LMT - Briesmīgs serviss
Tā nu lūk.
Draugs, nerezidents, bija atbraucis pie mums uz latviju strādāt. Pēc mana (tagad, kā izrādījās, stulba) padoma uztaisīja sev pieslēgumu LMT. Pieminēšu, ka sava statusa dēļ viņam nācās iemaksāt drošības naudu (depozītu) , kas ir pilnīgi ok.
Pirmais rēķins (par aprīli) tika atsūtīts kkādā ~10 maijā, ar apmaksas termiņu "līdz 20. Datumam", kas arī tika izdarīts, un viss notika kā vajag.
Un re stāsts.
Šodien no rīta draugam sim vairs nedarbojas (datums 7. Jūnijs) , no paša rīta. Telefons restartēts vairākas reizes, kas baigi nelīdz, ar vārdiem "ne jau tā var būt lmt problēma" tomēr zvanu no sava telefona tehniskajā atbalstā. Pēc lēnākā manā mūžā atbilžu automāta šāds dialogs:
-kas notika?
-cilvēkam nestrādā sim
-*ilgs autorizācijas process, iziets veiksmīgi (bet tas, ka klienta numuru var redzēt tikai jau sagatavotā rēķina pdf, tas arī ir kkāds idiotisms, bet nu labi)
- cilvēkam ir pārtraukta pakalpojumu piegāde
-kāpēc?
-jo nav apmaksāts rēķins) )
-rēķins nekur nav!
- protams, mēs to vēl neesam sagatavojuši!
-... Pardon me? !
- jūs neapmaksājāt rēķinu
-vēlreiz, kādu rēķinu?
-par maiju
-un kur tas ir?
-tūlīt sagatavosim un atsūtīsim
pēc lmt viedokļa ir pilnīgi normāla šada notikumu secība
1. Cilvēks lieto pakalpojumu
2. Cilvēkam atslēdz sim
3. Pēc hz cik Ilga laika atsūta rēķinu (un es neesmu drošs, ka tas notiktu tik strauji bez manas iejaukšanas procesā)
4. Cilvēks apmaksā
5. Un tikai tad viņam visu pieslēdz atpakaļ.
Ak jā, pavisam aizmirsu:
1. Tika pieslēgts dārgākais iespējamais kombo (brīvība plus brīvība internets)
2. Cilvēku. Neviens. Nereizi. Nepabrīdināja - ne telefoniski, ne ēpastā, ne sms veidā
3. Rēķina apmaksas termiņš - 20. Datums! Bet pakalpojums jau atslēgts!
Shame on you, LMT!
Viss uzņēmums (15 cilvēki) , mana ģimene (4 cilvēki) un draudzenes ģimene (vēl 3 cilvēki) šodien ejam pieteikties relokācijai uz bite) )
paldies par uzmanību!
Добавить комментарий