LMT Retail & Logistics SIA - Krāpšana? vai mani apkrāpa?
nav skaidrs kas notiek, kādreiz bija Labs serviss
Kompānija: SIA ServiceNet LV
tagad viņi sūta pie:
TSC AUTORIZĒTS SERVISA CENTRS
LMT Retail & Logistics SIA
Dabūju ļoti sāpīgu uzmetienu. Aizvedu printeri uz servisu, TSC.LV ar vēlmi nomainīt Termoplēvi, (fuser fixing film) paskaidroju pie nodošanas, ka tika ielaists nepareizs papīrs un šī plēve sabojājās. Visur visi servisi šo pēvi maina, manuprāt standarta lieta Lāzera printeriem. Vedu uz TSC.LV, jo domāju, ka viņi izdarīs darbu labāk. Paņēma printeri pateica nekādu problēmu bet jāmaksā 40 EUR par diagnostiku, dārgi, bet samierinājos, padomāju, ka attiecīgi būs super labs serviss. Nākamā dienā Man atzvanīja TSC.lv Tehniķis un pateica, ka būs jāmaksā 462.83 EUR. Es protams atteicos no remonta paņēmu printeri atpakaļ un aizvedu uz citu servisu. Man salaboja 24h laikā par 85 eur, printeris tagad strādā, viss ir labi. Tālāk es rakstu uz TSC.LV prasu kāpēc tā, vai tiešām samainīt vienu plēvi maksā dārgāk nekā pilnīgi jauns krāsainais lāzerprinteris. Viņi atbild ka viņi termo plēvi nemaina, maina tikai visu Bloku, (Fuser Unit) Naudu protams neatgriež. Bet vai jums liekas tas normāli? es aizvedu samainīt šo pēvi viņi paņēma naudu un pēctam pateica, ka nevaot to samainīt, bet naudu par diagnostiku patur. Manuprāt ja nevar samainīt tad vajadzētu naudu atgriest. Kāpēc mani nepabrīdināja pirms ņēma naudu, ka šo darbu izdarīt nevarēs, ka man piedāvās mainīt visu Fiksācijas BLoku (Fuser Unit) kaut arī teicu ka plēvē vaina.
Manuprāt tas ir līdzīgi kā Jūs aizvedat uz Auto servisu mašīnu un jūs paprasat, lai samaina sveces, paši mākam mainīt sveces bet vedat uz servisu, jo ceram ka dabūsim Oriģinālās vis labākās, serviss pasaka protams bez problēmām, paņem, samaksā viņiem par diagnostiku un atpakaļ saņemat: tad jums jauns dznējs maksās dārgāk par pašu mašīnu, bet jūs tak jaunu dzinēju neprasījāt, prasījāt sveces, viņi atbidēs ka tā nepiedāvājot. kāpēc uzreizi nepateikt ka šo servisu nepiedāvā?
tā ir 100% izkrāpta nauda, ja tādu servisu nepiedāvā, tad tas ir jābrīdina pirms ņems naudu.
paņem naudu un piedāvā citus pakalpojumus.
vai šeit ir kāds jurists kas var atbildēt vai šī ir krāpšana vei nē?
un ko darīt šajā gadījumā
paldies.
Комментарии (2)
Man nododot telefonu caur LMT uz garantiju arī šī iestāde ir papurinājusi nervus.
Ir smagas aizdomas ka remontu centās veikt paši, kaut ko sačakarēja, tad aizsūtija uz ''augstāka līmeņa servisu'' kur savukārt tika pateikts ka ir veiktas neautorizetas darbbas ka rezultātā ir bojājums (bluetooth, wifi) un atteica garantiju. Nekādi paskaidrojumi, pierādijumi pamatojumi, tikai ''augstāka limena serviss... augstka limena serviss...''
25Eur par datu saglabāšanu ari tika iemaksāti, kurus teica ka atgriezīs ja nebūs nepieciešams, beigās remonts ir atteikts un nauda savākta...
Jūs laikam ne pilnībā izprotat vārda diagnostika nozīmi.
Jūs maksājāt par diagnistiku, kas nozīmē, maksa par to, ka viņu paņem servisā, paskatās un secina, kas jādara un cik tas izmaksā.