LMT - klientu apkalpošana
Labdien. Šodien pēc divu nedēļu ņemšanās ar šo kantori mans pacietības mērs ir pilns. Tas viss man izskatās, ka LMT dara visu, lai pačakarētu cilvēkam dzīvi, lai neviens no viņiem prom neietu. Tas viss tamdēļ, ka vēlos pāriet uz citu operatoru. Darbinieku kopetence ir zem katras kritikas, jo divas nedēļas atpakaļ, kad zvanīju uz informatīvo tālruni, lai noskaidrotu, kas nepieciešams, lai tiktu prom, man paska, ka nevajag neko - dari ko gribi! Un kad sāku darī ko gribu, respektīvi noslēdzu līgumu ar to otru operatoru, LMT paziņo ziniet tomēr ir vēl 5 dienas pārejas periods un lai iesniegumu eju uzraktī . Un kā jūs domājiet kās slēpjas zem vārda IESNIEGUMU uzrakstīt???? Iesniegums nozīmē piespiedu klārtā ar viņiem noslēgt kaut kādu darbinieka izvēlētu līgumu + 5 latus iemaksāt!!! Vai tā nav cūcība???? Vai tad to cilvecīgi no paša sākuma nevar izskaidrot? Un tad, kad atteicos līgumu noslēgt, viņi pateica, ka pie cita operatora, tad es netikšu. Rodas jautājums vai viņiem tīšuprāt ir tāda politika????
Комментарии (7)
Vispār, savādi gan ka tas cits operators Jums nepalīdzēja ar visām pāriešanas formalitātēm! Parasti jau tā kārtība nozares ietvaros visiem ir zināma. Un tad jau, tas BITE vai TELE2 pie kā tagad vēlaties pirkt pakalpojumu, varēja Jums arī normāli iesuportēt ar lietu kārtības izskaidrošanu!
Domāju, ka nav tā problēma ar pašu LMT, cik ar konkrētiem darbiniekiem, kas nav savas izpildes augstumos!
Jā ieskatu LMT pasekot līdzi darbinieku darbu izpildes kvalitātei, citādi tur izskatās, ka visi darbojas kā pašiem patīk, un ar klientiem runā kā pašiem patīk un ko patīk/nepatīk teikt.
Pārejas periods..
Jā, tas ir laika periods, kurā tikai tehniski notiek numura pārslēgšana. Ja Tev nav ilgtermiņa līguma, parādu, vai kādu citu saistību ar LMT, viņi Tevi mēģina čakarēt. Tā pat nav uzņēmuma politika, bet patērētāju tiesību pārkāpums. Aizsūti to darbinieku trīs mājas tālāk.
Vajag rakstīt savu atteikšanās iesniegumu brīvā formā. Par atteikšanos nekas noteikti nav jāmaksā. Ja prasa maksu, vajag sūdzēties PTAC.
Vispār jau ir tā, ja vēlies iet pie cita operatora ar šo pašu numuru un jums nav LMT nekādu saistību (parāds, mazcenas mobilais, nomaksas mobilais), tad jums uz LMT nemaz nebija jāiet! Jā iet pie tā operatora, pie kura vēlaties pāriet un tur darbinieks uzrakstīs ieniegumu, jums tikai jāiedod LMT SIM karte, lai varētu piefiksēt SIM kartes numuru, pēc tam jaunais operators iedod jums savu SIM karti un viss! Turpināt lietot LMT SIM karti, pēc 10 dienām jums tiek atsūtīta īsziņa, ka numurs ir pārslēgts. Jūs izņemat LMT SIM karti un ieliekat jaunā operatora SIM karti! Ar to epopeja beidzās!
Ir cita lieta, kad ej projām no LMT un jūs jau esat uzrakstījuši iesniegumu pie jaunā operatora, tad LMT zvana un piedāvā tarifu "Mūsējie4" tas ir tāds pats kā Tele2 "Meteorīts". "Mūsējie4" nekur nereklamē un nekur viņa nav, ir tikai "Mūsējie" bez "4", viņi šo tarifu piedāvā tikai individuāli un tikai tiem, kas taisās mainīt operatoru. Man ar piedāvāja, bet es aizgāju uz Tele2.
LMT ir vienīgais operators, kurš vēl par numura noteicēju ņem naudu! Galīgi aptaukojušies šie! Jā un nekaunīgi ar palikuši!
Vai kāds man reiz paskaidros, ko nozīmē Mūsējie 4??? Kādi tarifi, kādi nosacījumi, kāda maksa??? Visi tik skandina, ka šo piedāvā, bet sīkāk neko neviens nepaskaidro!!!
Tas ir īpašais4, nevis mūsējie. To piedāvā tikai dārgajiem aizgājējiem.
1500 min LMT tīkļā, 500 minūtes citos, 10mb internets, un kādas 30 sms.
Tā ka nav vērts zvanīt LMT info, viņi tādu it kā nezina, bet
kad iet prom pie cita operatora, tad gan.