Lidl - Ne perfekta darba vide
Īsumā kā anonīms darbinieks ar pietiekamu pieredzi. Man ir žēl jauniņie, maiņas vadītāji, veikala vadītāji un reģionālie, kā arī visi loģistikā. Varbūt pat arī žēl klientiem. Ekspektācijas, noteikumi, sekošana regulām - gan bik par daudz, gan arī vajag vēl, un tomēr vairāki "stūri tiek griezti nost"
-Par kaitēkļu invāzijām darbinieku priekšā noklusē. (Protams par to parūpējas)
-Zemas cenas tam kam termiņš beidzas rīt/tajā dienā.
-Cilvēku plūsmas dēļ visi darbinieki iesprūst kasēs un paliek ilgāk darbā krāmējot palikušās preces.
-ekspektācijas zināt pilnīgi visus kodus, produktu novietojumus, darba soļus/prasības, lidl plus darbības/kuponi/akcijas/atlaides, pirmā mēneša laikā.
-bet to nav iespējams iemācīties mēneša laikā jo reālistiski pie datora tiek tikai ārpus darba laika, un tad lamā ka nedrīkst ārpus darba laika mācīties.
-un tas ir hipokritiski, jo sistēmu nedrīkst aiztikt, bet mājās droši var mācīties kodus
-maiņas sākumā izveidots plāns kurš par ko atbildīgs un tad vēlāk tas sen jau ir izmainījies.
-pat pie ļoti labi izdarīta darba ir vienmēr kur vadītāji piekasās.
-es pat nesākšu par "produktivitāti"
-savādi kā čaļiem sāp muguras cilājot smagus dārzeņus no rīta, bet sievietēm no sēdēšanas kasē.
-Pirmā kase ir zema, pēc idejas visi virs noteikta garuma netiek tur nodalīti, un tomēr pat man kājas spiežas pret apakšu.
-klientu apmierinātība ir augstākā prioritāte, pat ja tie ir dzērāji un akmens laikmeta cilvēki.
-man (kā cilvēkam kurš neuzauga ap krievvalodīgajiem, ne ir mācījies) ir grūtības komunicēt ar klientiem šad tad, un kad viņiem šķiet ka ir pārāk būtība pār mani, pat apzinos ka laipni pasūtot būs problēmas vēlāk.
Nu un tā teiktu ka ir skarbi, bet reāli. Un tas ir vienīgais ko es te varu izklāt.
Добавить комментарий