Lindo Grupa - Nekvalitatīva apģērbu tīrīšana. Neatgriezeniski sabojāja divus uzvalkus
Pilnīgi piekrītu tiem, kuri uzskata Lindo apģērbu tīrīšanas kantori par ļoti nekvalitatīvus pakalpojumus sniedzošu iestādi. Katrai savai lažai atrod "vainīgo" - to, kurš apģērbu tīrīšanā ir nodevis. Nodevām atpakaļ, saņēmām vēstuli, ka 1x uzvilkta uzvalkam ir 30% novalkājums un tas ir nekvalitatīvs. Vai Lindo ir apģērbu eksperts? Tādā gadījumā ir jāsaka pie pieņemšanas: "mēs šo uzvalku iztīrīsim, bet tas būs neatgriezeniski sabojāts". Tātad, pēc Lindo domāšanas uzvalks ir paredzēts uzvilkt trīs reizes un tad miskastē.
Комментарии (1)
Tieši tā
uzvelku nopērk uzvelk uz pasākuma un tad atgriež , protams, jāievēro 14 dienu atgriešanas termiņš.
Un tā vienmēr būs tīrs smuks, jauns uzvalks.
3x uzvilkts jau ir ap 40% novalkāts. 30% tas vēl maigi...