www.sudzibas.lv Jelgavas pilsētas slimnīca Bezatbildība un bērnudārzs

Jelgavas Pilsētas Slimnīca - Bezatbildība un bērnudārzs

Rita Smolova vissliktākā attieksme pret cilvēkiem. Šājā grūtajā laikā( COVID 19 )nevar sazināties ar šo ārstu un uzdod jautājumus par pacienta stāvokli. Neiesaku slimnīcu un arī kādreiz iepazīties ar šo personu!
Citai personai no manas ģimenes ārsts teica, ka viņa vairs nevēlas atbildēt uz jautājumiem, kurus mana māte lūdza, lai pārliecinātos par manas vecmāmiņas slimības stāvokli, kāda iemesla dēļ tas notika, nav skaidrs, es domāju, ka viņa nevēlas darīt savu darbu, kā viņa kādreiz teica, ka es strādāju 24 stundas, bet, kad viņai lūdza iemest manas vēcmamiņas analīzes, paciente uzreiz teica, ka viņa ir mājās un vēlas atpūsties. Rodas iespaids, ka ārsts vienkārši ir neadekvāts un nevar kvalitatīvi strādāt savā amatā. Tas ir biedējoši ... Izvēloties ārsta profesiju Rita Smolova, jūs vispirms izvēlaties ziedot savu laiku un arī atbildēt uz pacientu tuvinieku jautājumiem ir arī jūsu darbs.

16.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Jelgavas pilsētas slimnīca Support Ответ от представителя 18.08.2021

SIA Jelgavas pilsētas slimnīca" viedoklis:
Izprotot cilvēku nogurumu pandēmijas laikā un daudzo epidemioloģisko ierobežojumu izraisīto stresu, vēlamies izteikt nožēlu, ka šī situācija ir novedusi pie sūdzības par mūsu slimnīcu.
Tajā pat laikā nevaram neatzīmēt dažas pretrunas un pārmērīgas prasības, kas minētas sūdzībā. Proti, sūdzība par to, ka nevar sazināties ar ārsti, turpat tālāk uzskaitot pat vairākus pacienta radiniekus, kas ar ārsti ir runājuši, liecina drīzāk par ārstes pieejamību un atsaucību, nevis pretējo. Bez tam, tieši minētā ārste ikdienā saņem atzinīgus vārdus no pacientu radiniekiem par iejūtību un komunikāciju.
JPS ārsti un medicīnas personāls, savu iespēju robežās un it īpaši kritiskos gadījumos, sniedz informāciju par pacienta stāvokli, taču lūdzam respektēt, ka JPS ir jāievēro Pacientu tiesību likums un ārstniecības persona komunicē ar tiem tuviniekiem vai personām, par kurām ir sniegta pacienta piekrišana. Parasti tas ir viens tuvinieks, kurš saņem informāciju, jo informācijas dublēšana var novest pie pārpratumiem un neprecīzas izpratnes par ārstniecības gaitu.

B

Комментарии (4)

D Dima Bel 05.07.2021
Slikts serviss

Atbraucu uz uzņemšanu ,gaidīju 3 stundas lai man palīdzētu ar atklāto asinosu reti vienkārši briesmīgi, to iestādi noteikti nevar saukt par slimnīcu!

Sudzibas.lv Admin 16.08.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

B Beāte__ 09.10.2021

Pilnība piekrītu, mūsdienās ārsti negrib ārstēt nevienu , tikai bļauj ka sēž 11 stundas darbā un ļoti nogurusi , bet tad man ir jautājums uzreiz , vai tad tiešām bija vēlmē strādāt par ārstu , varēja vienkārši strādāt Maxima vai Lidlā(tagad :D) bija vairāk jēgas no šāda speciālista , nevis sabojāt cilvēka dzīvi. Briesmīgi ,ka tagad mūsdienās speciālistiem ir ļoti lielas “ambīcijas” ,bet smadzenes diemžēl ne vienmēr strāda :D

B Beāte__ 09.10.2021

Pat nevar pierakstīties ne pie viena speciālista , nosūtījums piemēram ir bet ar šāda laika gaidīšanu var visu sabojāt , var nepamanīt piemēram smagu saslimšanu , tāpēc mūsu Latvijā viss tik slikti ar medicīnu , jo ārsti ilgi strāda :D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы