Kristiana - Dace-veikala vadītaja t/c
Šī veikala pastāvīgā kliente esmu kā minimums 7.gadus.Visus šos gadus parasti iepērkos t/c Alfa un Domina Kristianas veikalos,pārdevējas mani zināja no sejas un sveicināja pat vēl neieejot veikalā,kas bija ļoti patīkami,vienmēr smaidošas un laipnas. Pēdējos dažus mēnešus mēs ar ģimeni padzīvojāmies Austrālijā un atgriežoties Latvijā viens no pirmajiem veikaliem uz kuriem devos bija viens no maniem iemīļotajiem veikaliem-Kristiana.Iemīļots,jo kā iegāju tajā veikalā gadus atpakaļ,tā arī citus nemeklēju,jo patika apkalpošana.Šoreiz kārtējo reizi devos uz t/c Alfa Kristianu,lai nopirktu sev smaržas.Uzreiz devos pie dārgāko smaržu plaukta,jo zināju,ko aptuveni vēlos.Kad mēģināju izvēlēties starp smaržām,kas maksā 140 eur un 170 eur pie manis pienāca pārdevēja Dace,kas vēlāk izrādījās veikala vadītāja un piedāvāja savu "palīdzību" smaržu izvēlē.No tā brīža sākās uzbāzīga pierunāšana,lai pērku,protams,tās dārgākās,jeb "40 knots" no Xerjoff . Pasmaržoju,it kā iepatikās,bet bija aizdomas,ka tās varētu būt vīriešu smaržas,par ko pajautāju pārdevējai.Viņas atbilde bija ļoti nenoteikta,ka šīs smaržas var lietot jebkurš,kuram patīk aromāts.Pēc viņas ieteikuma un ,ka tā ir pēdējā smaržu pudelīte nopirku "40 knots" no Xerjoff un devos mājās.Kad mājās atvēru smaržu kastīti,pirmais pārsteigums bija,ka kastīte nebija nodrošināta ar iepakojamo materiālu vai ko tamlīdzīgu,kas liecinātu,ka smaržas nav bijušas iepriekš lietotas.Apskatīju smaržas un to kastīti no visām pusēm un neatradu nekādu pirmreizējās lietošanas autentiskumu.Šī situācija manī radīja nepatīkamas aizdomas,kuras centos kliedēt ar domām,ka Kristiana ir kompānija ar it kā labu reputāciju,kur nebūtu pieļaujamas tamlīdzīgas afēras ar respektablas itāļu kompānijas produktiem.Otrs nepatīkamais pārsteigums bija kastītes vizuālais noformējums,kurš atklājās to atverot.Kastītes vizuālais noformējums pilnībā atbilst vīriešu smaržu iepakojumu izskatam (skat.pielikumu). Iespējams šīs smaržas varētu definēt kā unisex smaržas,bet iepriekšminēto apstākļu dēļ radās psiholoģiska barjera lietot šīs smaržas.Devos atpakaļ uz veikalu,satiku to pašu pārdevēju-vadītāju Daci,viņa mani uzreiz atpazina,jautāja kā lietojās manis nopirktās smaržas uz ko viņai atbildēju,ka esmu atnesusi tās atpakaļ,jo tās ir domātas vairāk vīriešu kārtas pārstāvjiem.Teicu,ka naudu atpakaļ nevēlos,lai meitenēm nesarežģītu grāmatvedību,neprasīju arī par tiem 170 eur vairākas citas lētākas preces to vietā,bet lūdzu samainīt man tikai pret sieviešu smaržām tādā pašā vērtībā,teicu,ka var arī lētāk kā kompromisu,jo pirkuma čeku biju atstājusi veikalā preces iegādāšanas dienā,čekus šajā veikalā nekad neņēmu,jo pastāvīgi gadiem pērku Chanel,La Prairie un smaržu produkciju,kas nav lēta un uzticos šī veikala produkcijai,nekad nekādu tamlīdzīgu problēmu nav bijis,pāris reizes esmu atnākusi samainīt Chanel dekoratīvās kosmētikas,kuru lietoju gadiem ilgstoši produktu uz pareizo nummuru,meitenes nekad nav man prasījušas čekus,jo pazīst mani kā pastāvīgo klienti. Pārdevējas-vadītājas Daces neprofesionālā attieksme- neskatoties uz manu lūgumu samainīt manis nopirktās smaržas uz sieviešu smaržām,atbilde īsa-šīs smaržas var lietot visi,nav uzrakstīts uz pudelītes konkrēts dzimums,atbilde bez kompromisa.Tālāk seko kuriozs-pārdevēja Dace ver vaļā kastīti un saka,ka šīs smaržas ir lietotas,jo nav aizsargājošās uzlīmes,kas savieno kastītes sienas pret pirmreizējo atvēršanu,uz ko viņai atbildēju,ka nekādu uzlīmju un tamlīdzīgu aizsargājošu materiālu uz kastītes nebija.Dace man atbildēja,ka es to pierādīt nevaru???Un kā šo faktu ir iespējams pierādīt arī no pārdevēju puses,ka smaržas man tika pārdotas iepriekš nelietotas,jo tā saucamā uzlīme ir kastes iekšpusē,kura nav aizsargāta ne ar kādu materiālu un man nebija ne mazākās nojausmas par tādas uzlīmes eksistenci!!! Pirkumu man nemainīs,jo nav aizsarguzlīmes,kuras nebija jau pirkšanas brīdī un,ka man nav čeka,neskatoties uz to,ka mans pirkums ir piefiksēts vienā no divām manām Kristianas pastāvīgā klienta kartēm ar pierādījumu,ka esmu šo preci iegādājusies šajā veikalā,atkal bez kompromisa.Teica,ka varu rakstīt iesniegumu vadībai,bet atbilde tāpat būšot negatīva..?! Rakstot iesniegumu,kad jautāju viņai kāda tā uzlīme izskatās,lai varu iesniegumā to pareizi aprakstīt viņa atnesa tādu pašu smaržu kastīti no plaukta,atbīdīja kartona kastītes iepakojumu par 1/3 un parādīja uzlīmes vienu stūri,kad atbildēju,ka nevar īsti saprast kāda tad tā uzlīme izskatās,tad atbilde bija,ka vairāk viņa rādīt nevar.Rakstot iesniegumu,man blakus stāvēja kliente,kurai arī bija sava veida pretenzijas,kura minēja,ka ir šī veikala tīkla pastāvīgā kliente un pie šādas darbinieku attieksmes viņa turpmāk iepirksies kompānijas Douglas tīkla veikalos,uz ko pārdevējas-vadītājas Dace atbilde bija nievājoša-mēs neko nevaram palīdzēt un kas tad ir labāks tajos Douglas veikalos.Ņemot vērā šo ārpus kritikas esošo attieksmi un neprofesionalitāti no vadītājas Daces puses gan manā situācijā,gan risinot blakus stāvošās klientes pretenzijas,rodas retorisks jautājums- Cik rentabls ir šāds darbinieks kā pieminētā pārdevēja-vadītāja Dace,kura ar savu nievājošo,neprofesionālo un bezkompromisa attieksmi 10 minūšu laikā zaudēja kompānijai divus ilggadējus pastāvīgos klientus? Abas savas pastāvīgā klienta kartes,kur var redzēt cik sen un cik daudz naudas esmu ieguldījusi šī veikala produkcijā es atstāju veikalā pārdevējas-vadītājas Daces rokās,jo ar šādu attieksmi un pie negatīva atrisinājuma no vadības puses,man šīs kartes vairs nebūs vajadzīgas.Ar cieņu.
Комментарии (6)
Paldies klientei par uzticību mūsu uzņēmumam un par izteikto viedokli. Kā arī vēlamies atvainoties par radušos situāciju.
Atbildot uz klientes sūdzību vēlamies precizēt sekojošas lietas par zīmolu Xerjoff.
Xerjoff – Join The Club ir ekskluzīva “nišas’’ aromātu līnija, kurā ir prezentēti 10 aromāti gan sievietē, gan vīriešiem. Kā piemēram: Aromāts Fatal Charme ir elegances klubs gan sievietēm, gan vīriešiem, kuri novērtē izsmalcinātību visās lietās. Ivory Route ir piedzīvojumu un ceļotāju klubs. 40 knots ir jahtkluba aromāts visiem kam ir tuva brīvības sajūta, kuru sniedz burāšana, ūdens un jūras sāļais gaiss. Xerjoff prezentējot savu aromātu līniju JTC aicina visus, neskatoties uz dzimumu, pievienoties klubam pēc emocijām ko sniedz aromāts.
Visas aromātu pudelītes ir izveidotas no autentiska zilā stikla, kurš ir rets un dārgs, kas papildus pierāda aromāta vērtību. Xerjoff līnijai JTC neizmanto celefāna aizsargiepakojumu, bet tā vietā aizsarguzlīmes uz kastītes sāniem un elegantu papīra aizsargu, kas ir pilnīgi katrai kastītei.
Kā kiente jau minēja, esam kompānija ar labu reputāciju un vienmēr esam pretīmnākoši un katru situāciju izskatam individuāli. Ja tiek konstatēts, ka prece neatbilst kvalitātei prece tiek mainīta. Ja klients ir pārdomājis iegādātas preces izvēli un vēlas to mainīt, tad uzņēmumam ir jāņem vērā šādi faktori:
1. Prece nav atvērta, nav bojāts preces oriģinālais iepakojums
2. Prece nav lietota
Klientam pirms aromāta iegādes ir iespēja vairākas reizes izmēģināt to un saprast vai tas ir piemērots tieši viņam.
SIA”KristiAna” vadība.
Sveiki!
Veelos veel informeet SIA KristiAna vadiibu, lai "mazliet" pamaaca meitenes, kas straadaa GALERIJA RIGA.
Ari es, , tagad, BIJU, patstaaviigaa kliente, iegaaju veikalaa, lai iegaadaatos man produktu, ko peerku tur patstaaviigi.
Pienaakot pie kases, kaut gan biju ar mazu ziidainiiti, darbiniece, ieraugot savu pazinu, kas ienaaca veikalaa, AIZLIDOJA pretii vinai.
Labi, nekas pretii, , , gaidu!
Tad saakaas taadas lietas, ko, kaa man kaa" parastajam pirceejam" nebija patiikami redzeet.
Darbiniece/ citas meitenes bija aiznemtas ar citiem klientiem/, neskatoties, ka es staavu pie kases, saaka paarrunaat savas privaataas lietas un manu acu prieksaa likt visaadus paraudzinus no la prairie, clarien un estee lauder, kaut gan meitene neko no siem produktiem neiegaadaajaas.
Labi, ir ok, , bet, tad, kad es samaksaaju par savu produktu, es dabuuju- nobruzaatu skropstu tusas nonemsanas paraudzinu, , labi, neko es neteicu, , bet jutos kaa mazs SUUDS.
LUUDZU, vadiiba, kas tur skataas, ko pienem darbaa, , , , galvenais ir klienti, , nevis pazinas.
So zinu, ja nebuus atbildes no vadiibas, izplatiisu Interneta. Kaapeec?! TAAPEEC, KA NEATBILD!W
Labdien !
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju un nepatīkamajiem pārdzīvojumiem t/c "Galleria Riga" KristiAna veikalā.
Paldies par Jūsu novērojumiem, jo veikala "KristiAna" tīklā ir noteikta kārtība kādā tiek izsniegti paraudziņi par pirkumiem.
Noteikti pārrunāsim notikušo ar veikala darbiniecēm, lai tāda situācija vairāk neatkārtotos !
Gaidīsim Jūs veikalā "KristiAna" arī turpmāk !
Ar cieņu,
SIA "KristiAna" vadība
Labdien!
Piebiedrošos lietotājam @ella_001, runājot par meitenēm Galerija Riga. Arī izjūtu ļoti nepatīkamu situāciju, bet tas bija vairāk saistīts ar manu tautību vai arī es kaut kā neatbilstu kaut kādam dreskodam, par kuru nemaz nezinu. Nezinu, kas tieši bija tai meitenei pret manu personu, bet no paša sākuma jau dzirdot no manis nelatvisku uzrunu un prasību palīdzēt sameklēt nepieciešamo produktu, jau tajā momentā meitenes sejas izteiksme man izliku justies ka "nevelējamai" personai šajā veikalā. Toties man vajadzēja nopirkt zīmuli, līdz ar to turpināju sarunu, kuras laikā visu laiku izjūtu, ka no manis grib atbrīvoties. Uz manu jautājumu par to, ko vēl viņa varētu piedāvāt saņēmu atbildi, ka "tad jau nav ko izvēlēties, ja jau lietoju kaut kādu noteiktu zīmolu". Es protams visu saprotu, bet varbūt es gribēju uzzināt ko vairāk par piedāvāto klāstu un izvēlēties ko citu. Man nekas neatlika, ka paņem savi nieka zīmulīti par 29 EUR un doties pie kases. Bet arī tur man gaidīja nepatīkams "pārsteigums". No paša sākuma ar mani viņa negribēja runāt manā valodā, bet pat līdz galam nepaspējot apkalpot mani viņa, kā arī bija aprakstīts augšā, ieraugot citu klienti saka ar viņu runāt tīrā krievu valodā. Tajā momentā sajūtu, it ka es esmu zemā klases pārstāvis, it kā tā otrā kliente, starp citu, kura bija runājusi ar citu konsultantu, ir svarīgāka par mani.
Šīs nepatīkams notikums liek man aizdomāties, vai gribu turpināt apmeklēt šo veikalu. Diemžēl tā situācija bija ļoti un ļoti nepatīkama. Ka arī, cik saprotu, tas nav vienīgais gadījums un ne tikai es izjūtu šo necieņu pret "neatbilstošiem" klientiem.
Diemžēl.
Jūs nopirkāt unisex smaržas, kuras jums īsti nepatika, tālāk izrādījās, ka vispār eksistē kaut kāda psiholoģiska barjera lietot unisex, tad kļuva žēl iztērētās naudas - nolēmāt pamēģināt iesmērēt tās smaržas atpakaļ. Nu bet, piedodiet, vai tad veikala darbinieki ir vainīgi pie tā, ka jūs nespējat pareizi izvēlēties sev tīkamas smaržas, un laujoties pirmajam iespaidam, uzreiz pērkat to, kas īsti neder? Tieši šādi tā situācija pagaidām izskatās, vismaz pēc jūsu apraksta...
Xerjoff - ir nišas parfimērija, kā jau visas "nišas" ražo savdabīgas, ne visiem piemērotas smaržas. Nebūdāms šāda veida parfimērijas cienītājs, uzreiz pirkt kaut ko tādu...Nu galīgi stulbi.
tak karma Dacei ...pārdeva smaržas ar 50%atlaidi no veikala, visiem radiem un druškām ,laikam vadība nav piefiksējusi. kur skatās vadība?