www.sudzibas.lv LMT Nekompetenti darbinieki

LMT - Nekompetenti darbinieki

Pagājušo nedēļu zvanīju uz lmt palīdzības dienestu, jo nopirku jaunu iphone telefonu, vēlējos pieslēgt savam apple watch. Bija piesaistīts iepriekšējam telefonam. Man pašai nesanāca, jaukas meitenes lika griezties tuvākajā lmt. Tas man ir Ogre, dauga. Šodien iegāju, lai man palīdz. Šodien strādāja puisis, diemžēl vārdu nepiefiksēju. Mēģināja man palīdzēt. Pēc 5 min pateica, ja nezināt paroli, jāraksta applesupport, ja viņi neatbild, tad pulkstenis ir izmetams, jo neko nevar darīt. Protams nedaudz stress, jo pulkstenis vēl nav apmaksāts. Aizgāju mājās, un pati visu pieslēdzu. Jaunais telefons pieslēgts pulkstenim un strādā. Cik saprotu vairs labāk neiet pie konsultantiem, jo viņi nav apmācīti. Laikam nav jēga pieminēt, ka esam visa ģimene klienti jau 20 gadus. Gan omītēm telefoni nopirkti, gan pašiem, meitai. Mājas internets diviem televizoriem.

26.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (11)

S sannas 26.05.2024

Nopietni? Jūs nezinājāt paroli un pie tā vainīgs darbinieks?

K Katrīna951 26.05.2024

Tur nebija vainīga parole. Runa iet par to, ka vins nezinaja, ka paroli var uzreiz samainit, nevis jamet pullstenis miskaste, kā minēja. Un tas neizslēdz vainu, ka netika palīdzēts un es pati tiku ar visu galā.

K Katrīna951 26.05.2024

Laikam ne tā uzrakstīju. Vaina bija par to, ka klientu adimistrators nezin kā palīdzēt.

Good Intentions 26.05.2024

Ne visu var zināt. Sveša piesaistīta tehnika un vel kaut kāds resets. Iedomājos, ja vel android lietotājs. Pieļauju basic atbildi atrada un viss. Pa lielam uzreiz jaskatās interenetā vai kādā youtube video.

K Katrīna951 26.05.2024

Bija zvanīts uz lmt atbalsta dienestu. Saprotu, ka nevar visu zinat. Vienkārsi viņu atbilde, ka varat izmest pullsteni.

J Jautraisd 27.05.2024

LMT atbilde ir pareiza - ja nezini Apple ID paroli, tad vienīgā iespēja sazināties ar Apple pa taisno un, ja viņi var palīdzēt (prasīs pirkumu pierādāmus dokumentus vai ko citu), tad labi. Ja nevar, tad iekārta nav izmantojama. Tie ir Apple drošības standarti.

K Katrīna951 27.05.2024

Pirmkārt paroli varēja samainīt es pati, kā izrādās, LMT teica, ka nevar. Piereģistrēju jaunu un pulkstenis aizgāja. Pat nejautāju Apple pa taisno, aizgāju mājās, un pati pārrestartēju, un pulkstenis aizgāja. Ne dokumentus, neko neprasīja. Pulkstenis strādā un viss labi.

S Spuris 27.05.2024

Pilnība piekrītu ,ka daudzi darbinieki LMT pilnīgi luņi ir. Good Intentions,visu protams pa lielam daudzi nezin taču šādas lietas gan jāprot būtu gan,jo nav īpaši sarežģītas,pie tam ka redzat meitene pati tikusi galā mierīgi nestresojot īsti. Un tādi darbinieki ,kuri neprot, teikšu tā - nav īsti savā laucinā ir jamaina darb sfēra tādā gadījumā. LMT ir lieli luni jau kādu laiku. Zinu no viena pazīstamā,ka viņi sūta piemēram vestules kuru termiņs ir beidzas rīt taču pastā iemetuši tikai šodien.Tas ir klientiem vēstules kurām ir jāizpilda maksājums 10 darba dienu laikā tiek izsūtītas dienu pirms beigu datuma. Attiecīgi klienti saņem vestules tajā dienā kad ir jau janorēķinās.Līdz ar to daudzi tiek ar nolūku iedzīti parādos.Kā jau Latvijas valsts iestāde - iedzīt iedzīvotājus viarak parādos.Tāpat LMT darbinieki bieži jau melo par maksajumiem,nekorekti veic apkalpošanu.PAti Ingrīda kurta tur ir galevenā ''specialiste'' kleintu apkalpošanā ir rupja mele.

Good Intentions 27.05.2024

LMT, BITE, TELE2 you name it.

Good Intentions 27.05.2024

Tā būs standarta atbilde vairums atbalsta dienestiem - vērsties centrā. Pieļauju, ja viņiem pa tiešo prasītu, tad paši nevarētu atbildēt vai arī dabūtu tādu pašu atbildi. Nav jau tā, ka teica, mest ārā, bet gan sazināties ar apple support, kas ir pareizi. Tas arī tikai pārdošanas centrs nevis kaut kāds tehniķu serviss. Nav reali zināt kaut ko padziļinātāk par katru tehniku. Apple watch ir diezgan specifiska tehnika.

S Spuris 28.05.2024

Good Intentions já protams,ka dīleru apkalpošanas punktos nav jāzin tehniski kā palīdzēt ,taču tas ir softs nevis tehniska kļūme.Tehniski būtu ja piemēram nedarbojas mikrafons vai skaļrunis vai ieplaisājis ekrāns. To dīleris nevarētu vērt vaļā un lūkoties problēmu. Otrkārt reāli vismaz 98% var zināt gan visu ,ja ir laba attieksme pret tādu darbu un cilveks izglītojas gan arī izlasa un IEGAUMĒ informāciju jaunu kurui parasti tiem nosūta uz e-pastiem.Tos trūkstosos % parasti dīleri apgūst paši ja patīk darbs. Tāpat arī tādiem grūtgalvjiem,kuri neprot tikt galā ar elementāram lietām ,notiek apmācošie seminari,kuros parasti detalizēti izskaidro daudzas lietas,kā arī atbild uz jautājumiem.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы