Kolonna Salon - Neadekvātas cenas
Nekad neapmeklējiet frizētavas Kolonna! Ja vien negribat maksāt neadekvāti augstu cenu par neko.
Pēdējā laikā esmu bijusi divās Kolonnās - Molā un Spicē, un par katru no tām ir savs unikāls sūdzību stāsts, bet šoreiz uzrakstīšu par nepatīkamāko. Maza atkāpe - Kolonnas apmeklēju tikai tā iemesla dēļ, ka tās atrodas lielveikalos, pie kuriem var ērti nolikt auto.
Tātad, stāsts ir sekojošs - pēdējā Kolonna, kuru apmeklēju - Spicē. Bija tikai jāizbalina šķipsnas, bez griešanas, veidošanas. Cena cenrādī - maksimums 22 LVL. Uz frizieres jautājumu, vai matus veidot, es kā vienmēr teicu - nē, paldies, tikai izžāvējiet! Un pie kases man izsit čeku par summu 37 LVL!!! Kad prasīju atšifrēt cenu, izrādās, ka tā sastāv no šķipsnu balināšanas (paņemti maximālie 22 LVL, lai gan jābalina bija tikai saknes, nevis mati visā garumā), tad vēl 3 LVL par matu krāsu, vēl 1 LVL par kaut kādiem mistiskiem "materiāliem", par kuriem nekādus loģiskus skaidrojumus nesaņēmu, un pats interesantākais - 11 LVL par matu veidošanu!!! Lieki piebilst, ka tie 11 LVL pēc cenrāža bija maksimālie pozīcijā "matu veidošana"! Tanī bŗīdī laikam vajadzēja vēl strīdēties, bet es aiz šoka par tādu nekaunību vienkārši aizgāju prom, lai uzrakstītu savu pieredzi šeit.
Te nu ir jāpiebilst, ka Mola Kolonnā par šādu pašu pakalpojumu pēdējā reizē es samaksāju 26 LVL (šķipsnu balināšana pie saknēm + izžāvēšana), bet vēl vienā reizē pirms tam 31 LVL par šķipsnu balināšanu, žāvēšanu un vēl matu galu apgriešanu.
Es saprotu, ka Kolonna nav no lētajām frizētavām, bet skumji ir tas, ka tad, kad viņi ierauga maksātspējīgu personu, tad grib izspiest maksimumu... Protams, es neko neteiktu, ja par tiem 37 LVL es tiešām būtu saņēmusi superīgu pakalpojumu, bet tieši otrādi - mani apkalpoja friziere, kurai nebija pirmā svaiguma elpa (tā bija sestdiena - tātad friziere, acīmredzot, bija pēc-piektdienas vakara noskaņās...), viņa runāja krievu valodā, turklāt matu krāsu no matiem viņa mazgāja ārā 2 reizes - vienu reizi pakausi, un pēc tam pārējos matus... Turklāt vēl pielejot pilnas ausis ar ūdeni... Žēl, ka neatceros viņas vārdu, bet bija tāda ar īsiem, sarkaniem matiem...
Ceru, ka mana pieredze kādam palīdzēs izvēlēties labākas frizētavas par Kolonnu!!!
Комментарии (22)
Kakaja ze ti dura! Poetomu i razvodjat tebja, kak hotjat! Az 3 raza!
Tiesam drausmigi!!!Ja godigi man ari ir nacies samaksat milzigu summu par nekvalitativu pakalpojumu un tad tiesam nervi netur!Un Kolonna tas ir tikai vards bez reala seguma-visas tas vinu uzpustas cenas gan salonos un it ipasi veikalos, salidzinosi ar veikaliem arvalstis jus parmaksajiet pusi vai vairak!Krems ko lietoju gadiem UK maksa musu nauda 28 latus bet Kolonna 42 Latus!!! Latvija tagad ta ari ir-klientu ir vairak ka uz pusi mazak un no ta viena, kas atnak censas noraut pedejo adu!!!Frizetavas, kosmetiskie saloni ir tam vislabakais piemers un tas reklamas, ko vini tagad salikusi par ipasam akcijam reali nedarbojas taja bridi kad tu aizej lidz kasei!!!
Nesen braucu no Teikas uz centru ar taxi un kad summu nosauca 10 Lati man mati sacelas stavus.Nekad muza vairs nebrausku ar taksiem seit, bet ta bija tiesam emergency situacija kur nekas cits neatlika!!!
Cilveki esiet uzmanigi prasiet jau pirms sanemat pakalpojumu cik konkreti tas viss maksas kopa un nelaujiet sevi apsmaukt!Vienkarsi nemaksajiet!Busim stipri un cinisimies pret visatlautibu un nirgasanos!!!
Čangal, ot kuda tu etu huinju vikapivae6j?
kakuju? Ona sama nakopalasj!
Skumji!
Ne par matiem, bet par to, ka driiz muus visur apkalpos tikai krievu valodaa!!!Nozeelojami!!!
belle, zatknisj uze!
Čangal, gde ti? Otzovisj!
otozvalasj
Ti mne na mnogie voprosi tak i ne otvetila.
i ne otve4u! Rzgovarivatj nau4ij!
A besitsja ne nado!Ti slu4aino ne pod kaifom?
Sii weblapa ir paarveertusies par absoluutu marazmu; jebkura teema tiek sabojaata ar Cangals Pleska/Zinaida debiilajiem komentiem(visticamaak taa ir viena un taa pati persona; pats/i uzdod jautaajumu, pats/i arii uz to atbild - vai nav jauki pasam/ai ar sevi parunaaties? Psihiatram gan seit buutu kas piebilstams...), normaaliem cilveekiem to izlasot komenteet vairs negribas...
Par teemu - varu saprast autores sasutumu, jo pasai ir naacies sanemt neadekvaatus pakalpojumus no taa saucamajiem 'profesionaaljiem' ... Taapeec, iznjemot griezumu, visu paareejo censos dariit pati, sanaak leetaak un nemaz ne sliktaak kaa salonaa...
Briidis, kad man zuud respekts pret teemas autori, ir tad, kad taa vietaa, lai valodas un samaksas probleemu risinaatu uz vietas, vinja izveelas buut 'sokeeta' un skrien uz maajaam rakstiit garum garo suudziibu internetaa...Katram ar daudz maz intelektu apveltiitam cilveekam ir saprotama atskiriiba starp vienkaarsu matu zaaveesanu ar feenu un matu veidosanu; kaapeec ir jaamaksaa par pakalpojumu, kurs netika sniegts?!? Kas taa ir par nesaprotamu infantiilu
tieksmi tik ljoti raksturiigu sai valstij nespeet risinaat elementaaras sadziiviskas situaacijas taa vietaa izveeloties maaleet sevi par upuri un zeeloties katram, kurs ir gatavs klausiities, kaads es mazs nabadzins/nabadziite...
Komenteeju so teemu galvenokaart taapeec, ka pirms paaris dienaam pati apmekleeju Kolonnas frizeetavu Spicee; man nebija pieraksta, taapeec mani apkalpoja friziere, kura tajaa briidii bija briiva. Jauka krievu meitene, runaaja ar mani labaa latviesu valodaa, par matu griesanu un veidosanu samaksaaju pat mazaak nekaa administratore saakumaa teica..Darbinieces ljoti laipnas un pretimnaakosas, tiesaam nesaprotu, kaapeec autores mineetaas probleemas nevareeja atrisinaat uz vietas...
Taapat nevaru saprast tos cilveekus, kuri nemitiigi suudzas par sliktu attieksmi no apkaarteejiem cilveekiem - kaut ko juus pasi ne taa dariet, jo principaa mees no apkaarteejiem sanjemam taadu attieksmi ar kaadu mees pasi veersamies pie cilveekiem...
Sveiciens benzīntanka karalienei!
Es uzmanigi petiju mirongalvu ... zarks bija izpolsteres ar siltu un mikstu dranu, vakam izgatavoja tadu pashu ierici ka kaplicas durvim, piedevam vel pierikoja atsperes, lai likim kaut mazliet sakustoties, vaks paceltos .
Muļķības!!! Es nesen tur biju un apkopēja Tamara apcirpa mani par brīvu. Bet tas bija darba dienas beigās, jo pa dienu mani nezin kāpēc nelaida iekšā.
Bet kurš apfrizēs mani?
Man pasai ari ir loooooti slikta pieredze... Kad man bija izlaidums es gaju uz kolonnu ieveidot matus...
Mana iecere bija ieveidot matus ar lielajiem RUĻĻIEM, un kolonna (viena no "labakajam" frizetavam) nebija rullu, ne lielo ne mazo...KĀ TĀ VAR BŪT!!!
TAS IR SMIEKLIGI... un + samaksju kadu 40 ls par to visu... un + man loooti nepatika ka vina man bija uztaisijusi matus... [slēpt]@ es majas butu labak uztaisijusi :(
+ vina man veidoja ar lokskerem... kautkadam mazam... briesmigi
Pochemu to odni latiwi zhalujutsja. Tak idite k svoim Maritam, Zitam itd. V Kolonnu hodjat solidnije ljudi, kotorije mogut za kachestvenije uslugi zaplatitj. Hotite za 3 latika, no chtobi pri etom mili vashu kapnu Kerastase? Labusiki, nu vi chego?!
Прискорбно всё это читать. Вывод один- Вы не довольны тем, что с Вами говорят по русски, что Вас обслуживают русские, а не какая-то там заоблачная цена или некачественная работа. Начните с себя и уважайте людей по профессии, а не по языковой и национальной принадлежности. Среди латышей и русских немало хороших мастеров своего дела, а такие как ВЫ толлько разжигаете национальные конфликты. Хотиде к своим латышским мастерицам и интересуйтесь заранее у администратора в салонах на каком языке с Вами будут разговаривать :) тогда с Вас сдерут поменьше денег, ведь душевно блоьных и обиженных понимают и сочувствуют им :) всего Вам самого доброго