Lidl, Rimi, Maxima, Mego - Preču cenu manipulācija
Laba diena. Vēlētos pavēstīt un arī noskaidrot, kāpēc, katru nedēļu tirdzniecības veikalu plauktos neatkarīgi no preces kategorijas, tiek mainītas Cenas, uzstādītas falšīvas atlaides, tas notiek ar vienu un to pašu kravu, kas tiek atvesta, exportēta, sākumā uzliek vienu cenu, tad nākamajā nedēļā uzliek to pašu cenu, bet kā jau atlaidi, tad nākamajā nedēļā uzliek augstāku cenu tai pašai precei un parāda to pašu preci ar atlaidi. Kad iemācīsieties godīgi tirgoties? Un kad beidzot sapratīsiet, kad loģiskāk būtu paturēt vienu un to pašu cenu visām precēm, neatkarīgi no preces kategorijas. Un ik pa brīdim uzliekot atlaidi, lai motivētu pircējus, vairāk iepriecinātu arī tos kas to preci ikdienišķi iegādājas.
Jūs gribat teikt kad katru nedēļu pasūtot vienu un to pašu preci, importa un ražotājs kurš ražo vienu un to pašu preci, neatkarīgi no preces kategorijas, kā arī sākot no elektrības patēriņa ražotājam un citam izmaksām ar preces ražošanu, eksportēšanu, mainās Cenas šīm kategorijām, kuras ir saistītas ar visām izmaksām? Es saku kad nē, tāpēc ļoti neloģiski šādi manipulēt ar veikalu preču cenām.
Kā patērētāju tiesību aizsargājošās institūcijas šo pieļauj un neredz, neapzinās?
Tas nav tikai ar precēm kas ir pārtikas, vai tirdzniecības preču veikalos, tas ir arī interneta preču veikalos. Ja atgriežamies atkal pie tirdzniecības preču veikalu tīkliem, kā Lidl, rimi, Maxima, Mego, veikalu vadītāji, vai pat veikalu tirdzniecības tīklu īpašnieki konkrēti, atklāti manipulē ar cenām neatkarīgi no preču kategorijas.
Priekā!
Kā arī precēm kurām ir beidzies derīguma termiņš, vai pēc pāris dienām beigsies, taču būtu loģiskāk jau precēm, maksimālais nedēļu pirms derīguma termiņa beigām, nocenot viņas, uzlikt atlaidi, lai pircēji, klienti, nopērk viņas, ja jau viņas netirgojas tik strauji kā veikalu tīkli vēlētos, nevis uzlikt nocenotu, vai ar atlaidi 1 dienu pirms derīguma termiņa beigām, vai arī tekošajā dienā kurā precei derīguma termiņš ir beidzies.
Kā Pārtikas un veterinārais dienests to pieļauj un gadiem to neredz? Tas nav normāli kad veikalu tīkli Lidl, Rimi, Maxima, Mego un vēl citi tirgo jau nederīgu, bojātu preci.
Комментарии (4)
Cilvēk, tu vairs nedzīvo sociālisma laikmetā. Katrs var pārdot savu preci par cik vēlas. Tava izvēle pirkt vai nepirkt.
El cigarešu kārtējais upuris
valdītāji nevar regulet ekonomiku ,ekonomiku regule pircejs ,piedāvājums un pieprasijums regule cenas
Tas strādā pārsvarā tikai ekonomikas grāmatā. Ir vēl virkne dažādu faktoru un instrumentu, kas realitātē strādā daudz labāk, kā pircēja paradumi. Kafijai cena ievērojami palielināsies nākamajā gadā, ja var ticēt solījumiem. Diez vai, kāds kafiju dzers mazāk.