz LMT un tapat zonas nav ļoti daudzās vietās:( Kur bitei ir zona.Viņus vienkārši Bite un TELE 2 izkonkurēs.
Mūsu laikos, visi uzņēmumi mēģina nopelnīt kā māk. paskatoties uz Tele2, tie būtiski katru mēnesi pieliek pie rēķina kautkādas SMS mistiskās un Zvanus. Kas patiesībaa nemaz nav bijuši, jo numuru vispār nelieto, pat nav ielikts Telefonā. Tad kur ir TAISNĪBA ???
Nezinu, kur jums visiem problēmas ar LMT... zona ir lieliska (cik reižu neesmu spējis sazvanīt T2 vai B abonentus tikai tāpēc, ka šiem "šūpojas"), izmaksas normālas (rēķins apmēram uz 20 Ls mēnesī). T2 vai B vienmēr esmu futbolējis tālāk, jo visu, ko šie māk, ir iestāstīt, ka nu būs uz pusi mazāki rēķini, bet nezinu nevienu paziņu, kurš pēc migrācijas no LMT nebūtu spļaudījies un tāpat pēc kāda brīža nācis atpakaļ...
Es nespļaudos, pārejot no LMT uz Biti. Zona tiešām labāka un skaņas kvalitāte arī labāka.
Labdien!Ļoti ceru ka te lasa LMT pārstāvji!!!
Arī es iešu prom no LMT, domāju ka man tikai rādās ka tur ir štruntīga attieksme pret klientiem, bet izrādās ka neesmu viena kas īpaši pēdējā laikā ir neapmierināta ar LMT darbību!Esmu jau 9gadus kliente, un tas arī būs pēdējais gads !Paldies par nesapratni, paldies par neizskaidrošanu !Un paldies par VNK. drausmīīgo attieksmi, ja Jums ir radušies bojājumi ar telefoniem, kuri ir iegādāti uz nomaksu !!!To pat izstāstīt nevar !!!Jūsu zaudējumi :1. 2mēneši mana telefona rēķina summas
2.man devāt iespēja iepazīt citu operatoru
3.parādījāt sevi kā nekompitentu klientu piesaistīsanas stratēģijai
4.manu cieņu un vēlēsanos palikt Jūsu klientei
5.un tas ir tikai sākums, tālāk sekos intresantakais...ķēdes reakcija ...ups...
6.visus, pilnīgi visus radus un draugus aģitēšu atteikties no Jūsu pakalpojumiem!
7.Pārliecināšu arī uzņēmumu, kurā es strādāju, izvēlēties citu operatoru
/un uzņēmums kurā es strādāju nebūt nav maz...ai tas būs sāpīgi.../
8.un tā kā man piemīt spēja pārliecināt, tad tas jau ir darīts
9.tā ka telefonam ir garantija, griezīšos pie paterētāju tiesības pārstāvjiem
10.jau tagad es gaidu viena speciālista atzinumu par telefona bojajumiem, griezīšos vēl ...
11.un ar savākto informāciju, es vēlreiz griezīšos pie Jums, lai pierādītu, ka
JŪS ESAT KRĀPNIEKI, UN TIRGOJAT BOJĀTUS TELEFONUS!!!
Nu un kapēc viss tas tā???
To visu varēja novērst, vienkārši piedāvājot telefonu maiņas, piezvanīt un painformēt kas ir ar telefonu, nevis solīt ka zvanīsiet informēsiet, sūtīsiet ziņu, rezultātā tikai tukši solījumi!!!Man ir kauns Jūsu vietā!
Un tā 2 mēnešus cilvēku muļķo!!!
Gribēju vēl tikai piebilst ka šī ir pirmā mana sūdzība, ko esmu jebkad rakstījusi!!!Nekad neuzskatīju par vajadzīgu tērēt savu laiku negatīvām lietām !!!Bet Jūsu attieksme...nu iztrūst teksts...
PAlDIES PAR UZMANĪBU,
JŪSU BIJUSĪ KLIENTE
Kristīne, nu par LMT mazcenas mobīlajiem jau sen iet runas, ka tie ir pēdējie mēsli, kurus tāpat nevar iztirgot un tapēc LMT viņus tirgo pa lēto! Nu ko lai saka, skopais maksā divreiz!Ja pērc, tad pērc veikalā un ar visu garantiju!
LMT voobse do odnogo mesta, cto s klientami proishodit, buduci ih klientom ja ponjal, cto dlja nih vazno iz tebja ljubimi sposobami vitresti dengi sejcas, a to cto mozno horoso sotrudnicatj bez obmana i u nih budet postojannaja pribilj ih neinteresuet. Ja uze bolse goda javljajusj klientom Bite i menja oni kuda bolse ustraivajut cem LMT. Odin raz dolg mne misticeskij pripisali kotorij jakobi bil 3 mesjaca nazad, a ja o nem uznal tolko spustja 3 mesjaca posmotrev, cto kakie to misticeskie procenti mne pribavljajutsa k scetu. S nimi daze nevozmozno razgovarivatj, oni vse kakuju to ohineju nesut odnu i tu ze samuju, neponimajut (vozmozno v svjazi so svoim "visokim" urovnem intelekta) cto im govorjat ili ne hotjat ponjatj (gramotno maskerujasj pod "osobo" odarennih ljudej).
LMT ir ārpus jebkuras kritikas. Biju klients no 1993.gada. Bezjēdzība. Visas atlaižu/ tarifu shēmas izveidotas, lai klients nevarētu pateikt cik maksā viena minūte. Izveiciet eksperimentu, pajautājiet lepnajiem LMT izmantotājiem cik maksā minūte? Lielākā daļa nevarēs atbildēt. Labākajā gadījumā sāks stāstīt, ka ir kaut kāda atlaižu līmēņa izmantotāji. Izveicot matemātisku salidzināšanu ar visām virtuālajām atlaidēm LMT izdevīgums ir stipri pārvērtēts.
Par pārklājumu: visiem operātoriem pat Vecrīgā ir zonas kur ir problēmas.
Apkalpošana LMT ir briesmīga, jo organizācija ir liela un birokrātiska, kas vēl pagaidām izdzīvo uz lielo korporatīvo klientu apčekarēšanu, kas ienes pietiekami daudz €. Līdz ar to privātie un mazie / vidējie korporatīvie neinteresē viņus.
Ja cilvēks maksā savu naudu un interesē izdevumi un attieksmes kvalitāte, tad diemžēl tikai Tele2 vai Bite.
Pētījums tapis izmantojot visus operātorus pašam.
Komentārs atspoguļo personīgo viedokli un neizraisa naidu un starpnacionālo rasismu. :D