www.sudzibas.lv Kidplanet pārdevēja neprofesionālizms

Kidplanet - pārdevēja neprofesionālizms

Labdien!
Esmu kārtējā māmiņa, kura saskārusies ar pārdevēju kura ir pilnībā nekompetenta savā darbā! Šo pārdevēju sauc Karīna , viņa strādā KID PLANET, kurš atrodas Imantā Kurzemes pr.132A. Atvedu ratiņus, kuri bija nopirkti pavisam nesen un ir uz viņiem garantija. Dabūju savā adresē apvainojumus, ka man nav viss kārtībā ar galvu un, ka ratiņi netiks laboti pēc garantijas. Kad palūdzu saimnieku telefona nummuru man atkal rupji bija atbildēts , ka nedošot man nekādu saimnieku nummuru! Es uzskatu ,ka tādiem pārdevējiem nevajadzētu strādāt ar cilvēkiem! Vai tad tiešām nav nekādu instanšu kur vērsties šāda tipa problēmu gadījumos?!

M

Комментарии (10)

B baibal 22.12.2012

slikti, ka tā notiek

B baibal 22.12.2012

Jums ir tiesības likumā noteiktā kārtībā rakstīt prasījuma pieteikumu, uzņēmumam 10 dienu laikā jāsniedz atbilde. Uzmanīgi izstulējot PTAL, ja nav pagājis pusgads un vēlāk ekspertīzē atklājas, ka Jūsu ratiem ir ražošanas defekts, tad Jūs varat prasīt veikalam atgriezt naudu. Ja pagājis būs vairāk nekā pusgads, tad, ja precei konstatēs neatbilstību līguma noteikumiem, tad Jums veiks vai nu bvezmaksas remontu vai arī veikals Jums samainīs preci pret līdzvērtīgu. Jums ir tiesības izvēlēties prasību. Jums nav jāsazinās ar īpašnieku, bet gan uz uzņēmuma juridisko adresi jānosūta prasījums ierakstītas vēstules formā, un jānogādā apskatei rati, kur veikals izdarīs atzīmi, ka ratiņi uzrādīti. Ja veikals Jums nesniedz atbildi likumā noteiktajā termiņā ( 10 dienas), tad noteikti iesaku vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Valdemāra ielā Rīgā, tur Jums palīdzēs speciālisti. Patiesībā, jau pēc šī uzņēmuma mājas lapas var spriest, ka uzņēmums pārkāpj virkni noteikumu, neievēro Latvijas Republikā noteikto likumdošanu par uzņēmējdarbību. Kā piemērs ir : - nav ievērotas prasības, kas pēc MK noteikumiem noteiktas mājas lapas izveidošanai, nav ne uzņēmuma nosaukuma, ne reģistrācijas numura, ne telefona, ne e- pasta. Vienīgi ir tikai, kā nokļūt, lai preci nopirktu.

M mimika 23.12.2012

Paldies! :)

I injot33 30.01.2013

Tolko nazvanie firmi i reg, nomer dolzni bit ukazani na magazine a ne v internet stranice, libo na internet stranice esli eto internet magazin...a kidplanet.lv kak ha vizu eto ne internet magazin...a prosto informacionij sait o magazine...po povodu telefona ili email, esli oni est v lursofte, esli firma ne imeet zaregestrirovanih telefonov ili mailov, nikto ne objazan davat LI4NIE -PRIVATNIE ! telefoni i email hozjaina...u ljuboi firmi est juridi4eskij adres na kotorij posilajut vse pritenzii...
Esli moi rabotniki davali vsem moi nomer telefona- dolgo oni ne prorabotali ...

V Veronikaa 30.01.2013

dobrij denj!!neznaju sovershenno s vami ne soglasna po povodu vashego mnenija o prodavce Karine!!mi ochenj chasto bivaem v etom magazine, i vsegda nas vctrechajut privetlivo, vse rasskazivajut pokazivajut!!pokupali tam i krovatku i koljasku, i vsem dovoljni!!i podrugi u menja tam tozhe mnogoe pokupajut, i nikogda ne zhalivalisj na obsluzhivanie!!a nomer xozjaina po moemu mneniju prodavec ne vprave davatj!!

V Veronikaa 30.01.2013

dobrij denj!!neznaju sovershenno s vami ne soglasna po povodu vashego mnenija o prodavce Karine!!mi ochenj chasto bivaem v etom magazine, i vsegda nas vctrechajut privetlivo, vse rasskazivajut pokazivajut!!pokupali tam i krovatku i koljasku, i vsem dovoljni!!i podrugi u menja tam tozhe mnogoe pokupajut, i nikogda ne zhalivalisj na obsluzhivanie!!a nomer xozjaina po moemu mneniju prodavec ne vprave davatj!!

V viper 30.01.2013

Да вам видимо на автомобиле тоже с поднятым ручным тормозом нормальное ездить! если у вас что то обрывается или сгорает в тормозной системе вы наверно сразу в дилерский сервис бежите и качаете права! чтоб по гарантии сделали?! и при чём тут продавец? если он не изготавливает ни коляску ни ваши мозги!

K Karinaaa 30.01.2013

Уважаемая Кристина(mimika) !!! Не адекватно вели именно ВЫ!!! Я ВАМ объяснила ситуацию ... что зубчатка выломана именно ВАМИ и это не гарантийный случай ...после чего ВЫ на меня кричали, даже не заметили что присутствовали клиенты и после этого ВЫ говорите что продавец не адекватен!!!??? Мне даже пришлось вызвать охрану чтоб ВАС вывели, вот только вы вовремя ушли )))))

S s_purmaliete 04.09.2014

Labdien, es pilnīgi noteikti piekrītu šim visam, jo arī mani piemeklēja tieši tāda pati problēma. Pagaidām vēl gaidu atbildi no PIAC, bet tas kam gāju cauri ir vienkārši ārprāts. Tā pārdevēja nav normāla un īpašniece ir tieši tāda pati. Neiesaku nevienam šajā veikalā kaut ko pirkt, ja vien nevēlaties problēmas ar garantiju pēc tam.

K Karinaaa 08.01.2015

Ненадо путать продавцов. Лично я уже не работаю с 2013 года!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы