Kolonna Spice - Slikts serviss, cietumnieka frizūra!
Ar katru reizi ar vien sliktāk un sliktāk!
Man vienmēr bija licies, ka kolonna ir salīdzinoši prestiža, augstas klases frizētava un kad kāds izteica neapmierinātību ar viņu sniegtajiem pakalpojumiem, man vienmēr likās, ka "gan jau nav tik traki"! Nu es pats esmu pārliecinājies par to cik slikti tur ir!
Pēdējā pus gada laikā apmeklēju kolonnas frizētavu spicē un pirmās divas reizes viss bija labi, bet tad ar katru reizi ar vien sliktāk un sliktāk. Līdz pēdējai reizei vēl varēja pieciest, ka frizieris nogriež matus nevis kā es vēlos, bet "uz to pusi jau ir"! Pēdējā reizē sākumā viss bija kā ierasts - friziere apjautājās kā gribu un ķērās pie darba! Jutos kā kaut kādā lētā ieskrietuvē - ar šķērēm baksta galvā un ar šķērēm plēš matus (tas laikam, jo neasas) ! Ilgi un dikti tā baksta un es redzu, ka nekas nemainās, bet neko neiebilstu, jo kas es būtu, lai "meistaru" mācītu strādāt! Paiet man atvēlētais laiks un friziere paņem spoguli, rāda man pakausi ar vārdiem: "nu, viss labi, ja!? " atbildu viņai, ka nekas nav labi, jo praktiski nekas nav mainījies! Protams friziere sāk man stāstīt cik viss ir izdarīts tā kā es prasīju! Lieki piebilst, ka, jo vairāk friziere man centās ieskaidrot, ka es tā gribēju, jo neapmierinātāks es kļuvu! Tad man tika aizrādīts, ka "klienti skatās"! It kā es nebūtu klients! Tad pienāca sieviete no recepcijas pajautāt vai viss kārtībā uz ko man praktiski netika dots vārds, jo friziere ņēmās aktīvi atbildēt, ka man redzējieties te kaut kas nepatīkot! Ejot prom sieviete frizierei sacīja: "ja kas sauc! " šādā veidā parādot, ka tiek aizstāvēts un uzklausīts tikai un vienīgi darbinieku viedoklis! Katrā ziņā nevienu neinteresēja mana neapmierinātība ar nesaņemto pakalpojumu, bet gan tas, ka "klienti skatās" un ka "mūsu darbiniekiem vienmēr ir taisnība"! Beigu beigās vēl pēc 7... Es nepārspīlēju pēc 7 skaidrošanas reizēm vienojāmies, ka viņa tomēr ir sapratusi kā vajag un nogriezīs.
Man jau likās, ka diez vai viss būs kārtībā!
Friziere paņēma mašīnīti un vienā garumā (9mm) heiiijā pār visu galvu ar tādu kā naidu acīs... Ar tādu kā atriebību!
Kad es jau sapratu, ka nekas labāks par "mikrafongalvu" man nespīd, apturēju šo ņirgāšanos un paprasīju lai izmazgā man galvu!
Kad piegāju pie recepcijas jautājot vai man par šo arī jāmaksā, man atbildēja apstiprinoši! Un sievietei recepcijā patīkot tas kas man uz galvas!
Manā dzīvē šie 20€ nekādas izmaiņas neieviesa, bet tas kas uz galvas gan!
Dēļ šīs noziedznieka cienīgas "frizūras" es neapmeklēju ziemassvētku / jaungada balli kas bija paredzēta tajā pašā vakarā! Katrā ziņā, maksājot un pie recepcijas izsakot savu neapmierinātību, nemanīju, ka kādam vispār interesētu kas man patīk un kas nē! Tad pienāca klāt arī friziere un tā vietā, lai man vismaz atvainotos, viņa man piedraudēja izsaukt apsardzi! Jebkurā... Es uzsveru jebkurā citā frizētavā attieksme pret jums būs cienīgāka!
Visā visumā skaisti!
Tā, protams, ir katra paša izvēle, bet ja jūs nevēlaties, lai ar jums notiek kas līdzīgs - neapmeklējiet kolonna!
Комментарии (1)
Pilnībā piekrītu, es pēdējās 4 reizes gāju ar cerību nu labi, būs cits frizieris būs labāk. Diemžēl tas jau ir par daudz, katru reizi izstāstīju, kā vēlos lai nogriež matus, ko sagaidu, bet... nesaprotu kāpēc, vai nu frizieri super aizņemti un lidinās pa gaisu, nedzird un aizmirst kas sarunāts, vai kas par vainu, tomēr ņem un nogriež matus par īsu, izdzen pakausi, viss vējā, šīs pēdējās reizes nākas samaksāt un aiziet neapmierinātam...tikai vienu reizi no šīm četrām varēja vēl kaut kā teikt, nu apmēram uz to pusi ir kā vēlējos... pārējās ir pilnīgi skaidrs ka nav ok. Žēl, bet vairs nav vēlme mēģināt.