Lidl - Bojāta produkcija
Labdien, atkārtoti saskaramies, ka vistu olu ārpusē ir pelējums un tās arī ir ļoti netīras. Jāatzīs pirmo iepakojumu vienkārši izmetām. Šis ir saglabāts!
Pirkums 26.10.2023 m izmēra olas / 30. Gb. Olas ir saglabātas, esam no Siguldas speciāli nēesam gatavi braukt.
Lūdzu, kvalitātes nodaļai pievērties un kādas ir kompensācija šajā gadījuma!? Čeka nav
Комментарии (8)
Vai tad ir noteikums, ka olām jābūt nomazgātām? Ne pirmo reizi apkakātu olu pārdod. Nomazgājam un aiziet.
Bet nu "nav čeks" vienkārši bomba. Lidl, man lūdzu tad arī kompensāciju par šo situāciju. Tās manas olas.
Sveiki ir noteikumi: Ministru kabineta noteikumi Nr. 170
Rīgā 1999.gada 11.maijā (prot. Nr. 25, 16.§)
Vistu olu aprites noteikumi
Izdoti saskaņā ar Pārtikas aprites uzraudzības likuma
4.panta otro daļu, 8.panta otro daļu un 13.panta trešo daļa.
Šeit varat iepazīties: https://www.vestnesis.lv/ta/id/24353-vistu-olu-aprites-noteikumi
Noteikti šis olas tiek iegādātas tikai dēļ cenas . Un cenu veido produkts izskats ar iepakojumu . Lidz ar, to ja gribam tīras olas vajag maksāt vairāk . 🤷🤷🤷
Nevar nepiekrist Jums!
Man lūdzu kompensāciju par manis patērēto laiku lasot šo absurdo sūdzību. Kur varu griesties lai to saņemtu? Un, lūgums, valsts prezidentam šo izskatīt individuāli. Rakstīšu PTAC, kaut gan nevaru pierādīt, ka esmu vispār lasījis šo sūdzību... Aptuveni tik murgaina un nesakarīga ir šī dīvaiņa Artūra sūdzība.
Rādās Jūsu nodarbe ir kritizēt citu situācijas!? Neskaitot to, ka neko prātīgu nepateicāt esat spējīgs arī, ko pozitīvu komentēt un ieteikt!?
Nu nezinu gan, 2x pirku lielo iepakojumu un viņas nebija bojātas vai netīras. Pietam, ja vienreiz jau "iegrābies" ,ko tad ņēmi ottreiz? Un kompensāciju prasīt bez čeka un dēļ nepilniem 5€ ir vienkārši smieklīgi.
Nu ja Jums nāk smiekli par 5Eur, tad droši visu liekos 5Eur varat sūtīt man!