LMT - Prece ar defektu
Labdien,
es gribu pasūdzēties. Es iegādājos uz nomaksu datoru lmt centrā. Vēlāk izrādījās, ka ir brāķis - bojāti skaļruņi un dators lādējās ārā ātrāk kā mans vecais, trīs gadus lietotais, pie kam uzkarst lādētājs.
Aiznesu uz lmt centru, uzrakstīju iesniegumu par to, ka vēlos, lai man apmaina pret jaunu datoru, kurš nav brāķis.
Saņēmu atbildi pēc 15 dienām - datoru labos. Es uzreiz uzrakstīju, ka mani tas neapmierina. Jo es esmu pirkusi jaunu datoru - tātad bez defektiem. Uz šo vēstuli man netika sniegta atbilde, bet vēl pēc 13 dienām man zvanīja, ka dators salabots.
Es centos sakontaktēt ar personu, kas man bija raksītjusi šo vēstuli - varat divreiz minēt, man neatzvanīja. Bet gan tajā pašā dienā atrakstīja, ka viņuprāt, samērīgi ir datoru salabot.
Esmu ārkārtīgi vīlusies gan attieksmē, gan apkalpošanā. Nedomāju klusēt, jo esmu bijusi lojāls lmt klients apmēram 20 gadus.
Tagad sanāk, ka esmu viņu lēmumu ķīlniece - man nav nekādas teikšanas - tikai maksā naudu un viss. Man netika piedāvāta ne kompensācija, ne dators uz to laiku, pat ne atvainošanās. Bet - kā būtu bijis, ja tas man būtu vienīgais dators un man mēnesi būtu jāiztiek bez? Pie kam, ne savas vainas pēc?
Rezultāts ir kāds - es piespiedu kārtā mēnesi esmu bijusi bez datora, man ir jāmaksā nomaksa un turpmāk būs jālieto jau labots dators - tā teikt: priecājies, ka vispār salabojām! Vai tas ir normāli?
Protams, var atsaukties uz visādiem likuma pantiem utt. , bet, manuprāt, uzņēmumam ir jāspēj tikt galā ar saviem piegādātājiem - un, ja piegādātājs ir piegādājis brāķi - tad tā jau vairs nav pircēja problēma, bet gan pārdevēja un piegādātāja savstarpējās attiecības! Un tas ir jārisina viņiem, nevis man jābūt ķīlniecei un jānes par to atbildība!
Ļoti, ļoti skumji!
P. S. Ja nepieciešams, pievienošu viņu atbildes un savu e-pasta vēstuli, ko tiku sūtījusi.
Paldies!
Ar cieņu,
marika
Добавить комментарий