Lidl - Klientu maldināšana, preci atgriezt nevar
Iepērkoties redzu cenu zīme sarkana, gaisa atsvaidzinātājs 1.99 un blakus no kreisās puses balta cenu zīme 3 .89, protams to nepamanu jo abas Cenas uz vienas cenu zīmes un izceļas sarkanā. Kasē apmaksājot nepievērsu uzmanību jo pirkumu daudz cilvēku Rinda, ejot no veikala pārbaudu čeku, Cena 3.89 eju atpakaļ saku ka Cena nesakrīt, pieejam pie plaukta jā Cena ir norādīta par
3.89 250ml un otra par 300ml 1.99 tas ko pamanīju cenu zīmē pēctam. Ok atdzīstu vainu ka nepareizi nolasīju cenuzīmi, eju atgriezt preci uz ko atbilde neatgriezīs naudu, jo mana vaina ka netā nolasīju cenuzīmi un būs mācība. Viņiem cita politika, atgriež tikai brāķi vai nepareiza cenu zīme plauktā. Kasiere pie kā vērsos bija cita zinu tikai ka trešajā kasē jo pirmo vēra ciet.
Комментарии (3)
Pēc idejas Jums nav objektīva iemesla kādēļ preci vēlaties atgriezt, kā arī atzināt savu kļūdu nepareizi nolasot cenu zīmi. Kur te maldināšana?
Pati vainīga un vel sudzies? Pratin nāc mājās.
Veikals nav vainīgs, ka neuzmanīgs pircējs. Preču atgriešanai arī ir noteikumi. Pircēja neuzmanība nav iemesls atgriezt naudu.