Kolonnu T/C Riga Plaza - Kolonnu T/C Riga Plaza
Šovakar abi ar draugu apmeklējām Kolonnu T/C Riga Plaza. Nācām abi pēc pieraksta uz plkst. 18.00
Draugam bija friziere ja nemaldos Anželika. Jūsu mājaslapā vīrieša griezums 12 Ls. Jautājums, tad kāpēc čekā ir 12,65 Ls????? Godīgais EUR ieviesējs????? Jo tas ir precīzi 18 EUR.
Es iesēžoties krēslā pateicu, ka vēlos tikai pakāpeniski apgriezt sabojātos matu galus, neko citu nelūdzu. Man bija friziere Jeļena, kurai jau sākot ķemmēt manus matus, sajutu, ka ļoti smaga roka. Zinu skaistums prasa upurus, bet visas procedūras laikā reāli pacietu matu plēšanu. Domāju vismaz mazgājot matus izbaudīšu procedūru, bet arī tur tā pati plēšana.
Man friziere nepiedāvāja nekādu papildus procedūru. Ja būtu piedāvājusi, tad skatītos pēc situācijas piekrist vai atteikties. Mājās aplūkojot čeku, nācās secināt, ka arī mans sieviešu griezums 18 Ls vietā ir 18.27 Ls, jo tas ir precīzi 26 EUR. Atkal godīgais EUR ieviesējs??????
Papildus drauga un manam griezumam čekā iesista procedūra BES lamin. pa 15.46 Ls ko nemaz neesmu lūgusi un meistare, man tādu nemaz nepiedāvāja.
Aplūkojot mājaslapas cenu BES matu laminēšanai, tā ir 12 Ls, man bez prasīšanas un manas piekrišanas čekā 15.46 Ls. Atkal godīgais EUR ieviesējs, jo tas ir precīzi 22 EUR.
Ja meitene kasē, redz, ka par visu maksā vīrietis, tad var "noplēst" cik grib. Protams vīrietis visu arī apmaksāja, bet nevienam no darbiniekiem, laikam neienāca prātā, ka sieviete to čeku arī aplūkos.
Nekad ne pie kādiem apstākļiem, ne vienam meistaram neļauju savos matos pūst laku, jo es esmu kategoriski pret to. Nemaz nepaspēju iebilkst kā mana visa galva tika nopūsta ar laku.
Mans uzskats, ja matu laka matos, tad varu doties mazgāt matus. Vai tiešām tik grūti uzdot vienu jautājumu klientam - iepūst laku???? Uz ko mana atbilde būtu kategoriski NĒ.
Nekad vēl nebiju ar kaut ko tādu saskārusies, ka friziere lūdz piecelties kājās, lai stāvot man ar taisnu muguru, varētu pielīdzināt matus. Šādiem meistariem nebūtu jāstrādā Kolonnā. (Māceklim, tas vēl būtu pieņemami).
Apzinos, ka Jums nav klientiem jāspodrina apavi, taču kāda jēga manai sapostajai galvai, ja visi mani zamša zābaki nopūsti ar matiem. Vai tiešām nevar visu to darīt rūpīgāk?????
Līdz šim domāju, ka Kolonna ir vārds ar kvalitāti. Ar nožēlu jāsecina, ka labāk padomājiet par attieksmi, kvalitāti un slavu nekā klientam piedāvāt šampanieša glāzi ienākot.
Ja es vienreiz pateicu, nē paldies, šampanieti nevēlos. Tad puisim tik un tā pēc laiciņa pienāca un piedāvāja vēl uz ko es atkal atteicos.
Kādēļ šādas cenas, papildus pakalpojumi čekā un attieksme.
Добавить комментарий