Jēkabpils autobusu parks - Šofera sliktā, diskriminējošā attieksme
3o.07.2017 jau otro reizi pieredzēju sliktu attieksmi no konkrēta Jēkabpils Autobusa parka šofera. Autobusu (Jēkabpils-Rēzekne), kas kursē 7.00 no rīta gaidīju Zīlānu pieturā uz kuras norādīts "Uz pieprasījuma". Autobuss pieturēja un uzrādot šoferim savu bāreņa apliecību lūdzu biļeti uz Rēzekni un šoferis paaugstinātā balss tonī sūdzējās, ka viņam jāved mani par velti (lai gan valsts nosedz bāreņu ceļa izdevumus), ka šī nemaz nav pietura, ka man vajadzējis gaidīt autoostā (lai gan tik agri man nav iespējas tikt līdz autoostai (nekursē tik agri vietējais autobuss uz autoostu lai es varētu paspēt), bet parasti vienmēr es gaidu autobusu autoostā, ja vien varu tikt ar vietējo autobusu uz autoostu. Pirmajā incidenta reizē ar šo šoferi ziemā, es saņēmu vēl sliktāku attieksmi, kad es apsēdos vietā aiz šofera (es parasti sēžu autobusos otrajā solu rindā vai pirmajā, ja uz tās nav norādīta invalīdu sēdvieta, jo man brauciena laikā paliek slikti ja sēžu tālāk uz autobusa aizmuguri), šoferis man teica, ka tādai kā man jāsēž aizmugurē, it kā es nebūtu pelnījusi pat izvēlēties vietu. Esmu ievērojusi ka viņš dažreiz ir nejauks arī pret citiem pasažieriem. Man ir 19 gadi un sajutos vainīga pie tā ka esmu bārene un justies pazemotai arī citu pasažieru priekšā nav tas labākais. Vai jūs ieteiktu man sūdzēties pašā JAP? Vai kāds ir no jums saskāries ar līdzīgu pieredzi?
Комментарии (2)
Par pieturu - ja nav tad nav. neko tur neizdarīs. obligāti jau viņam nav jāapstājas - par attieksmi. Var rakstīt, bet nu darbinieks dabūs pa mizu un zinās ,ka sūdzību viss ticamāk esi iesnigusi tu. Tad nu jādomā - vai tā attieksme tiešām vienmēr un visu laiku ir tik neciešama un ir tā vērts vai arī tie ir izņēmuma gadijumi un nav vērts uz sevi dabūt papildus naidu.
Vērsies konkrētā autobusu parka vadībā ar sūdzību, tas nav normāli, ka autobusa šoferis atļaujas tā uzvesties.