Kristiāna veikals - slikts serviss
Man vienmēr likās, ka veikalā Kristiana ir brīnišķīgs klientu serviss un zinoši konsultanti (Galeria Riga) līdz 27.07.2023 kad apmeklēju citu filiāli Akropole Alfā. Bija divas konsultantes, abas dāmas ar melniem matiem, viena no viņām bija ok, (Viktorija), bet otra, diemžēl es pat neatcerējos viņas vārdu, jo biju tik šokēta, bija absolūti briesmīga, augstprātīga un rupja. Viņa piegāja pie manis, un es jautāju, vai viņiem ir vienas konkrētas smaržas mazākā izmērā. Es nevarēju atrast smaržas paraugu, un ar šo konkrēto smaržu ārējais iepakojums izskatās tieši tāpat kā daudzu smaržu augšējais vāks. (Annone, Pantheon Roma)
Es domāju, ka tā ir arī testera pudele, un, runājot ar viņu, sāku mēģināt noņemt vāku, un viņa sāka mani kā mazu meitenīti, sarkasma pilnu, jautāt, vai es nemēģinu atvērt produktus, kad eju pirkt pārtiku. arī. Es atvainojos, sakot, ka nepamanīju, jo tas nebija iesaiņots plastmasā, man likās, ka tas ir atvērts produkts, es atvainojos 2-3 reizes, bet viņa joprojām mani šausmīgi rāja. Es jutos absolūti briesmīgi un man bija kauns, un, kad es viņai klusi pateicu, ka jā, tā noteikti ir mana vaina, bet viņa varētu būt nedaudz pieklājīgāka, man teica, ka kā viņa zina - varbūt es mēģināju nozagt preci, varbūt esmu zaglis. Lieki piebilst, ka es tur vairs nekad neatgriezīšos un parūpēšos, lai es visu informētu.
Комментарии (6)
loģiski, jūs variet būt zaglis. ieteikums - vērsties pie psihologa, ja pēc šī gadījuma nevarat to visu aizmirst.
Jā, protams, brīnišķīga stratēģija: zaglis pasauca pārdevēju, lai viņas acu priekšā sāktu zagt. L-logika.
Varējāt pajautāt vispirms vai Jums nav testeris un tad vērt vaļā. Pircēji palikšu tik nekaunīgi.
Es arī jau sen tā daru ar prezervatīviem, atveru veikalā, uzmaucu un diņķeļa un tad kādu citu veikala apmeklētāju paņemu turpat veikalā un pēc tam nolieku vietā prezervatīvu. Mazliet palietots, bet tā ne vainas, neko zadzis neesmu.
Tad nevajag tur iet.
Thanks Cap