Latvijas Onkoloģijas Centrs - Negatīva attieksme no reģistratores darbinieces
Es biju ļoti pārsteigta, ka pajautāju reģistrācijas darbiniecei 1. Stāvā pie d1 ieejas/izejas, par kafijas automātu, atbildi saņēmu skaļā neapmierinātā tonī, kādēļ viņai to jautaju, viņa vēl nebija iesākusi savu darba laiku, bija ārpus savas darba zonas, bet sabļāva kādēļ es ar šādu jautājumu viņu traucēju. Ļoti netaktiski no darbinieces puses.
Rīta noskāņojums, protams bija sabojāts.
Vajadzētu tomēr izvērtēt darbinieka attieksmi pret pacientu jebkurā darba jomā.
Комментарии (2)
Tiešām kāds sakars ar kafijas automātu tāpat kā norītai bankas kartei ar apsardzes firmu. Kāds bija jautājums un kādā tonī uzdots?
Jautājumu uzdevu pieklājīgā tonī.
Nebiju rīkojusies ar šādiem automātiem,laipni pajautāju darbiniecei...bet nu nezināju, ka tas ir kāds noziegums...Turpmāk būšu uzmanīgāka lai kādu"nabadzīti" neaizvainotu.