РешеноSenukai - Krāpšana, slikts serviss
Esmu pasūtījusi preci 01.12.2020 KSenukai internetveikalā, kur bija rakstīts, ka saņemšu to 3-5 darba dienu laikā. Ir jau 11.12.2020, nekas netika piegādāts. Uz klienta numuru neviens neatbild, uz e-pastu arī. Rakstīju arī 'facebook' lapā, ignorē. Saprotu, ka saistībā ar COVID-19, pasūtījums var kavēties, bet nevajag taču ignorēt zvanus un e-pastu. Vērsīšos PTAC. Neiesaku šo veikalu, tikai sabojāti nervi!
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu apstākļu dēļ. Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.
Lūdzam sazināties ar mums epastā: [email protected] , atsaucoties uz šo komentāru.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, ceram uz pozitīvu sadarbību.
Uzņēmuma K Senukai pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Atrodi slimibam pieklajigaku nosaukumu! Rupekli
Es zinu ,ka viņiem viemer ir slikta attieksme un tāpec tur vairs nepērkos.