Kolonna - Slikts serviss, slikti meistari
Uzreiz sākšu ar to ka šīs visas ir tikai manas fantāzijas nevis fakti. :) nu tad sāksim "kopš 1991. Gada Kolonna ir Latvijā vadošais skaistumkopšanas zīmols. Uzņēmums piedāvā plašu, profesionālo skaistumkopšanas pakalpojumu un kosmētikas klāstu. 19 salonos visā Latvijā, profesionālās kosmētikas vairumtirdzniecība un sporta klubā centrs strādā vairāk nekā 400 nozares speciālistu. "nesaprot valsts valodu. Vai saprot ļoti vāji. Vai izliekas ka saprot. Friziere gados latviski vispār nerunā. No kā secinu kāda līmeņa kolonna saloni ir. Ja citur pie friziera pieraksts ir uz mēnesi vai pat divi uz priekšu, tad kolonnā pie meistara kurš tur jau strādā gadus 10 ja ne vairāk var tikt tai pašā dienā. Dīvaini. Cik ir iets garām saloni smuki, bet tukši. Nu bet kā Saka zivs pūst no galvas. Daudzas administratores labākajā gadījumā ir ar vidējo izglītību. Tiešām labi talantīgi meistari sen ir prom no kolonnas frizētavām. Palikuši tie, kuri ļoti labi apzinās. Ka klientūra viņiem līdzi neies. Ir ļoti reti izņēmumi, labi frizieri, bet viņiem ir īpašas privilēģijas un cita algas skala. Kāpēc kolonnā izmanto itāļu krāsu "bes" nesaprotu, jo dienvidniekiem ir cita matu struktūra. Mūsu matiem tā krāsa un balinātāji ir pa ķīmisku "jaudīgu". Administratori un liela daļa ja ne visi jebkuru preci sludinās kā lielisku, lai ari pašiem nav sajēgas par to. Un nav mēģinājuši uz sevi. Kolonna frizetavas ir konveijers kur ar kvalitāti un kultūru nav nekāda sakara. Vadība vispār nejēdz kā vadīt kolektīvu. Vecie meistari pa 15 gadiem knapi savāc pierakstu uz nākamo dienu tas ar visu to ka administratore visus klientus no "ielas" prioritātē raksta viņiem. Tie paši vadības mīluļi vecie meistari kolonnas klientūru pārvilina citur piemēram uz frizetavu kur īrē darba vietu. Savādāk es nevaru iskaidrot kāpēc kolonna lielākā daļa salonu stāv tukši, knapi noslogoti. Kolonna sevi reklamē kā vadosos skaistuma nozarē, bet vadošos kur. Uz kurieni? Saprotu ka cilvēkiem patīk lieli plaši smuki saloni. Bet cilvēki nav muļķi. Barberšopos tiešām strādā profesionāļi, hotel roma, berga bazarā un citur. Neviens kolonnas frizieris pat nesaprot ko nozīmē modeļa griezums vai sportiskais vai klasiskais. Jo nav ne kā tāda. Tas viss ir lohatrons idiotiem. Pat vīķe un bondare frizējās prastā Vecrīgas frizētavā kur no eiroremonta nav ne smakas, vnk labi meistari. Kolonna ir pierādījums ka kvantitāte nenozīmē kvalitāte. Jaunajiem meistariem 100% neiesaku iet uz kolonnu, jo tur cieņā ir tie kas ir jau ilgi lai arī rokas aug no pakaļas un 3 klašu izglītība. Jaunajiem neļauj ispausties un ne kā nemotivē. Vecie meistari vel jaunos ēd nost. Es uzskatu ka līdzīgam jābūt ar līdzīgu. Veciem meistariem savs objekts, jaunie ar jaunajiem, profesionāļi ar profesionāļiem utt. Žēl ka kolonna īpašnieki nesaprot vai negrib redzēt kadru daļā un salonu vadībā strādā sliņķi un, neprofesionāli. Ne viss kas spīd ir zelts. Diemžēl!
p.s. novērojumi tādi ka barber frizētavās strādā entuziasma pilni mirdzošām acīm jaunieši pozitīvi gaiši mācīties griboši un piedevām ar labu izglītību pat 2 augstakajām un sejas vaibstos var redzet intelektu vai pat inteliģenci. ja manā frizētavā frizieris pa 10-15 gadiem var savākt klientūru tikai uz vienu dienu tad es tādu ar mierīgu sirdi palaistu uz visām 4 debess pusēm lai atbrīvo vietu jaunam un iespejams talantīgam meistaram ,kurš varbūt 1 gada laikā savāks pierakstu (klientūru) mēnesim uz priekšu+ būs gaiš,atklāts un pats galvenais godīgs.un nav dīvaini ,ka tieši vislabākos meistarus redzu savās mazās neuzkrītošās nereklamētās mājīgās frizētavās ,kur bez reklāms uz katra stūra klienti gāžas straumēm .žēl Ievas Plaudes.Labs gaiš cilvēks.nu kur var tā neveikties ar komandu tieši skaistumsalonu nozarē.ceru citās sfērās viņa ir profesionāļu vidū.
Добавить комментарий