www.sudzibas.lv LMT Komisijas naudas piestādīšana nebrīdinot

LMT - Komisijas naudas piestādīšana nebrīdinot

Pirms mēneša iegāju LMT, lai uzdotu pāris jautājumus. Nolēmu, pie reizes samaksāt rēķinu. Vēlāk konstatēju, ka par rēķina samaksu filiālē, tika piestādīta komisijas maksa MANI NEBRĪDINOT. Sūdzējos, taču mani vienkārši informēja, ka tā ir normāla procedūra. Ja mani brīdinātu par komisijas naudu, loģiski, ka es samaksātu rēķinu internetbankā.
Vai es varu atsūdzēt komisijas makksu, kas tika piestādīta bez brīdinājuma?

L

Комментарии (3)

B b234 25.04.2017

TELE2 pārdevējs mani brīdināja, kad vēlējos apmaksāt rēķinu viņu klientu filialītē. Principā Tev pašam jāzin viņu komisijas maksas, tiesa gan normāli tām būtu jābūt redzamām kaut kādā papīra gabalā, kuru saņem pie apmaksas.

Raksti iesniegumu LMT paskaidrojot ka nebrīdināja, un ka vēlies savu naudu atpakaļ, vai viņi atgriezīs tas atkarīgs no firmas. Pazvani PTAC, bet viņi parasti ir baigi impotenti.

L Līze88 25.04.2017

Paldies! Pirmo sūdzību man noraidīja, atsaucoties uz tarifiem (par kuriem mani neviens nebrīdināja). Iesniezu nākamo. Vērsīšos PTAC tik tiešām.

P padomdevejsKlausi 15.05.2017

Tieši tas pats, kas man - pilnīgi sagājis tas lmt kaut kur ar savu slikto servisu un augstajām (nepamatoti augstajām) maksām un rēķinos mistiski pieliktajām papildmaksām! Sekojiet saviem rēķiniem līdzi!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы