Latvijas mobīlais telefons - Garantijas serviss
Diemžēl ir pienākusi tā diena, kad sanācis vilties LMT. Šobrīd tas, ko var novērot Latvijas tirgū, kad ir stipri mainījusies pieeja, to, kā uzņēmumi attiecas pret klientiem ar saviem garantijas noteikumiem. Droši vien katrs no mums zin kādu paziņu vai ikdienas gaitā ir pieredzējis to, ka tehnika pēc kāda laika (bieži vien pat neilga) vairs pilnvērtīgi nefunkcionē un rodas sistēmas kļūdas. Vismaz to ātri esmu novērojusi android telefoniem, kad sistēma ar laiku "gļučī", tehnika kļūs lēna un met "errorus". To esmu novērojusi ilggadīgi lietojot android un pēc tam pārejot ios. Bet ne par to stāsts. Tēvs ilggadīgs lmt klients, jau no pašiem pirmsākumiem (vairāk nekā 10 gadi) pērk Samsung telefonus pie lmt. Diemžēl visus šos telefonus ir nesis uz lmt garantijas servisu , jo pēc kāda laika Samsung telefoniem ar laiku sistēma sāk gļučīt, paliek telefons lēns,pazūd kontakti utml. Iepriekšējiem telefoniem izmantojot garantiju viss bija ok (tik daudz tāpat tas nepalīdzēja) un telefonus taisīja, bet šoreiz "iekrita" iegādājoties atkal Samsung telefonu (vecs aptuveni 4 mēn). Garantija tika atteikta, jo telefona stūri ir apbružāti (jā, diemžēl tā pat notiek, ja nēsā apvalkā telefonu un netīrumi tiek telefona maciņā), uz stikla skrāpējumi vai citur uz korpusa nav, jo telefons tiek nēsāts maciņā, un tēvs ir nācis no paaudzes, kad lietas pret sienu nemet, jo sencīši nopirks jaunu. Principā, ja Jums uz telefona korpusa ir pat nelieli bojājumi, tad LMT garantiju atteiks, jo tad tiks izdomāts stāsts: telefons nav lietots atbilstoši noteikumiem, pats esiet sadauzījis utml. Bet diemžēl sistēmas brāķi ar nobružātiem stūriem nevar izraisīt. Bet diemžēl LMT domā, ka viņa patērētājs ir debīls maigi izsakoties,un jeb kurš telefona bojājums un skrāpējums būs vaina iekšējai sistēmas kļūdai un bojātai detaļai. Oh well, ražojam tagad telefonus tam, lai tos NElietotu - izņemam no atvilktnes, veicam zvanu, uzsitam mesidžu un noliekam atpakaļ atvilktnē. Noteikti ražotājam arī ir jāuzņemas atbildība par to, ka tas ražo mēslus vairāku gadu garumā, bet domāju, LMT nav iemācījies svarīgu mācību to, ka lojāli klienti ir vērtība un jāstrādā uz klientu apmierinātību, jo Latvijas klientu tirgus tik cik liels ir tik ir, un vairs iegādāties telefonus pie LMT noteikti neiegādāsies. Atcerējos vēl vienu bēdu, telefons iegādāts uz atvērto līgumu, līdz ar to ikmēneša maksājums lielāks, un telefonu var mainīt ik pa 6 mēn., bet te atkal problēma- telefonu jaunu var paņemt tad, ja tiek segtas garantijas izmaksas - 170 EUR. Diemžēl Latvijas uzņēmēji klientu apkalpošanas ziņā sēž alus laikmetā, un tā tolerance un cieņa pret klientu neeksistē- galvenais ir ātri visu nogrūst uz klientu, tas nekas, ka klients neatstāj katru mēnesi uzņēmumam 10 eur no savas algas, bet vairākus desmitus pret sniegtajiem pakalpojumiem.
Pie reizes mans vēl viens novērojums. Tagad jau vairākus gadus pati esmu IPhone lietotāja, šiem telefoniem sistēmas ziņā no manas pieredzes viss ir ļoti ok (tiešām priecē), bet Iphone ir viens niķis tiem nepatīk aukstums. Pašai problēmu ar to nav, bet draugs vairākus gadus iegādās Iphone telefonus LMT un ir hokeja tiesnesis, un LMT baterija vienkārši nobrūk. Garantijas ietvaros nomainījis 5 telefonus (jo oficiāli tiek konstatēts baterijas brāķis) un LMT līdz kkādam gadam varbūt 2016/2017 telefonu nomainīja vienkārši pret jaunu, BET tagad maina baterijas (diemžēl tie, kuri iedomājas, ka dabūs jaunu telefonu - sorry- tikko sabradāju Jūsu sapņus un cerības :( ) Nezinu vai LMT ir atradis jaunu veidu, kā čakarēt savu klientu vai Apple savu goodwill nepiekopj).
UN ĻOTI SVARĪGI. Tad, kad Jūsu telefonam tiek nomainīta baterija, nofiksējiet telefona stāvokli pirms un pēc servisa. Jo mainot iphone bateriju , uz korpusa tika izdarīti bojājumi un tur, kur telefons tika taisīts vaļā, (nosauksim to par šuvi(?)/spraugu (?)- es sieviete daudz ko nesaprotu), tur telefons vairs tik ļoti nepieguļ un var redzēt,kur tas tika taisīts vaļā). Līdz ar to uz vietas ir jāuztaisa oficiāls akts (tas vienalga, ka viņi to nepiedāvā- pieprasiet!), lai oficiālos dokumentos šie bojājumi tiek fiksēti. Jo, kad nākamreiz vērsīsieties ar problēmu, viņu atbilde būs- telefons bojāts, jūs neesat adekvāti lietojis, pats sasitis, garantijas noteikumi nedarbojas, pats taisījāt vaļā utml.)
Tā ir vispārēja nozarē novērota parādība, kad telefonu pakalpojumu sniedzēji vairs NEVĒLAS un arī paši ražotāji NEVĒLAS labot šos telefonus, jo paši apzinās, kādi sūdi masveidā tiek laisti tirgū un pārdoti un uzņēmumiem rodas milzīgi zaudējumi (gan LMT, gan tirgotās preces ražotājiem), jo ir jālabo visi šie produkti un tiek izdomāti stingrāki kritēriji garantijas pakalpojumu sniegšanai. Respektīvi kaut viens mazs bojājums uz korpusa- labojiet paši un dzīvojiet ar brāķi, kuru Jums iesmērēja.
Tikai visi šie uzņēmumi nesaprot klienta vērtību un es vienkārši LMT vairs neiegādāšos nevienu telefonu un kā klientu viņi manus ģimenes locekļus ir zaudējuši. Šajā gadījumā tie ir jau 4 cilvēki, kas vienkārši elektrotehniku tur neiegādāsies, jo uz mūsu mazo tirgu ir pietiekami piesātināta konkurence un citi pakalpojumu sniedzēji.
Добавить комментарий