Lindo Grupa - Slikts serviss, mantas bojāšana
Nodevu skaistu, melnu kažoku, saņēmu pretī tajā pašā dienā izbalējušu kažoku, kuram nestrādā
rāvējslēdzējs, ir norauta rāvējslēdzēja mēlīte. Tāda sajūta, ka tur strāda Varvari, nevis kompetenti strādnieki, kuriem būtu jazin, kā pareizi apstrādāt preci, lai viņu nesabojātu. Viņi varēja neuzņemties tīrīt manu kažoku, ja bija šaubas, ka viņs nepaliktu tādā pašā stāvoklī. Kažoks šobrīd nav nēsājams, zamša detaļas ir pilnībā izbalinātas. Ir ziema, veikali ir ciet, manta nav lēta. Uzrakstīju iesniegumu, pieprasot salobot un kompensēt radušo morālo un fizisko zaudējumu. Uz ko viņi atbildēja, ka nenesīs nekādu atbildību par šo situāciju. Un ja man ir vēlme, vienīgais, ko viņi piedāvā ir nomainīt rāvējslēdzēju. Trūkst vārdu, tāda nekrietnība.
Добавить комментарий