K Senukai - Piegāde

Pasūtīju flīžu piegādi, samaksāju par pasūtījumu un piegādi, bet izrādās, ka piegāde neietver piegādi, un kā man par to vajadzēja zināt, kā arī pašam ievest dzīvoklī tonnu flīžu?
Es arī nevaru piemaksāt pārcēlājiem par piegādes pakalpojumu, man ir jāatceļ pasūtījums un! Dodieties uz veikalu un pasūtiet tur, jo jūs nevarat pasūtīt preces vietnē ar piegādi!
Aizgāju uz veikalu, paņēmu pasi un teicu, lūk, es esmu un šeit ir mana pase, atceļ pasūtījumu. Uz ko viņi man Saka, ka nevar atcelt pasūtījumu veikalā un man viņiem ir jāzvana.
Pats bezjēdzīgākais tiešsaistes iepirkšanās serviss, tas ir burtiski bezjēdzīgs, kāpēc ir iespēja kaut ko pasūtīt, ja nevar samaksāt par piegādi un jāiet uz veikalu.
Un glazūra uz Kūkas, piegādes atcelšanai nepieciešamas 2 nedēļas.

18.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Senukai Support Ответ от представителя 20.02.2025

Labdien!

Mums žēl dzirdēt, ka radusies neskaidrības par piegādes nosacījumiem. Ja jūs nesapratāt piegādes noteikumus, mēs iesakām sazināties ar mūsu klientu centru, kur mēs labprāt paskaidrotu visus neskaidros jautājumus.

Šobrīd Jūsu sūtījuma statuss ir "ceļā", jo esat informējis piegādes dienestu, ka pasūtījums Jums nav aktuāls. Naudas atmaksa tiks veikta tiklīdz preci saņemsim atpakaļ.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, un ceram uz pozitīvu sadarbību turpmāk.

S

Комментарии (2)

K krāslavietiss 18.02.2025

Tādas nianses ir jāizrunā pirms piegādes.

Pētergailis 18.02.2025

Atkal lietuvieši.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы