Latvijas mobīlais telefons - Briesmīgs serviss.
Pirms pāris nedēļām sāku izmantot LMT pakalpojumu "Internets mājai" ,bet diemžēl jau kopš vakardienas šis pakalpojums vairs nedarbojas .Vakar vakarā piezvanīju uz 80768076 ,uz zvanu atbildēja sākotnēji laipns operators ,kurš pajautāja kādā krāsā ir bultiņas atverot konfigurācijas lapu datorā ,diemžēl tālāk par šo jautājumu viņa kompetence nesniedzās ,un tas ir saprotami ,jo ne jau visi var būt tehniski izglītoti. Operators apsolīja ,ka sazināsies ar tehnisko dienestu un ziņos par šo problēmu. Un tad es pieļāvu milzīgu kļūdu- pajautāju:"Aptuveni cik ilgā laikā tehniskais dienests ar mani sazināsies un sāks šo problēmu risināt?" .šis jautājums operatoru satracināja un viņš sāka kliegt ,ka viņam nav jāatbild uz šādiem jautājumiem un ,ka viņš nezina cik ilgāk laikā tiek risinātas šādas tehniskas problēmas. Mans lūgums nomainīt toni arī īsti nelīdzēja. Apsolīja ,ka ar mani sazināsies tehniskais dienests un tieši pēc 24h tas notika ,bet tehniķis uzdeva dažus kontroljautājumus ,pārslēdza no 3g uz 4g un atpakaļ un ar to viņa spējas bija izsmeltas.Teica ,ka nodos manu problēmu "centrālei" un tikai tad ,ja "centrāle" nespēs tikt galā ar šo problēmu ,es drīkstēšu nest modēmu uz klientu apkalpošanas centru. Nu jau trešo dienu gaidu ziņu no "centrāles ". Rezumējums- ja Tu vēl neesi izvēlējies LMT internetu mājai ,tad nekādā gadījumā to nedari ! Esi gudrāks par mani.
Комментарии (10)
Cik ir sanācis sadarboties ar LMT , zinu, ka viņi savu operatoru sarunas noklausās un ļoti apšaubu, ka uz jums kāds sāka kliegt. Melot nav smuki, zinot kāda ir patērētāju kultūra Latvija noteikti pats izturējāties izaicinoši un jūs visticamāk neapmierināja operatora atbilde...
Daini ,jums ir šīs sarunas ieraksts? Nav.
Vai mani nepamirināja operatora atbilde? Protams ,ka neapmierināja ! Ja Tu strādā par grāmatvedi un esi ieplānojis visu vakaru caur EDS sniegt atskaites VIDam ,bet pēkšņi izrādās ,ka internets (kuru Tu izmanto tikai otro nedēļu) vairs nedarbojas ,tad Tu ,loģiski, gribi zināt kad tas atkal darbosies. Vai es izturējos izaicinoši ,nu droši vien nevajadzēja vairākas reizes lūgt lai man tomēr pasaka problēmas risināšanas termiņus.
Jā un šo sūdzību sāku rakstīt pirmdien ,bet pabeidzu un nopublicēju tikai šodien ,cerot ,ka tas viss tik ļoti neievilksies...
Man nav nepieciešams sarunas ieraksts lai spētu veikt loģisku analīzi un izdarīt secinājumus. Šāda tipa uzņēmumi nevar atļauties algot nekompetentus darbiniekus tāpēc veic viņu apmācības, ja jūs tiešām nestāstat pasakas (par ko es dziļi šaubos) šis darbinieks var zaudēt darbu ja tiešām ir pacēlis balsi, vērsieties LMT ar sūdzību, šeit jums neviens nepalīdzēs!
Redziet, mūsu patērētāju sabiedrībā ir ļoti zema saskarsmes kultūra! Es nu gan neticu, ka uz šo sūdzmani kāds pacēla balsi. Vienkārši lai dramatizētu savu problēmu, šis cilvēks ir piefantazējis to, kas nav bijis!
Diemžēl mūsu sūdzībkaļiem tā ir jau tendence - visu dramatizēt, lai gan pati problēmas būtība nav izēstas olas vērta!
Kad apkalpojošās sfēras darbinieki sāks vērsties tiesā par apmelošanu, tad varbūt sūdzībnieki mainīsies!
Pamēģiniet ASV apmelot operatoru vai pārdevēju- jūs uzreiz gaidīs prasība uz pāris miljoniem! Žēl, ka mūsu sabiedrība vēl nav attīstījusies tik tālu!
LMT jau ir painformēti ,solīja sniegt "Klientu apkalpošanas nodaļas" atbildi par savu darbinieku 30 dienu laikā. Bet tas nav mans mērķis kādu sodīt ,es vienkārši gribu kvalitatīvu pakalpojumu un ātru problēmu risinājumu.
LMT meistars būs tikai otrdien,tā būs jau otrā nedēļa kopš tika pieteikta problēma. Un es kādreiz domāju ,ka slikts serviss ir "IZZI" ! Viņi parasti nelika gaidīt ilgāk par diennakti :)
Atbrauca tehniķis -patīkams ,jauns puisis ,pārbaudīja modēmu,konstatēja ,ka tas nedarbojas un uzlika citu. LMT, vai patiešām lai to izdarītu bija jāgaida nedēļa? Varbūt vajag pieņemt darbā papildus darbiniekus vismaz uz atvaļinājumu sezonu?
.. kur tad pazuda stila konsultants Dainis, aplauzās jo klientam izrādījās taisnība!