www.sudzibas.lv LMT Neprofesionāli,melīgi darbinieki un neadekvāta apkalpošana.

LMT - Neprofesionāli,melīgi darbinieki un neadekvāta apkalpošana.

Izlēmu mammai iegādāties pie Lmt iekārtu un sanāktu arī ar jauna klienta pieslēgumu. Taču, uzņēmumā strādā melīga darbiniece liene gobiņa, kura šī gada janvārī apagalvoja, ka manis interesējoša iekārta ir pieejama salonos attiecīgajā pilsētā. Uz manu jautājumu kapēc tā nav redzama lmt mājas lapā tika sniegta atbilde, ka tur neesot, taču salonos ir pieejamas. Devos uz saloniem un uzzinu ka tās iekārtas jau vairākus mēnešus vispār nav un nav pieejamas! Lidz ar to tika tērēts laiks kā arī nav patīkami kad tiec piekrāpts it kā no liela uzņēmuma darbinieka puses!
Izteicu pretenziju rakstiski mans Lmt mājas lapā, taču nesaņēmu nekādu atbildi un kur nu vēl atvainošanos!
Uzrakstīju tātad uz pašu Lmt ka viņiem strādā tādi bezatbildīgi un melīgi darbinieki. Atbildē saņēmu ka lieta nodota speciālistiem un tiks izskatīta mēneša laikā...
Paiet vairāk kā mēnesis, atbilžu, risinājumu nav nekādu... Uzrakstu lai uzzinātu kapēc nav atbildes vēl, saņemu pretī skarbi ka vajag papildlaiku vēl! Kāds vēl papildlaiks parastai lietai? Visas viņas ziņas ir saglabātas un arī tika nosūtītas tiem kuri izskata lietu! Kas tur sarežģīts ir - darbiniece meloja, iekārta nebija! Tādus atlaiž no darba ar tādām iespējām ka nekad nestrādāt klientu apkalpošanā nekad!
Nu jau pagājuši vairāk kā divi mēneši... Izlēmu painteresēties kā tur iet lieta... Izrādījās ka vēl vajag papildlaiku! Acīmredzot Lmt visus par idiotiem uzskata, ja jau izlemj ka neko nevajag risināt kā arī nebviens nav cienīgs lai risinātu! Viennozīmīgi lmt nav nopietna kompānija! Varbūt kāds ir saskāries arī ar šadu viņu '' jauki risināmu lietu procesu'' un varētu ieteikt pie kā griesties lai beidzot pieliktu tam punktu!? !

A

Комментарии (16)

What? 26.03.2019

Jūs tak normāla neesat.

A AntiLMT2019 26.03.2019

Acīmredzot Jums noteikti pat sajēgas nav nekādas.Tāpēc pastāviet klusi maliņā.

Pacco_al 26.03.2019

NU šītāds noziegums sniedz kļūdainu informāciju. Pasaule apstājās un tika patērētas jūsu dzīves dārgās minūtes. Un vai tiešām nekā jūsu dzīvē nav svarīgāka, kā mēnešiem cepties par to, apmētāt visus ar akmeņiem un bojāt gaisu?
Var būt es varu jums atvainoties LMT vietā par kļūdaini sniegto informāciju un izbeigt šo lietu, jeb jūs tur vēl kompensāciju 3 miljonu apmēra paprasījāt?

A AntiLMT2019 26.03.2019

Vēl viens ''dzīvotājs'' bez intelekta šeit esat Jūs. Ja Jūs necienat savu laiku,tad tas nenozīmē ,ka visi to neciena.To jau var pamanīt ka laiku nositat šeit papilnam kā vēl daži trollētāji kā Jūs. Personīgi es cienu laiku un lieki to zaudēt netaisos Un pakustiniet vismaz savus salmus mazliet kaut reizi dzīvē - ja darbojas tādi darbinieki tad tie neceļ kompānijas prestižu taču gan otrādi.Tiek zaudēti klienti.Pielec? Diez vai Jums pielec ņemot vērā bērna līmeņa komentāru.Lai Jums veicas trolli!

A AntiLMT2019 26.03.2019

Un vēl pilnai Jūsu zināšanai ir termiņi,kuru laikā ir jāizskata un jāsniedz atbildes pakalpojmu sniedzējiem.Par viņu pakalpojumiem tiek maksāts. Tātad attiecīgi,ja ir kādi jautājumi vai pretenzijas tātad noteiktā periodā tā ir jāatrisina.Priekš kam tad jāizdomā termiņi ir? Meneša laikā būs atbilde ,tad vēl un vēl .Pie tam lieta ir parasta ,kuru var atrisināt maksimums dienas laikā.Es to zinu,jo pārzinu tādas lietas.Jūs gan nē.Tapēc lietojiet savu ZZ un tukši ,muļķīgi komentējiet šeit diennaktīm trollētāj ar daudziem segvārdiem.

Bomboklak 27.03.2019

Man šķiet, ka Jums būtu jāiet ārstēties.

A AntiLMT2019 27.03.2019

Tikai pēc Jums vel viens bernprātiņš - trollētāj!

A Asdfg2 28.03.2019

Man pilnīgi palika žēl jūsu nelietderīgi patērētā laika braucot uz lmt filiāli. Tā vietā taču jūs varējāt atbildēt visādiem komentāriem palaga garumā un izdomāt dažādus jaunus vārdus ar ko papildināt gan savu, gan citu cilvēku vārdu krājumus.

L Līga B. 28.03.2019

Ļoti žēl,ka ar jums tā gadījās.Bet man par LMT ir tikai labas atsauksmes un arī darbinieki trāpījušies jauki.Divi gadi sadarbojamies ar LMT un nekad nav bijušas nekādas problēmas.

A AntiLMT2019 28.03.2019

Esmu sadarbībā ar LMT vairāk kā piecus gadus.Tā jau nekādu problēmu nav ar sakariem un pakalpojumiem.Runa ir par to ,ka strādā bezatbildīga darbiniece un tas ,ka parastu lietu nevar atrisināt.

B Barbar(s) UUU 28.03.2019

Šeit pat man sacēlās roka uzrakstīt! Jūs esat tik kategoriska, jūtaties tik ārkārtīgi SVARĪGA, NOZĪMĪGA UN VĒRĀ ŅEMAMA un gudrāka par jebkuru, kurš Jums kaut ko komentē vai piebilst. Viens labums no Jūsu sūdzības ir - varat paskatīties, cik ļoti negatīvi Jūsu izpausto attieksmi vērtē apkārtējie cilvēki un mainīties. Esat iespringusi uz atbildi un atvainošanos. Jums ir pārāk neelastīgs prāts un drīzāk esat nokaitināta un iztukšota par to, ka bieži un daudz lietas jādara mammas vietā, lai vecu cilvēku cilvēku neapmānītu.
Saucot citus par troļļiem un vēl nozākājot, ka kāds lieto zz un it kā ir zemāks par Jums, radāt vulgāru un bābas priekšstatu par sevi.

M mikeness 10.04.2019

Acīmredzot nekad neesat darbojies klientu apkalpošanas sfērās,tāpēc Jūsu uzrakstītais ir pilns ar absurdiem.Pie tam var manīt ka esat pilns mazvērtības komleksiem.Labāk būtu domas paturējuši pie sevis.Jebkura kompānija,ja tai ir nozīmīga reputācija,reitings un klienti tad nerīkotos šādi kā rīkojas LMT.Pie tam jautājums nav sarežģīts.Izskatās vienkārši,ka šie nevēlas atzīt sava darbinieka kļūdas un lojāli tās atrisināt. Personīgi es ļoti labi pārzinu tās jomas un zinu arī kā var ļoti ātri atrisināt daudz sarežģītākas lietas.Tādi kāds esat Jūs,neciena laiku.Var necienīt savu laiku,taču ir jāciena citu.Redzams tas Jums nav zināms.
Runājot par manu prātu ir pietiekoši augsts intelekts,savukārt Jūs izsakoties šādi parādījāt savu niecīgo.Neesmu arī nokaitināta.Kā arī mana mamma nav veca tā kā Jūs to tagad atkal jau absurdi apgalvojat.No kurienes tāds atkal jau absurds spriedums?Iesaku nespriest ,ja nezinat precīzi.
Par ZZ ir tā,ka Pre Paid kartes lietošana vairāk ir atbilstoša bērniem.Arī citiem vecāku paaudžu cilvēkiem.Tie kuriem ir svarīgi darbi,daudz darāmā nekad nelietos priekšapmaksas numurus.Tiek lietoti nopietni ar līgumu pieslēgti numuri.
Spriežot pēc Jūsu rakstītā ,secinājumus paturēšu pie sevis,jo nesapratīsiet uzrakstīto,taču ieteikšu Jums attīstīties augstāk.

Z zilais valis 10.04.2019

Tēmas autors ir garīgi nevesels indivīds, kam nekad nav bijusi ne vismazākā saskare ar klientu apkalpošanas jomu. ja būtu bijusi, tad netiražētu absurdus murgus par darbinieku atlaišanu.

A AntiLMT2019 12.04.2019

1.Veselāks cilvēks esmu par Jums noteikti.2.Absurdi secinājumi Jums ir.3.Jums nepielec,ka ja bezatbildīgi darbinieki netiek saukti pie atbildības,tad tāpat vien turpinās strādāt un melot citiem klientiem līdz ar to kompānijas prestižs kritīsies.

Z zilais valis 12.04.2019

LMT ir tirgū 25 gadus. Tas izsaka visu. Ar labunakti.

A AntiLMT2019 12.04.2019

Un tad? Tas nebūt nenozīmē ,ka viss super un glud notieki.Piemēram ir cilveki ,kuri strādā visu mūžu savā profesijā,taču kā bija bŗāķdari tādi arī ir visā laika periodā.Tāpēc salīdzinājums cik gadu ir tirgū kompānija nav nekāds kvalitātes rādītājs.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы