Kolonna T/C Dole - Neatsaucīgs personāls
Vakardien, 01.08.2019. Ar mammu bijām uz skaistumkopšanas salonu kolonna t/c dole.
Frizūru mums izveidoja lielisku, paldies meistarītei Zanei, iesakām šo meistari.
Bet, ko nevarētu teikt par administratores paviršo darbu, jau sākotnēji ierodoties uz skaistumkopšanas salonu bija nepieciešams gaidīt kamēr administratore izrunāsies pa mobīlo tālruni un noklausīsimies jaunākās kolonnas darbinieku klačiņas. Un kamēr stāvējām pie administratores jutāmies kā nevēlami klienti, jo ik pa reizei uz mums tika veltīti interesanti skatieni.
Sākumā tas nelikās nekas traks - pārdzīvotu, bet mūsu pārsteigumam, kamēr ar mums darbojās meistarīte Zane, dabūjām dzirdēt arī citus stāstus, kurus caur savu mobīlo tel. Kādam stāstīja administratorei kura sēžot turpat salonā uz dīvāniņa laikam liekās, ka šajā mazajā salonā runājot "klusu", neviens neko nedzirdēs. Telefons pat netika nolikts arī mums apmaksājot salona apmeklējumu un dodoties prom, mums kā klientēm, kuras vēl tikai meistarītes dēļ šeit atgriezīsies nav pieņemams, ka skaistumkopšanas salona darbinieki darba laikā spēj nerespektēt klientu. P. S. Žēl neatceramies administratores vārdu, lai arī citi zin, cik labi viņa pilda savus pienākumus, iespējams nav izvēlējusies īsto profesiju, man kā hr menedžerei šķiet, ka zvanu centrs būtu kaut kas piemērotāks!
Комментарии (3)
Zane ir tiešām super meistare! Vedu pie viņas savu puiku ik pa laikam. Bērnam viņa arī ļoti patīk. Nevaru neko sliktu teikt arī par pārējām meitenēm. Vienmēr laipnas,smaidīgas. Esmu novērojusi savā pieredzē, ka ja tu pats kā cilvēks esi pozitīvs, laipns un smaidīgs, tad arī jebkurā vietā ejot tu saņem tādu pašu attieksmi pretī. Rakstīt sūdzībās.lv par to, ka kādam likās, ka kāds ne tā paskatījās un runāja pa telefonu jau liecina, ka šo cilvēku dzīvē daudz kas neapmierina un visdrīzāt tāpēc arī "veicas" uzķerties uz šādām situācijām.
P.S.
Nē.. es nestrādāju Kolonnā.
Un diez vai Jūs savā darbā visas 8 vai vairāk h laižat robotiņā bez klačiņām . :)
Labdien! Es arī bieži apmeklēju Kolonnu kādu laiku pirms Akropoles atvēršanas arī es biju Doles kliente.
Teikšu godīgi, ar Jūsu pieminētu meistari man saskarsme nav bijusi, bet runājot par administratoru attieskmi pret apmeklētājiem varu teikt ka tā ir bijusi pavirša un dažkārt pat riebīga no viņu puses.
Man īpaši neviesmīlīga sajūta veidojās, kad klātienē bija kontakts vai komunikācija ar administratori Alisi, tāpēc es īpaši centos ar viņu nekumunicēt, jo ir tā kā ir - salonos galvenie ir meistari. Pie tiem mēs pavadām lielāko laiku procedūras un administratores ir vienkārši tur lai pieņemtu naudu un mūs reģistrētu. Es ieteiktu, ja Jums patīk sava meistarīte Zane, turpiniet iet pie viņas, jo viņa jau nav vainīga, ka citiem darbiniekiem maksā par privāto lietu kārtošanu darbā! Galveinasis ir meistars ;)
Аппаратный педикюр делается без использования материалов. Сразу работают фрезой. Ногти не полируются. Кутикула средством не обрабатывается, не отодвигается. Сразу фрезой. Отчего травмируется кожа. Потом долго болит. Неизвестно одноразовые фрезы или поток клиентов ими уже обработан. Скорее не одноразовые. Раз так обманывают то и не дезинфицированные.
А стоит педикюр 30 евро. Только за обработку фрезой без использования материалов.
Спасибо за обслуживание салоны Колонна.