KRĀJBANKA - Konti

Īpaši tie, kuriem bērni, vai kuri paši piedalījās Dziesmu svētkos. Gribētu aicināt visus bijušos un esošos Krājbankas klientus būt īpaši uzmanīgiem ar kontu atvēršanu un uzturēšanu Krājbankā. Īsumā par manu pieredzi. Šogad piespiedu kārtā atvēru kontu Krājbankā saistībā ar to, ka mans nepilngadīgais bērns piedalījās Dziesmu svētkos. Izsniedza Kredītkarti, kura pie reizes ar bija Dziesmu svētku dalībnieka identifikācijas karte. Atbilstoši līgumam, kartei bija jābiedz darboties 2008.g. Liels bija mans pārsteigums, kad š.g. septembrī saņēmu paziņojumu, ka, neraugoties uz to, ka karte nemaz nebija aktivizēta, mans parāds Krājbankai ir 23 lati. Kad sāku skaidroties, izrādās, ka 2005.g., lai bērns varētu piedalīties Dziesmu svētkos arī bija atvērts līdzīgs konts un izsniegta līdzīga karte. Atbilstoši līgumam kartei bija jābeidz darboties 2005.g. decembrī. Izrādās, ka Krājbanka karti bija bloķējusi, bet konts turpināja darboties un par konta apkalpošanu tika ieturēti..., laikam 0, 75 ls mēnesī. Un tad, kad radās iespēja, Krājbanka minēto summu atskaitīja no jaunās kredītkartes konta! SUPER!!! Protams, kad atvēru jauno kontu (2008.g. Dziesmu svētkiem) man Krājbankā neviens pat neieminājās, ka man jau tur viens konts ir, ka ir izveidojies parāds!
Tāpēc aicinu visus, kuri ir bijuši spiesti atvērt kontus Krājbankā saistībā ar Dziesmu svētkiem - neticiet Krājbankas solījumiem, ka "mēs paši kontu bloķēsim", bet, lai nebūtu nepatīkamu pārsteigumu pārliecinieties, ka tie jūsu konti tiešām ir bloķēti un par kontu apkalpošanu jums nezinot krājas parāds!!!

R

Комментарии (7)

L Līga 31.10.2008

man bija līdzīgi, kad abi ar vīru bijām paņēmuši kartes ar kredītu, bet drīz vien atgriezām kredīta summas un uzrakstījām iesniegumu par kartes slēgšanu, dzīvojām mierīgu sirdi, tacu pēc gada pazvanīja un teica, ka ir mīnuss kartē un ja nesamaksāsim nokļūsim parādnieku sarakstā, lūk tā, tiešām esat uzmanīgi un pārliecinieties vai tiešām viss izdarīts kā nākas!

P Pariize 01.11.2008

Es gadu atpakaļ pieteicos uz Krājbanku darbā, bet vēl līdz šim man atzvana..:))

C Coyote 04.12.2008

To parrize

acīm redzot neuzskatīja tevi par atbilstošu. Tapēc arī nezvanīja :D

C Coyote 04.12.2008

To Raivo

Tā bija brīva izvēle atvērt kontu vai nē. Tie, kas vēlējās tiem arī šīs karte tika aktivizētas un konti tika atvērti... par to attiecīgi katrs parakstījās. Tādēļ vispirms vajag apskatīties ko paraksta un pēc tam izteikt kaut kādas pretenzijas un apvainojumus.

B BIBI 10.12.2008

Pieaudzis cilvēks un nesaprot, ka konti paši ne no kā, ne no šā NEAIZVERAS!Vai tad ieejot Krājbankā, bērnam uzreiz automātiski atvērās konts?:)Ir vajadzīga klienta piekrišana konta slēgšanai, tāpat kā atvēršanai! MAMMU, domā!!!

L Līga 24.09.2009

Tur ir darbinieku vaina, jo ja klienta konts tik ilgus gadus nebija aktīvs, darbiniekam bija jāsazvana klients un jābrīdina, ka viņam vainu konts jāslēdz vai kontam jāpievieno karte, lai nav jāmaksā konta apkalpošana.

Z zipa! 22.11.2011

Jā, nolaidība ir piemērotākā īpašība Latvijas Krājbankas darbiniekiem!Kaut pa santīmam, bet iizkrāps naudiņu no cilvēkiem!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы