Kirsons GmbH - slikts serviss
Seicināti!
Ja ilgus gadus dzīvoju Vācijā. Biju patīkami pārsteigts, ka pašmāju (Latvijas) uzņēmums ir atvērts arī Vācijā, Berlīnē...ņemot vērā to, ka patīk labi un garšīgi, devos uz Lido Kirsons, kurš atrodas Charlottenstrasse. Nav pirmā reize, kad dodos tur...Ieejot "restorānā" patīkams dizains un pirmo acs uzmetienu liekas, ka mazliet padārgs. Tā kā brīvi pārvaldu latviešu, krievu, angļu un vācu valodu, saunvalodā izmantoju vācu valodu kā nekā esam Vācijā... Ieejot sadales zonā (2017. gada jūlija sākums) vēroju, ka neviena darbinieka nav. tā kā nebiju pirmo reizi tur...sāku ar salātu bāru... Lieku uz šķīvja salātus, tad pieskrien pie manis viena darbiniece- melniem matiem, īsa auguma, vēlāk apkalpo pie kases, sāk nesaprotamā vācu valodā teikt "Das ist nicht Gut..." Pajautājot, kas tieši nav labi- nekādu atbildi nesņemu... vienīgā darbinieka reakcija- paņēma manu šķīivi un pielika tuvāk salātiem. Labi turēju savu salātu šķīvi tuvāk salātiem...cik nopratu, lai nekas nenokristu uz letes... Turpinu likt salātus- darbiniece stāv un skatās, kā es to turpinu darīt...pēc tam aši aiziet pie karsto ēdienu sadales un latviešu valodā saka"Juri aizej tam pasaki, ka tā nedrīkst likt salatus. Tā jau visi aizdi***š to leti... Viņa atbilde- "Ta zaje b*l bļ* cik var teikt"...
Biju vienkārši šokā! Pasūtiju karstos ēdienus un devos pie kases...kasē neviena nav...skatos apkārt...neviena nav...devos pie pavāra un informēju, ka vēlos samaksāt...pavārs aiziet prom...ok...gaidu pie kases- pēc+/- 5 min nāk kasiere- tā pati, kas aizrāda par salātu bāru. Demonstratīvi iesēžas kasē un saskaita ēdienu un klusi saka cik jāsamaksā...Tā kā mūzika bija diezgan paskaļa- nesadzirdēju un pārjautāju cik jāmaksā...kasiere neko nesaka un ar roku parāda uz ekrāna cik jāmaksā!
Tā bija pēdējā reize, kad devos tur! Kauns par mūsējiem!
Комментарии (20)
Pilnīgi piekrītu!
Vienreiz man salātus liekus pieskaitija...Teicu ka nav žēl, bet esiet uzmanīgāki... Nākošreiz atkal tas pats
!
ierakstiet vēl arī šeit atbildē, ka piekrītat sev
Darbinieki laikam domā, ka esot vācijā neviens nezin latviešu valodu. Dikti maldās tie latvju bāleliņi!
Ko tad jūs kā aita stāvējām un klusējot?
laikam ka bija aita tajaa laikaa. vareeja skandaalu pacelt bet nenolaidaas liidz tam liimenim
Pārsvarā dodos uz Alex ēst...man tur patīk. Smaidīgs, enerģisks, pozitivs kolektīvs. Sadale vienmēr smuka, ir ko izvēlēties.
Katrā uzņēmumā kaut kas nav ideāli...arī Ķirsonā! Bet visam ir savas robežas. Apd***t klientus aiz muguras nav smuki. Domāju, ka piekritīsiet man!
Darbs Kirsonā!
Uznneemums meklee darbiniekus. konkureetspeejiigs atalgojums 1700.00 brutto, dziivossana bez maksas. Labi ka meklee. cik esmu dzirdeejusi tad darbiniekiem kuri tur straadaa atalgojums nemaz neliidzinaas konureetspeejiigam. sundas tiekot nogrieztas un darba pienaakumi augot. kasieres pat tualetes ejot mazgaat, karoc pilda viesmiilla pienaakumus un apkopeeja darbu. Ja kaads veelas buut universaalais darbinieks- uz priekssu. esot tur viss kaut ko var uzinaat
Vācijā ir tāda kā darba inspekcija?
nez ko kasiere reaggeetu uz klientu ja zinaatu ka runaa latviski
Vajdzēja painformēt, ka runā latviski un neatkarīgi kurā valstī esi - lamāties nav pieņemami ,jo klienti var arī to saprast.
Bet viss smieklīgākais ir tas ,ka autore piekrīt pati savai sūdzībai un apliecina to komentāros.
Vel smiekligak ir tas, ka katriine raksta "biju patikami parsteigts"
Kāda gan starpība vārdu galotnēm un kādā valodā runā!?!?!?!?! Informēt to vai neinformēt par to- tas jau ir katra paša ziņā!
Galvenais jau fakts pēc būtības. Nav visai patīkami, jo cik nopratu tad darbinieku negācija nav pirmā reize un apkalpošanas sfērā tāda rīcība nav pieļaujama!
Nekad neesmu vel tur bijis un domāju, ka reiz es uz turieni aiziešu- tīri aiz intereses- kā apkalpos mani! Vai varbūt neiet!?!?!?!
Nav jau jābrīnās par par slikto servisu, Kirsons GmbH strādā tie paši vēži, kas Latvijā, bet tik citā maisiņā. palasot citas atsauksmes par Lido Latvijā, nekas labāks nevar būt. Pavāri no Latvijas braukā komandējumos un brauc ne jau tie paši labākie pavāri bet gan pats labākais "zieds" (Ne visi, bet atsevišķi kadri). Tad kādu servisu mēs varam gribēt!? Vācu kvalitāti!? Vienīgi lētu darbaspēku
man pazinja brauc komandeejumos uz vaaciju. atsauksmes nav labas. darba stundas nogirz un darbus pieliekot,vienmer esot probleemas ar stundaam meenissa beigas kad suta uz rigu. haos tur riktigs esot. visi tik runa un apruna bet jegas nav nekadas ari no prieksniecibas kura acis aizmale un maksat negrib.
ar katru reizi vis ir trakak un trakak. tagat ar taupa naudu taupa naudu un bus kaudkadi investori. vajagot ietaupit stukas 25. nu nezinu
Darbinieki runāja savā starpā, nevis ar klientu, pie tam citā valstī, kur iespējas, ka tevi sapratīs ir niecīgas.Protams, tas nav smuki, bet neredzu lielu problēmu, varētu jau uzreiz kaut ko pateikt viņiem latviski un pasmieties kopā...
Jā, runāja savā starpā par klientu! un tur ir tā problēma- Par klientiem vispār nav jārunā un vēl pie tam klientu klātbūtnē un nav svarīgi- sapratīs vai nesapratīs- TAS NAV PIEĻAUJAMS!
Jauki, ka ne tikai cilvēki, bet arī cūkas pārceļas uz dzīvi Vācijā. Jauku uzbarošanos, Katriine35! Pakviec vēl kādreiz, kaut ko!
Nez vai Jūsu IP adrese atbilst aizgalda augstumam Jautrais analītiķi?