Latvijas Onkoloģijas Centrs - Slikta attieksme 7b
Šobrīd zvanīju uz onkoloģijas centra 7b nodaļu jo man tur atrodas radinieks. Viņu pati sazvanīt nevarēju jau no pulksten 9:00. Pēc tam zvanīju uz nodaļu un man atbildēja kā nezin kur ir varbūt strosana. Labi uzgaidu vēl stundu nu zvanu atkal un saka ka vēl neesot... Labi tā īsti konkrētu atbildi nesaņēmu tad jau mani māc uztraukums jo kā ne kā 3 h nevaru sazvanīt radinieci... Zvanu un jautāju atkal bet šoreiz rupja attieksme un saka lai netraucējot viņu darbu... Viņiem ir pienākums atbildēt un zināt kur ir pacients... Vienkārši sakot uzblauj un nomet... Ko darīt tuviniekiem... [slēpt]@
Комментарии (7)
Viņiem nav jāzin, kur ir jūsu radiniece. Jo cilvēks var, nebrīdinot aiziet prom, kaut uz mājām , kaut uz ednīcu, vai pa mežu pastaigāt. Jūsu radinieks ir pieaudzis cilvēks, neviens pie gultas nesēdēs un jūsu radinieku nekontrolēs.
Slimu cilvēku slimnīcā ir daudz, personāla maz, darba daudz un izsekot visus pacientus , kad atnāca no procedūras , kad aizveda, vai izgāja no savas palātas vai nē , ir grūti. Nevarat sazvanīt radinieku - lūdzu brauciet uz nodaļu.
P.S.neesmu slimnīcas darbinieks.
Tur jau tā lieta ka viņa īpaši nestaigā un viņu ved uz procedūrām...
Un ja cilvēks nedzīvo Rīgā tad ko...
Ļoti žēl ka šāda situācija ir radusies, turklāt mazliet sagrozītiem faktiem. Uz slimnīcu tika zvanīts ļoti daudz reizes, un tiešām tika pateikts, ka tas traucē darbu. Radiniece pie starošanas kabineta satika paziņu un pļāpāja , tika iets pie radinieces, lai pateiktu ka viņu meklē, atbildēja, kad atgriezīsies nodaļā, atzvanīs. Pēcāk tika uztaisīts skandāls pa visu slimnīcu. Pati radiniece ļoti pārdzīvo par zvanītājas uztaisīto traci. It īpaši nodaļā, kurā par pacientiem ļoti rūpējas, nodaļas darbinieki ļoti pārdzīvo.
Neaizmirsīsim, ka ir arī citi darbinieki, kas diendienā ir blakus Jūsu radiniekiem, un viņu darbs no Jūsu puses vispār netiek ievērots. Vai vispār zināt ka bez ārstiem -speciālistiem nodaļā ir arī citu amatu darbinieki?
Fakti nav sagrozīt zvanīju 3 reizes.. Man pasai arī zvani ierakstās...
Ir arī pieklājīgas formas kā atbildēt māsiņām lai nesatrauktos radinieks. Kur tad ir komunikācija pateikt ka bij pie viņas un tika teiks kā zvana man pa telefonu nekas tamlīdzīgs netika teikts tikai tas ka nezin un varbūt starosana ( sarunas arī man ieraksta) jums arī tāpēc varat noklausīties kā tika runāts un cik reizes zvanīts (3 reizes pēc h) nav runa par servisu kā apkopj un izturas pret viņu pašu. Bet gan attieksme pret zvanītāju kura satraucas.. Ir dažādas situācijas bet šādi ir gadījies pirmo reizi... Neprasu pa telefonu kāda viņai veselības stāvoklis (kur reglaments neļauj)bet kur viņa atrodas vai ir nodaļa vai kad ir noticis kā viņa neatbild ( pirmo reizi tā)... Būtu pieklājīgi runājuši (ko es darīju neļaujot sasveicināšanās visas pieklājības formas) bet man pretī nezina un satraukums jo neko nepasaka...
Pret viņu pašu izturas ļoti labi viņas daktere ir laba un par katru pacientu rūpējas labi.. Komunikācija viņai arī ir ļoti laba kad apjautājās pastāsta kas un kā būs pēc tam...