РешеноK Senukai - Slikts serviss
11.01. Tika pasūtīta ps 4 konsole (pas. Nr. E00228315) . Piegādi solija uz 21.01. , kad sazinājos pa Epastu atbildēja, ka 21.01. Plānots saņemt preci no piegādātāja un tad 1-3 dienu laikā piegāde. Ok. Gaidu. Bet 19.01. Atnāk Epasts, ka preci plānots piegādāt 20.01.
Labi, prieks, gaidu Sms, kad var iet pakaļ. Bet tā arī nesagaidu. 21.01. Zvanu uz info centru. Tur atbild, ka piegāde no piegādātāja plānota 29.01. Un tad 1-3 dienas tiks piegādāts jums. Kas tas par murgu! Naudu paņem, bet preci piegādāt solītajā laikā nevar! Pircēja paliek bez naudas, kas nav maza un bez preces!
Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar sadarbības partneriem un arī preču piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad preces no piegādātāja kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Nepārtraukti strādājam pie tā, lai klienti preces saņemtu tām paredzētajā datumā un uzlabojam servisa kvalitāti.
Ceram uz turpmāku pozitīvu sadarbību nākotnē.
Prece tikabsaņemta 29.01.
Viss atrisinājies.
Prece atbilst gaidītajam, arī garantijas talonu atsūtija uz epastu.
Комментарии (1)
Situācija atrisināta. Prece 29.01.saņemta. Tikai jautājums... kur pirkuma un garantijas dokumenti?