Senukai - Krāpšana, nevērība un nekaunība
Pasūtīju mammai KSenukai mājaslapā simpātisku duškabīni, uzreiz veicu maksājumu kopsumā ar piegādi un ienešanu telpās. Jau pēc 3 dienām duškabīne ar dpd kurjeru ir klāt ar zvanu pirms 5min. Labi, ka mamma bija mājās, bet viņai bija kurjeram jāpalīdz izvilkt to monstru ārā no busa. Es nezināju, ka klientam ir jāpiestrādā par krāvēju un par to jāpiemaksā 18eur. Šobrīd duša stāv ārā pagalmā. A ja es būtu pasūtījusi duškabīni omei, kas dzīvo Ķengaraga hruščovkā? Nesaprotama klientu apkalpošana. Nekad vairs neiepirkšos šajā veikalā.
Комментарии (3)
Kāds sakars sūdzībai ar Ksenukai, šeit drīzāk par DPD..
Ne jau es dpd samaksāju. Tālāk man vienalga, kas caur ko piegādā
Labdien,
Mēs ļoti atvainojamies par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Uznešanas pakalpojums ir ārpakalpojums, kuru nodrošina kurjera kompānija, tādēļ, lai varētu noskaidrot, kādēļ šī situācija ir radusies un to atrisināt, lūdzam uz mūsu klientu servisa epastu: [email protected] atsūtīt pasūtījuma numuru, mēs pieprasīsim paskaidrojumu no pakalpojuma sniedzēja un ar Jums sazināsimies.
Ar cieņu,
KSENUKAI interneta veikals