РешеноSenukai - Piegādes loterija
Veikals no 90-ajiem.
Plusi:
liels preču klasts (no ka izriet tas, ka šis veikals būtu labs priekš liela daudzuma preču pasutišanas, bet nesteidzaties tā domāt)
minusi:
pasūtījumu nevar mainit vispār! Nekā! No briža kad viņš tika ierakstīts sistēmā (mūsdienās tas ir absurds. To dara tikai ksenukai un 1a)
bezjēdzīgs klientu serviss. Nezin vai prece ir pieejama pasūtīšanai. Labi var teikt ka nevar ne ar ko palīdzet. Maksas numurs - tas jau ir ņirgāšanās
preču pieejamības loterija. Prece ir uzradīta ka pieejama? Daudzumi veikalos pasūtījuma brīdī un pasūtījuma saņemšanas datumā ir parsetidzoši? Sorry, nē, tas negarantē ka tev neatteiks tas preces saņemšanā
2020 gadā situācijas kad solītas preces nav, risinā kopā, nevis Saka kā south parkā: "Ohhh jeez, too bad, this is out of our service area"
laiku terētu uz pasūtījuma veikšanu un uz preces (kuru viņi nepiegadas) gaidīšanu viņi nekompensēs
tas viss ir mana pieredze pasūtot no viņiem
verdikts:
vai es pasūtīšu kaut ko no viņiem nākotnē? Noteikti nē.
Vai tas ir mūsdienīgs veikals? Noteikti nē.
Vai main ir kauns ka sadarbojos ar viņiem? Noteikti jā.
Uz klientu orientēta attieksme? Ar veikala dibenu klienta sejā orientēta attieksme.
Atzīme: viens 50l mēsla maiss no desmit.
Labdien,
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju. Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Uzņēmuma As Kesko Senukai Latvia pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Uzņēmuma As Kesko Senukai Latvia pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (5)
K Senukai veikala krasu nodaļa strada ļoti labas sievietes-pardevejas/ konsultantes. Sieviete ar brillem ļoti profesionāli un laipni strāda ar klientiem.Braucam uz šo veikalu regulari tonet krāsas un ari citos jautajumos.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Spasibo. Harosij seviss. Horosoje absluzivanije. Harosije prodovci, remontiruju dom. Tolko pakupaju na Priedaines, drugije magazini nenravjatsta, grubije prodovci, spasibo
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
sākas robotu - troļļu uzlidojums :D
pie negatīvas atsauksmes pozitīvas atsauksmes par citām tēmām ...