Kolonna - Pārdevējas attieksme
Vakar sastapos ar ļoti nelaipnu kolonnas pārdevēju, kura nopētija mani no galvas līdz kājām un uz jautājumu "Man lūdzu Dioru Addict"" viņa atbildēja: "Vai jūs domājat viņas pirkt?", Nē, ziniet, aizņemties... (es biju uz mutes no šāda jautājuma)
Līdz pēdējam brīdim viņa laikam nevarēja aptvert, ka es vēlos iegādāties smaržas 80LS Vērtībā.
Uz manu laipno- paldies, uzredzēšanos, viņa neatbildēja neko.. un viņas sejasizteiksme bija kā no akmens.. fuj, viss garīgais sabojājās, kaut gan par smaržām man protams prieks !!!
Комментарии (23)
Smieklīga ir komentētāju attieksme pret autori, kas pacēla ļoti sāpīgu jautājumu mūsu sabiedrībā, proti, nicinošo pārdevēju attieksmi pret klientu.Tā viņas, kuru algas nepārsniedz 300Ls uz papīra/diez vai viņām tāds vispār ir:)))/cenšas demonstrēt savu pārākumu it kā...katra paša problēma, cik ļoti labi jūtas arī šādā vidē un kā tādu cačku noliek pie vietas:)))
Reiz bij tāds nostāsts par tantuku necilās drēbēs, kas vēlējās iegādāties bembi, saņemot vīzdegunīgu repliku, ka šamā nevar to atļauties, tantuks devās uz Audi salonu un iegādājās Audi...Laikam jau lielākā daļa šo zin:), bet kā zināms visi nostāsti rodas no patiesiem atgadījumiem.Ir un būs cilvēki, kuru mantas stāvoklis neatspoguļojas viņu apģērbā un kuru deguns nedzīvojas mākoņos, kuri uzdod cilvēcīgus jautājumus necilvēcīgām pārdevējām...
Jebkurā gadījumā der atcerēties, arī šai meitenei, ka pārdevējai ir ļoti smagas problēmas ar psihi, un kā zināms slimos nenosoda:)))
..kautkā žēl tos cilvēkus, kuru ikdienu sastāda bailes un stress par to, ko gan par viņu padomāja vai nepadomāja kolonnas pārdevēja...
Man patīk. Viss super!