LMT - apkalpošana
Sveicināti!
Vēlos vērst uzmanību uz to, ka nevienmēr mēs maksājam par to, ko izmantojam.
Es izmantoju LMT mobilā pieslēguma tarifu BRĪVĪBA. internetu savā telefonā praktiski neizmantoju. Jūnija mēnesī limits 50MB bija iztērēts un atnāca isziņa ar aicinājumu nosūtītAPJOMS uz numuru 1688. Pēc trīs dienām atnāca apstiprinājuma isziņa, ka pakalpojums ir piešķirts. Reāli nekādu pieprasījumu nekādā veidā neesmu pieteikusi. Sazinājos ar LMT operātoru gan telefoni, gan rakstiski-atbilde bija, ka pieteikums ir saņemts un nekop mainīt sistēmā nevar. Sanāk pieteikt var da jebkā, atteikties no pakalpojuma nav iespējams. Jāiet uz klienta apkalpošanas centru, jāraksta iesniegums utt... kam ir brīvs laiks to darīt. Tomēr pieteikt var ars SMS palīdzību, netīšām uzspiežot kaut ko savā telefonā, to sistēm pieņem, atteikumu nepieņem, pat tad, ja klients nekavējoties to pieprasa un pat uzstāj!!!!
Dīvaini, bet fakts!
Комментарии (3)
izmantojiet Biti!
izmantojiet Biti
iespējams, kāds cits paņēma Jūsu telefonu. kopumā tāds izgājiens būtu Tele2 stilā