LMT - Mobīlā tālruņa defekts
Manam telefonam Nokia Lumia 720 ir gads un 5 mēneši, pirkts pie LMT. Pēc aptuveni gada parādijās kaite telefons vienkārši sastinga/nofrīzoja/uzkārās, sānu taustiņi gan soft gan hard restartam nestrādāja un par cik akumulatoru noņemt nav iespējams, vienīgais risinājums ir gaidīt kad nosēdīsies akumulators. Divas reizes bij garantijas remontā. 1.reiz pārinstalēja programmatūru, 2.reiz nomainīja ekrānu - nekas no ta nav līdzējis, pie 3. reizes uzraksīju iesniegumu ka atsakos no telefona, jo ir brāķis/ nekvalitatīva prece, lai maina pret līdzvertīgu. Pagāja 3 nedēļas, telefonu aizsūtija uz "Partnera servisu" Lietuvā - kas nekādu vainu neatrada, viss kārtibā! Prasību protams noraidīja rakstiski atsūtot vēstuli LMT Retail & Logistics SIA vārdā... (tas nekas ka nododot telefonu LMT servisa centrā to nevarēja ieslēgt...) bet kuru gan tas interesē...Šobrīd jūtos "uzmests" un nezinu ko iesākt?Varat kāds ko ieteikt?Katrā ziņā LMT jūtos vīlies un apsveru domu atteikties no Viņu sniegtajiem pakalpojumiem.Iespējams ja nebūtu pieprasījis lai maina telefonu, bet gan reontē, tālrunis gan jau kārtējo reizi tiktu remontēts.
Добавить комментарий