LMT - 4g pakalpojuma nekvalitāte
Esam NELAIMĪGIE LMT 4G mājas interneta lietotāji. Interneta ātrums ir zem jebkādas kritikas. Dzīvojam uz Liepājas centrālās ielas, cerībā ka būs labs ātrums (reklāma taču tik laba bija) paņēmām 14 izmēģinājuma versiju, ar m aximālo ātrumu, protams, atnākot mājās, pārbaudam, ātruma (solītā) nav, sazinamies ar LMT, atsūta meistaru, uzstādam ārējo antenu! parādās kaut cik 10-15 mb/s, kaut gan pie MAX komplekta esot vidējas 20 mb/s 4G tīklā, http://www.lmt.lv/lv/internets-majai, pārbaudam, tīkls esot (protams, kā gan nebūs uz pilsētas centrālas ielas, vismaz LMT kartē ir atzīmēts ka ir) http://karte.lmt.lv/#i4g, tur pat ir atzīmēts ka Liepājas ezera vidū ir 4G!galu galā ar visu antenu ir knapais vidējas 11 mb/s, labi paliekam pie LMT, jo tomēr ātrums ir mazliet lielāks nekā bija pirms tam, bet vienīgais priekškam maxāt vairāk, ja var izvēlēties vidējo komplektu internets mājai 2, un te sākas pats jautrākais, tiklīdz pārslēdzamies uz zemāku ātrumu (LMT mājas lapā minēts ka ir vidējais 10 mb/s) gala iznākums ir vnk zem pēdējās kritikas! ātrums paliek par 1-3 mb/s VIDĒJIAS, protams divos pa nakti tas ir arī 15 mb/s, bet ziniet, man vajag normālu netu tad kad man vajag, jā un tas ir no 16-19, kad visiem vajag. sākām ralstīt uz apkalpošanas centru, tā un šitā, neslēpšu, neesmu nedz programētājs, nedz kāds īpaši spicais interneta sistēmu pārzinējs, droši vien tāpat kā daudzi, lieto to tapēc ka zin kā to lietot, bet nevis pārzin visas nianses, kā tas darbojas.sākās 3 nedēļu gairais, poemu, solijumu un klientu "apstrādes" laiks.nets nav mainījis savu būtību, ātrums ir kritisks. Nojaušu ka citi jau padomāja, ka tam džekam kāds zog to caur WiFi, diemžēl nē, pirms sāku izteikt savas pretenzijas LMT, tiešām veicu diagnostiku, pat pieaicināju neatkarīgos specus, lai pārbauda, varbūt tiešām, problēma ir tepat uz vietas, datorā, rūterī, vai nepārtrauktos torrentos, viss izrādijās kārtībā, un runājot par torentiem, nav tiem jēgas, pie ātruma 1-3 mb/s.pagaidām vēl notiek sarakste, bet emocijas PIEPRASA, maini operātoru, maini operātoru!
Комментарии (18)
Pats esi vainīgs. Pamēģināji - pakalpojums īsti neapmierināja, tad kādēļ slēdzi līgumu? Vajadzēja izmēģināt visus operatorus un izvēlēties sev piemērotāko, jeb meklēt citus risinājumus, nevis tagad sūdzēties kā mazai meitenītei.
to Poiss
es gan izteicu LMT pkalpojuma NEkvalitāti, bet izskatās ka tē kāds LMT fans ir uzradies vai darbinieks, nav problēma, nomainīšu operātoru un viss, vnk centos brīdināt paterētājus, ka problēma pastāv, kur izkristalizējas tikai pēc tam, diemžēl cienījamais POISS, bez pers. apvainojumiem, ja neesat saskāries ar šāda raxtura problēmām, savu mazvērtības kompleksu atstājiet pie sevis.
Es LMT uzskatu par vissliktāko operatoru, ja vērtē cenas un kvalitātes attiecību. Sen atpakaļ biju LMT klients, bet apnika pārmaksāt, tādēļ pārgāju uz Biti.
Tavā gadījumā tu pats esi "nolohojies" un operators šoreiz nav vainīgs. Viņi taču Tev deva iespēju izmēģināt, vai ne? Vai tad ar 14 dienām nepietiek, lai saprastu, ka pakalpojums neatbilst prasībām? Kādēļ vispār tad līgumu parakstīji?
P.S. Ideja lietot 4G pilsētā, kurā ir optiskais kabelis, pati par sevi ir absurda un neloģiska.
Piekrītu Poiss, izmēģināji, neder, meklē citu risinājumu. Pats muļķis, ka slēdz līgumu.
Dzīvoju Rīgas rajonā un lietoju 4G LMT internetu. Sākumā ātrums bija švaks, tad pazvanīju LMT, šie atbrauca, izmērīja un uzlika antenu - tagad internets lido. Jau gads pagājis - esmu apmierināts.
Dzīvoju Rīgas rajonā un lietoju 4G LMT internetu. Sākumā ātrums bija švaks, tad pazvanīju LMT, šie atbrauca, izmērīja un uzlika antenu - tagad internets lido. Jau gads pagājis - esmu apmierināts.
To līgumu tacu var lauzt jebkurā brīdī.
Man ar LMT internets "nevilka", tāpēc pēc 14 dienām atdevu atpakaļ visus "pričindalus" un paņēmu Lattelekom "Mājas paku 4" nekādu problēmu, strādā kā pulkstenis!
Mobilais internets NAV domats lietot mājā!
nevajag reklamēt un stāstīt visādas pasaciņas, ideāli piemērots visiem - vai tad tas nav tieši par LMT 4G. Mums mājas arī baigās problēmas, velkas kā gliemezis pat pie mazākās noslodzes. Un pats sliktākais bija tas, ka pirmo mēnesi gāja supper, vienkārši ideāli, tagad vairākkārt esam saukuši LMT tehnisko daļu, bet vis ko viņi saka, vienkārši šobrīd tāds pārklājums un noteikti citkārt Jums ir pārāk liels noslogojums. Jā noteikti, kāpēc tad viss no sākuma bija OK. Visdrīzāk viņiem pašiem kādas problēmas šobrīd tur ir, par ko negrīb atklāt. Jo nevarētu tikt ka dzīvojam kaut kur laukos vai ārpus pilsētas, te pat Rīgā pie Spices !!
baibuks! Atsledz antivirusu un tad paskaties. Ja Jums Kasperski vai NOD32, tad atrumu viņš pazemina 2 reiz...
Если у Вас Касперский или НОД32, то забудьте о максимальной скорости - эти антивирусники скорость уменьшают до 2 раз! Сам с этим сталкивался. А Касперский ещё и периодически рвёт трафик! На сайте Касперского уже лет так 10 эту проблему обсасывают. Замените на Аваст или Авиру и посмотрите! Хотя ЛЮБОЙ антивирусник - это тормоз для системы!
Могу объяснить падение скорости по вечерам. Дело в том что интернет и разговоры идут в одном цифровом потоке, НО разговоры имеют преимущество. А пропускная способность линий связи не беспредельна: каждый новый вызов - уменьшение потока для интернета... Вот и режет оператор поток для интернета в пользу разговоров! Это также как жалобы на обрыв разговоров при безлимитки (тариф "Свобода") через 30 минут...
Es arī paņēmu LMT 4G uz testu. Pirmās dienas gāja vnk ideāli, ātrums nāvējošs, bet kādā 5 dienā ātrums samazinājās, bet 6 dienā ap pusdienslaiku vispār pazuda internets. Rūterim signāls pa nullēm. Nepienāk no torņā. Zvanu uz LMT centru, operators liek ieiet rūtera pārvaldības lapā, prasa vai sim aktīva, vai pin kodi neprasa. Beigās liek man mainīt tīklus no 4G līdz pat 2G lai iesniedzu, nekas nestrādā, signāls vienkārši nav. Pēc apm 20 min runāšanās, sola nodot manu lietu spečukiem. Tā pagāja vairākas dienas, pa to laiku esmu zvanījies jau daudz reizes uz LMT centru, atkal liek darīt to pašu, katrs operators kam pazvanu, vienkārši idioti, un atkal saka, ka nodos manu lietu skatīšanai. Dienas iet, bet atbildes nekādas, pat uz e-pastu neatbild. Sākas jau kasīšanās ar viņiem, bet tik un tā neko nevarot palīdzēt, lai gaidot. Saku viņiem, ka sim karte vainīga, lai atsūta jaunu, tik un tā man jāgaida esot spečuku slēdziens, kuri pat rūtera žurnāla izrakstu pajautāja lai aizsūtu. Dienas iet, bet spečuki ne sūda nesajēdz no sava darba, sēžu vienkārši bez 4G interneta. Vakar pazvana darbinieks, kas rūteri bija uz mājās uzstādīt un atvest, saka, ka atvedīšost jaunu sim karti, tā viņam esot nodots, un sola pagarināt testa termiņu vēl par nedēļu. Bet pēc tādas zemās klientu apkalpošanas( kura nav pirmā reize) vienkārši nevēlos ar LMT slēgt līgumu. Pareizāk sakot pat domāju atteikties no 3G flašmodēma kuru izmantoju jau 2 gadus, jo tas arī vienkārši sāk gļukot pēdējā laikā. Tīkls pazūd, ātrums zemāks ar katru dienu. vnk nožēlojami.
Un cilvēku ievērībai- JO VAIRĀK CILVĒKU PĀRIES UZ 4G, JO MAZĀKS BŪS ĀTRUMS TĪKLĀ, LMT NESPĒS NODROŠINĀT PAKALPOJUMU STABILITĀTI, KĀ TAS NOTIEK AR 3G TĪKLU, TAS JAU IR PĀRSLOGOTS, TAPĒC LĒNS, TĀ APGALVO LMT SPECIĀLISTI, LAI REKOMENDĒTU 4G. JAU TAGAD ĀTRUMS IR SVĀRSTĪGS, SĀKUMĀ LABS, BET PĒC TAM VNK LĒNS, TAD KAS NOTIKS KAD CILVĒKU PLŪSMA PĀRIES UZ 4G?? PADOMĀJIET CILVĒKI, PIRMS TICAT PIRMAJAM SKATAM UN TEIKTAJAM...
A es pateikšu kāpēc 14 dienu laikā viss ir ok - tāpēc, ka LMT uzliek prioritāti jaunajiem klientiem un tad kad visiem i-nets galīgi ir nekāds, tad tev tās 14 dienas tas ir ideāls, tur arī tā problēma. Man pašam tagad max pieslēgums 20 mb/s un vakarā saņemu 2-3 mb/s 20 vietā, uz daudzkārtējiem zvaniem saņēmu atbildi, ka varaj jūs pārslēgt no Internets Mājai 3 uz IM1 kas mani galīgi neapmierina, taču slēdzot līgumu tur ir daži punkti kas nosaka, kk ja LMT nespēj nodrošināt sakaru jeb interneta kvalitāti, tad viņiem ir jāsamazina pakalpojuma apmaksas summa. Es personīgi uzraksīju iesniegumu pamatojoties uz tiem punktiem, nu nezinu ko tur pat gaidīt, ganjau ka pilnīgi nekā laba, bet nu mēģināšu. Besī vairāk tas, ja esmu LMT klients jau kādus 12 gadus, maksāju brīvību 10 EUR, I-nets telefonā 10EUR (bezlimits), 27 EUR Internets Mājai 3 un tas jau ir 47 EUR mēnesī, bet viņiem ir pilnīgi pofig uz tevi, laikam ka tomēr būs jāiet pie cita operatora.
Man telefonā ir SIM karte ar 4G atbalstu viena ir LMT, otra BITES, godīgi pateikšu Rīgas centrā LMT 4G tīkla ātrums testējot telefonā ar speedtest uzrāda maksimums 15 mb/s, BITES 4 G ātrums vidēji ir 25 mb/s, maksimums 45 mb/s, telefons atbalsta līdz 50 mb/s.
Varupievenotie tikai kritikai!
Pirms laika, kad parādījās 3G lmt mobilais internets, arī tāpat kā 4G bija iespēja uz 14 dienām paņemt testēšanai. Tadvēl dzīvoju kojās, paņēmu, ātrums bija perfekts, pārējie koju kaimiņi balstoties uz manu ieteikumu arī paņēma LMT 3G un saslēdza līgumus. Kādus 3 mēnešus pēc 14 dienu testa termiņa beigām, interneta darbība palika zem jebkādas kritikas, bija gan problēmas ar pieslēgšanos mobīlajam tīklam, ar interneta ātrumu. Zīmīgākais ir tas, ka šī problēma skāra mūs visus. Sāku zvanīt LMT, tas bija murgs, klausījos atrunas, bija pat līdz tādiem izskaidrojumiem, ka tīkls ir noslogots un LMT neko nevar darīt, tad jautāju kapēc man jāmaksā par 3G, ja Jūs viņu nespējiet nodrošinā? Atbilde bija, ka mums taču ir noslēgts līgums:) Nekatoties uz manu pmēram 6 mēnešus ilgstošo "kasīšanos" nekas nemainījas, un neveloties maksāt līguma sodu, man mobīlais internets sekcijā krāja putekļus, ar patīkamu satraukumu gaidīju kad pienāks tas datums kad beidzas līgums. Ar smaidu sejā un pacilātu garastāvokli devos uz veikalu trodeks(sanāca ka liktenīgajā datumā biju laukos kur nav LMT veikalu) lai lauztu līgumu. Pēc 5 minūtēm, pāris papīru parakstīšanas, esmu Brīvs, un apzvēru nekad vairs neielaisties ar LMT. Pēc pāris stundām man zvana no LMT un cilvēks pārsteigti jautā kpc esmu lauzis līgumu u.t.t. , es domāju, ka pēc šīs sarunas operators bija nelaimīgs, ka veicis šo zvanu, lai pārliecinātu mani pievienoties atpakaļ "siltajās " LMT rokā. Kd man bija problēmas, neviens īpaši neizrādija iniciatīvu, kā es lauzu līgumu, tā uzreiz parādās ieinteresētība. Nekad nekad nekad vairs! Starp citu pēc šīs 20 min ilgās sarunas man vairs ne viens nezvana un nepiedāvā neko no LMT! Esmu svētīts! :)
Pretīgs serviss!
ČETRAS REIZES BIJUSI ATDOT UZ JŪSU SERVISA TĀLRUNIS CAT S50. NEKĀDA JĒGA NAV
JŪS NAV GODĪGA UN NOPIETNĀ. TĀDA ATTIEKSME PRET CILVĒKAM VARĒJA BŪT PADOMJU SAVIENĪBA, BET NE BRIVAI LATVIJAI
Sasniedzot zināmu daudzumu patērēto datu apjomu tiek samazināts interneta ātrums kaut mani tas neskar.