РешеноSenukai - Slikts serviss, bojāta prece
Pasūtījuma nr. E00598198. 03.01.2022. Nopirku e-veikalā izkliedētāju 15l. Izskatījās labs. Piegāde nepareizā datumā. Instrukcijas latviešu valodā nebija. Saliku pēc svešvalodām. Konstatēju pēc pievienotā saraksta, ka detaļas, to skaits nesakrīt. Saliku. Konstatēju, ka izkliedētājs negriežas. Divu konusveidīgo zobratu mehānisms plastmasas futlārī uz riteņu ass jau bija saliktā veidā, tā paredzējis ražotājs. ___i___ primitīvi šādi un galos riteņi, bet augša pie kaisītāja kastes un griež kliedētāju. Bet nekā. Rezultāts, ka jau 24.01. 2022. Informēju viņu klientu servisu, kaut par servisu to nevar nosaukt. Jau 2 nedēļas pagājušas. Viņiem arī norādīju, ka der tikai maiņa, bet viņu ''klientu speciālisti'' truli atkārto, ka lai nododu preci veikalā, ka lai nosaku datumu, kad kurjers varēs savākt preci un tai jābūt izjauktai un sapakotai. Rezultātā 5 nedēļas pagājušas, samaksājis esi, vēl fotografē, sūti, un tevi nostāda fakta priekšā, ka izjauc, atmaksāsim, par ko ticamības nav. Ja gribat problēmas un neatbilstošu aprakstam preci, tad izvēlaties Ksenukai, un ja kaut kas nebūs tad nožēlojams servissveidīgs pakalpojums tiks nodrošināts ar visādiem paldies par informāciju, atvainojamies un atkal atkal atkal. Visu izdarīju kā paredzēts, bet viņi tirgo nedrošu preci, ko pēc likuma nedrīkst darīt. Ļoti lēni.
Labdien!
Paldies, ka esat mūsu klients un sazinājāties ar mums! Atvainojamies par nepatīkamo pieredzi. Mums rūp mūsu klienti un Jūsu viedoklis mums ir svarīgs. Esam ar Jums vienojušies par situācijas risinājumu. Vēlreiz atvainojamies par nepatīkamo situāciju un patiesi ceram uz pozitīvu turpmāku sadarbību.
''Esam ar Jums vienojušies par situācijas risinājumu.'' Pierādījums, ka šī bodīte melo, jo ne par ko neesam vienojušies! Man jāmaksā par piegādi, piegādā brāķi un man atkal jāmaksā par piegādi vai jātērē stundas, kamēr kurjeram labpatiksies ierasties. Un atmaksās tikai preces vērtību, tas ka mēnešiem zaudēts laiks, joprojām nav instrukcijas LV valodā, sola atlaidi 10, eiro nākamam pirkumam. Vai vispār atmaksās - neticu, jo piedzīvoju melošanu. Vairs šajā bodelē neko nepirkšu. Dīvaini, ka drīkst šādi publiski melot un sudzibas.lv skaitīsies, ka sūdzība atrisināta, ja? Nekas nav atrisināts.
tagad situācija ir atrisināta. Saglabāju preci, kuru pats saremontēju , viņi ieskaitīja kompensāciju . Pēdējā informācija ir , ka šajā veikalā vēl iepirkšos.
Комментарии (2)
Tad ej uz depo tur vēl sliktāk būs.
depiņš vismaz neklepo , ka kvalitāte un augstākā kvalitāte un klients pirmā vietā un kvalitāti uzlabojam katru dienu, uz depiņu iešu pēc lētas preces, kurai attiecīgi kvalitāte ir zemāka.