Kesko Senukai Latvia AS - Interneta veikala murgi
Veicu pasūtījumu www.ksenukai.lv, kas sastāvēja no vairākām pozīcijām:
kaķu tualete ferplast prima cabrio (attēlā redzams gaiša ar brūnu, bez iespējas norādīt vajadzīgo krāsu)
paliktnis ar bļodiņām mājdzīvnieku barošanai ferplast, melna un pelēka plastmasa, 2x0,3 l
barība babycat 34, 400g
mājdzīvnieku pārnēsāšanas kaste beeztees pratiko 48x31x33cm
spuldze led 6w g9 3000k (promus)
izņemt veikalā nebija iespējas, jo piedāvāja tikai braukt liepāju. Pēc preču piegādes izrādījās ka pirmās divas no tām neatbilst aprakstam (krāsu salikums) , tai skaitā vienai no tām pat aprakstam ("paliktnis ar bļodiņām mājdzīvnieku barošanai ferplast, melna un pelēka plastmasa, 2x0,3 l" atnāca balts, ar sarkanu un zilu bļodiņu) . Pārnēsāšanas kastei trūka būtiska fiksācijas detaļa.
Nekavējoties par to tika informēts veikals. Atbilde nesekoja absolūti nekāda, tāpēc pēc 3 dienām tika sazvanīts klientu serviss, kas solīja informēt attiecīgās personas (nevis risināt problēmu) . Tiku sazvanīts, un apsolīts nākamajā darba dienā atsūtīt kurjeru, un veikt preču apmaiņu.
Gaidīju 3 dienas, lai zvanītu - atkal apsolīja informēt... Nosūtīju vēlreiz pretenzijas e-pastu, uz ko saņēmu atbildi, ka, redziet, krāsas varot atšķirties un tas neesot nekas, bet trūkstošās detaļas prece esot pasūtīta un gaidot piegādi no "latvijas veikala".
Rezultātā esmu ticis pie kaķu barības un spuldzēm, kas man nemaz īsti nav vajadzīgs, bet tika piepirkts lai nebūtu jāmaksā par kurjeru - parējās preces tāpat jāsūta atpakaļ!
Turieties pa gabalu no šī kantora!
Добавить комментарий