LMT - Pieslēgums:Vienādais 12
Arī pārgāju uz "vienādais 12", bet tā tik turpināt LMT, vēl pāris mēnešus pacietīšos, bet šķiet ka beidzot mierīgi varēšu migrēt uz biti. Kapēc? Tapēc, ka vienīgais iemesls kapēc paliku LMT bija atlaižu līmenis, bet ar vienādo 12 visa LMT dižā klientu lojalitātes programma tiek norauta podā jeb sagrauta. Malacis LMT skrienot pakaļ pārējiem ir piekāsis ilggadīgos klientus iedodot ievērojamas atlaides jebkuram klientam. Nezinu ko domāja PR speciālisti ieviešot šito, tas ir tāpat kā apģērbu veikalos dot patstāvīgiem klientiem atlaidi 10-15%, bet 2x gadā taisīt sezonas izpārdošanu ar 30-50% atlaidēm un tās D&G bikses, kuras patstāvīgais klients pirka pa 100Ls(kamēr citi pa 120Ls) tad sezonas izpārdošanā visi staigā nu jau tajās pašās lupatās nopirkuši par nieka 60Ls. Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka patstāvīgais klients vairs tur neies. Ja runā mazāk par 400min, tad LMT tu vairs neesi vērtīgs klients.
Nav grūti salīdzināt, ka vidējais pamata tarifs LMT tīklā F18 ir 3, 03 sant kamēr V12 3 sant.
Tāpat arī zvani uz citiem tīkliem salīdzinot F18 un V12. (Formulu 8 vispār neapskatu dēļ nereālajiem 16sant/min uz citiem tīkliem)
Trūkums ir SMS cena F18 3sant pret V12 7sant, bet SMS sūtīt sen nav izdevīgi it sevišķi kad cena 1sms=1min sarunas. SMS vispār ir pārvērtēts, jo ar to var nosūtīt nieka 160 baitus info, bet sarunas joslas platums aizņem 13kbit/s=1625B/s un operatora reālās izmaksas par SMS ir 1/10 daļa no 1sek sarunas vai 0, 005 sant. Par 3sant reāli varētu nosūtīt 600 īsziņas
Migrējot zaudēt nu jau vairs nav ko.
Комментарии (15)
Tak ej uz Bite. Kas tevi tur?? Jo, shis jau izskatas pec kartejas Bite reklamas.
...varu pastastit, ka man nesen bija. Biju viena iestade, uz kuru bija jaatnak vienam cilvekam. Man vajadzeja iziet pretim tam cilvekam. Kad es nogaju lejaa pretim tam cilvekam uz 1. stavu, es gribeju no Bofri pazvanit tam cilvekam, lai pateiktu, kur es esmu. Es iznemu tel, kura man ir Bifri, bet tavu nerazhu... ZONAS NEBIJA NE VIENA STABINA!! NE VIENA! Mani izglaba tel, kura man ielikta okarte. Gan no taa tel, gan uz to tel man vareja bez prolemam pazvanit, jo ZONA BIJA PILNS STABINS. Tas viss notika vienaa no lielakam Latvijas pilsetam, pilsetas centraa! Taa kaa, ejiet ien uz Bite pieslegumu, ejiet!
ejam un iesim ar, a tev ta kas?dirsu plees, vai???vai ka dileritis pie aldzinas neko nesanemsi?
Tak ej, nemani cilvekus, ka Bite ir laba zona! Neesmu es nekads dileris, vnk vienmer censhos rikoties godigi un reiz butu it kaa jaaizliedz meligas reklamas! Bite un T2 tikla parklajums ir talu no reklamas redzeta!
Uzskatu par pienakumu padalities ar pieredzeto, lai nevaretu cilvekus manit. Bite priekshapmaksas karti vel varetu paciest, bet pieslegums un bez zonas daudzas vietas, tas ir... KIRDIK!
LMT zona ari nav visur, ta ka nepizdii.Cilveki skaitis naudu un nemaksas pa 50 Ls tavam LMT, kad citam operatoram jaatdod 10 Ls.Tur kur man vajag, BITE ir ideala zona.Tarifi ari loti pat apmierina.
Bifri ir ok... It sevišķi šajos grutajos laikos_ Man ir bifri>Sievai bifri>Abām meitām bifri>Un vairums draugiem un mums sarunas izmaksā 0. san ( vnk ideāli ) ar to pietiek lai es nekad neskatītos uz citiem operātoriem////
Nevajaga maxat pa 50 Ls LMT. Logiski, ka cilveki skaita naudu, bet janem vera ari kvalitate. Un Bite zona ir nesalidzinami zemakas kvalitates par LMT zonu un te nevajaga strideties! Bite nav tik attistits tikls. Vini nodarbojas ar klientu parvilinashanu, bet izskatas, ka darbs pie tikla parklajuma kvalitates uzlaboshanas ir apstajies.
Dzonis, nekas, vel dzive tevi pamacis... Es ne reizi vien ar BiFri esmu nokluvis vietas, kur zonas nav. Piemeras, darba Rigas centra, manis mainetais gadijums, kad man bija pietiekami svariga satikshanas ar cilveku, kursh mani uz BiFri nevareja sazvanit, ne es vinu vareju sazvanit. Es nerunaju par to, ka jaiet visiem uz LMT. Es gribu teikt, ka pati Bite mana cilvekus savas reklamas, jo nekas netiek teikts par zemo tikla parklajuma kvalitati, kas gan ir patiesiba! Es ieeju shinii saitee un tik lasu, kads slikts ir LMT, cik briesmigi rekini nak cilvekiem no LMT un daudzos gadijumos tiek izteikta velme atrak iet uz Bite. Ta jau izskatas pec apzinatas Bite reklamas un citu cilveku maldinashanas, jo ne viens man pazistamais cilveks, kam ir LMT pieslegums, nesudzejas par nepamatotiem rekiniem, manai sievai vienmer naca tadi rekini, kadiem bija janak. Ne kaa tur nebija no taa, ko vina nebutu lietojusi, bet maksa prasita! Man RIEBJAS KLAJA APMELOSHANA, kas te ir, jo LMT tadejadi tiek apmelots. Es zinu, cik zemas kvalitates zona Bite ir un tapec tas izraisa vel jo lielakas dusmas. Nav jabut LMT darbiniekam, lai ienemtu poziciju lidzigi manai! Es esmu izmantojis visu operatortu pakalpojumus un LMT ir viskvalitativakie! LMT zona nav retas vietas, protams, neskaitot dzilu mezhu! Tapec man ir divi telefoni: viens ar BiFri, otrs ar okarti, jo uz BiFri es nevaru palauties vienmer, toties uz Okarti ar LMT tikla parklajumu es varu palauties visur un vienmer! Ja nebutu taa BiFri akcija vasaraa, es nemaz to karti nesaktu lietot. Es nemaz neskatijos tas kartes virzienaa, jo man bija zinama aptuvenaa Bite parklajuma kvalitate! Es neaicinu nakt uz LMT vai nemt Okarti un maksat LMT par to, bet BEIDZIET KLAJI APMELOT LMT REIZ! PIETIEK! ESMU PARLIECINATS, KA TE NAK BITE DARBINIEKI UN IEVIETO SAVUS RAKSTUS, JO TE TIEK CILVEKI MALDINATI PA PILNU PROGRAMMU! BITE UN T2TIKLA KVALITATES ZINAA LMT PAT NESTAV TUVU! Jā, katram ir tiesibas izveleties... Izvelaties Bite, ludzu! Kas jums nelauj?? Tikai nevajaga aomelot citus!
Tam nav svarīgi LMT tiešām kaut kāda sāpīgā vieta. Nu ko var kritizēt Bites zonu, būs arī viņiem zona! Nākošgad noteikti!
Varu drosi teikt, ka LMT ir zagli.Paldies dievam prom no viniem uz neatgriesanos.
Esu jau sestā līmeņa klients.Atlaides, smiekli nāk, kad saņemu rēķinu. Tā vien liekas ka viņiem noriebušies mēs ilggadējie klienti.Diemžēl es arī aizeju no LMT.
Man arī jau noriebās!
Pagaidām esmu klients ar 6 atlaižu līmeni kurš reāli man nekādas atlaides nesniedz. Šī situācija kas tagad pastāv LMT ir viņu traģiska kļūda!
Ar kuru galu domā kompānijas PR un marketinga speci??? Vai viņiem pilnīgi uzspļaut uz ilggadējiem un uzticamiem klientiem? Ļooti žēl!
Tāpat kā pēc 16 gadu laikraksta Diena abonēšanas arī telekomunikāciju operatoram būs jāpameklē alternatīva.
Skumji nu
Katram ir sava pieredze, man piemēram bija negatīva pieredze ar Tele2 mobilo internetu un Bite apkalpošanu. Ja kāds uzskata, ka cits operators ir daudzkārt labāks, visas durvis vaļā. Tikai var piebilst, ka pakalpojums maksā tik cik vinš maksā, ja viena kompānija Latvijā iemanās noplēst neadekvātu cenu, tad pārējās jau nu nestāv malā un garlaikoti noskatās.
PS. Par D&G biksēm ir dažādi risinājumi, piemēram, var nenogriezt cenu un visiem lepni atrādīt, re nopirku par 100 Ls, pārējie lupatlaši par 60 Ls, var uzvikt 2 vai 3 bikses dažādās krāsās, t.sk. rozā, utt. Vairāk izdomas un viss būs O.K.
nu ja runa ir par LMT mobilo internetu tad tas arī ir lēns un dārgs, es arī apsveru iespēku iet uz BITI, tur vajag vienu tel pieslēgumu un tas modems ar mobilo mēnesī abonēšana ap 5.00 lati, bet LMT 19.00 -kas nu ir ļooti dārgi!
Pa to laiku, kamērt rakstat sūdzības, varējāt nomainīt operatotu