Lidl - Slikts serviss
10/06/24. Iegāju veikalā, pēc dažiem produktiem.. Tas bija šausmas kas darījās. Strādā četras kases, lai iegādātos 3 produktus bija jānostāv diez gan labs brītiņš. Vai tiešām lietas labā nevar neko darīt? Kāpēc mums klientēm ir jācieša, resursu trūkuma dēļ? !
Комментарии (9)
Ja pirktu 23 produktus, tad arī būtu jāstāv rindā.
Pērkot tik maz, jāiet uz Latu vai top!
Nav noteikts produktu skaita minimums, kurš ir pieļaujams LIDL vai citos veikalos. Kaut vai es ar savu vienu šķiņķa kruasānu tur kasē stāvētu.
Smiekli nāk. Pastāsti, vēl, princesīt , par savām "ciešanām". Varbūt nākamā sūdzība būs par to, ka par tiem 3 produktiem arī nācās samaksāt, par velti neviens neko nedod?
Nevajag tad īpaši uzsvērt, ka krustnagliņa stāvējusi rindā ar nieka 3 produktiem :D
Es nedomāju, ka tas ir resursu trūkuma dēļ... Tas ir skopuma un alkatības dēļ! Šiem indes veikaliem nav tāda finansiāla situācija, ka viņi nevarētu atļauties maksāt cilvēcīgas algas! Tas pats arī ir ar pārējiem lielveikaliem...
Aprobežotais pamuļķis! 😂🤣😂
Kāpēc to jautājumu nevarēja uzdot tieši veikala vadītājam? 🤣
Ja maiņā ir tikai 4 cilvēki fiziski nevar atvērt vairāk kases!
Kas tur dīvains, ka stāvēji rindā? Domāji, ka atnāks tāda zvaigzne uz veikalu un tur tevi ar sarkanu paklāju sagaidīs? Ar ko Tu ar saviem 3 produktiem esi īpaša? Atnāci, stāvi un gaidi! Negribi gaidīt, uzcel savu veikalu, sasēdini tur 15 kasierus, vēl pie durvīm noliec 2, kas katram paklāju izritina!