www.sudzibas.lv Kolonna Informācijas noklusēšana

Kolonna - Informācijas noklusēšana

Veicot pierakstu, pie frizzier, jautāju, cik izmaksā matu tonēšana konkrētam matu garumam - kad pakalpojums bija sa;nemts, pie eases man pajautāja gandrīz 3x lielāku summu, iepriekš, par to nebrīdinot NE TELEFONA SARUNAS LAIKĀ, NE KONTAKTĒJOTIES AR MEISTARU,NETIKU INFOREMĒTA, par cenu politiku, kurā, ja, piemēram, tonē matus, tad klāt vēl nāk matu veidošanas cena (ar slapjiem matiem no frizētavas ārā neiesi, tāpēc esi šī noklusētā pakalpojuma ķīlnieks).

Ja matu tonēšanas procesā ir natņemama sastāvdaļa arī matu veidošana, tad clients ir jāinformē,par pilau cenu nevis pakalpojuma daļas cenu, kas ievērojami atšķirās gala rezultātā!

Es nezināju, ka samaksājot šo summu, esmu piekritusi tai, tad zing vismaz jūs - ESAT TIESĪKS MAKSĀT TIKAI TO SUMMU, PAR KĀDU BIJA VIENOŠANĀS, SASKAŅĀ AR SAŅEMTO INFORMĀCIJU.

02.07.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E

Комментарии (1)

krāslavietiss 03.07.2025

Tātad tā shēma ir veca un labi atstrādāta, ja no papildus pakalpojuma nemaz nevar atteikties. Brīnums, kā nav uzrāvušies uz klientu, kurš atnākot pasaka, ka viņam kabatā ir konkrēta summa, kura ir nosaukta sākumā un ne centa vairāk.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы