Latvijas gāze - Neefektīvs serviss
Kur vēl idiotiskāku klientu apkalpošanas sistēmu?!
Zvanot uz telefonu, operators paskaidroja, ka objekta nomaiņa dēļ dzīvesvietas maiņas internetā aizņemšot vismaz MĒNESI!
Devos uz LG KAC Vagonu ielā, tur pusdienas laikā paņemot numuriņu skaidri redzams, ka rindā priekšā vēl 20 cilvēki. Mazliet aprunājos ar vienu no darbiniekiem, kura bija brīva, jo cilvēki acīmredzot nespējot sagaidīt savu rindu jau ir devušies prom. Izskaitīju PIECUS neesošus numuriņus pēc kārtas! Ja jums tā skaitās ērta un efektīva klientu apkalpošana, tad, atvainojiet, ka tā saku, jūs neesat bijuši nekur.
Ar to pašu tēmu "Elektrum" visu ātri/ērti palīdzēja nokārtot balstoties uz telefonsarunu. Jā, zinu, ka viņiem ir iespēja "apskatīt" skaitītāju rādījumus attālināti un arī ne visur. Taču tas nekādā gadījumā neargumentē kāpēc "Latvijas Gāze" ir ar tik neandertālisku, neefektīvu, dārgu klientu apkalpošanu!?
Kāpēc es uz telefonsarunas pamata nevaru noorganizēt atslēgšanu?
Kāpēc man "pa pastu", jā nepārklausījāties - pa pastu. Ir jāsūta dokumentu kopijas? Kurā gadsimtā šī sistēma ir izveidota?!
Kāpēc nav efektīva online grāmatvedības sistēma, kura konkrēti šīs lietas padara ātri izdarāmas?
Kāpēc darbinieku stāvvietā lepni stāv jauns Audi, bet par klientiem neviens negrib domāt?
Protams, foršs remonts KAC centrā, smuki utt., bet man ir VIENALGA, viss ko es gribu ātri/efektīvi pārslēgt objekta adresēs, ticiet vai nē, bet tas ir arī Jūsu interesēs! Varbūt tad priekšnieks varēs beidzot nopirkt sev Ferrari..
Vienīgajam cilvēkam milzīgs paldies informācijas centra meitenei, kura uzklausīja mani un vismaz vecā objekta atslēgšanu palīdzēja noorganizēt ļoti ātri. Meitene tu esi malacis, tev ir vieta labākā uzņēmumā par šo!
Добавить комментарий