Lidl - Attieksme pret klientu
Sveiki! Ilgi domāju rakstīt vai nē! Bet šādu attieksmi no Lidl , kur uz visiem stūriem propagandē laipnu attieksmi pret klientu, negaidīju. 28.11.2022 ar māsu aizgājām uz Lidl, lai iegādātos datorgaldu. Tas bija tik smags, ka to nevarējām pat ielikt ratos. Pienācu pie jaunekļa kas braukāja ar tīrīšana mašīnu un caur mikrofonu ar kādu apstrida laika apstākļus🤔Es palūdzu vai viņš varētu palīdzēt ievieto datorgaldu iepirkuma ratos, jo tas ir smags, uz ko viņš atbildēja, ka tas ir jādara man pašai! Kad es apvaicājos vai nav kāda darbinieka , kurš varētu to izdarī, man atbildēja, ka varbūt ir, bet viņam pašlaik nav laika un ar savu tīrīšanas iekāru aizbrauca! Paldies par atsaucību pircējam, kas bija blaku tik laipns un izpalīdzēja divām sievietē ar smago datorgaldu. Attieksme vienkārši apbrīnojama!
Комментарии (6)
Ja darbinieka pienākumos tas neietilpst, tad neietilpst, un ja palīdz kāds, tad tikai pats tam piekrītot. Kas būs ar darbinieku mugurām un veselību, ja viņi visu cels, vedīs, nēsās pircēju vietā? Sāksies ar vienu lūgumu un beigsies ar "davediet man visu līdz mājām, jo man nav transporta". Jūs saprotat, ka neesat vienīgā? Ja nevarat pacelt - ir jāatrod kāds palīgs pašu spēkiem, varbūt par samaksu. Tāda ir dzīve...
Ne tad vajadzēja iet strādāt par grāmarvedi , kur nekas nav jācilā, jebkurš kas strādā veikalā ir ar beigtām mugurām tas ir fakts, es neprasīju aizvest līdz mājām un salikt galdu vienkārši ievietot no viekala stāvgroza pircēju ratos.
Bet kāpēc darbiniekiem tas būtu jādara, ja tas ir jādara pašam pircējam? Palūdzāt, jā, bet viņiem ir tiesības arī nepalīdzēt, ja negrib, jo viņi ir pārdevēji, nevis pircēja ratos krāvēji.
Такое ощущение что переписываешься с руководством магазина оправдывающих своих бездарных а иногда и наглых сотрудников в любом магазине есть грузчик который таскает товары и он может помочь женьщине с чем то тяжелым или это перебор?да просто даже по человечески трудно помочь закинуть в тележку так видимо воспитали чтобы девушкам не помогал😂
Ja gribas, lai no noliktavas, bez maz vai, ieceļ mašīnā, jābrauc uz mēbeļu veikalu, nevis pie lidlistiem. Un pat tad, ne katrā noliktavā cels, bet izvilks ar roklu no noliktavas un tālāk paši.
А кто говорил о машине или о чем либо речь идет о том что просто спросили помочь а человек просто мягко послал и все а какой лояльности речь и хорошем отношении к клиентам если они не могут сделать элементарного помочь женщине