Lidl - Personāls
24.01. Plkst. 18: 21 pārdevēja (nemācēšu pateikt ne vārdu, ne arī numuru, bet ar gaišiem blondiem matiem un brillēm) , nepatīkama attieksme, pērkot produktus nezināju, ka nosakuma ir jāaktivizē kupons un tad jāpīkstina plus karte, to visu ar normālu attieksmi nevarēja paskaidrot it kā man tas bija obligāti jāzina, kaut gan mana attieksme nebija negatīvi vērsta. Briesmīgi nepatīkami, ka šitāda attieksme, ja tu strādā ar klientiem, tad iemācies vismaz laipni izskaidrot un atbildēt, nevis tā it kā visiem viss būtu jāzina un visi būtu tev parādā.
Комментарии (2)
Tas, ka jāaktivizē kupons ir jāzin tev, ne darbiniekam. Ja neaktivizēji, pati vainīga.
Nopietni? Evelīna savas smadzenes pārbaudi.